Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-konsolitilausten seurantaketju

Prisman lähetyksen suhteen Postin seurannassa lukenut jo pari päivää, että lähetys ei ole saapunut Postille. Jotenkin alkaa hiipimään tunne, että pelattiinko lähetyksen ennakkoilmoituksella vain kyselijät asiakaspalvelusta pois, varsinkin kun chat ei ole yhdistänyt kellekään eilen tai tänään. Yleensä paketit lähtenyt ennakkoilmoituksesta seuraavana yönä liikkeelle. Erikoista.
 
Prisman lähetyksen suhteen Postin seurannassa lukenut jo pari päivää, että lähetys ei ole saapunut Postille. Jotenkin alkaa hiipimään tunne, että pelattiinko lähetyksen ennakkoilmoituksella vain kyselijät asiakaspalvelusta pois, varsinkin kun chat ei ole yhdistänyt kellekään eilen tai tänään. Yleensä paketit lähtenyt ennakkoilmoituksesta seuraavana yönä liikkeelle. Erikoista.
Laitoin äsken viestiä aspaan, että voisivatko antaa väliaikatietoja. Todella noloa toimintaa kyllä tämä :(
 
Mistä tilasit: Gigantista klo 12 erästä
Milloin tilasit: 19.11.2020 (klo 12:11 tilausvahvistus)
Tilauksen tila: Tilaus noudettavissa Matkahuollon pakettiautomaatista (3.12.2020 klo 9:31 sp-viesti)
Milloin sait konsolin: Duunin jälkeen haku

Tsemppiä kaikille 12:00 erästä tilanneille että saisitte pleikkarinne tästä erästä. Nähdään pelikentillä!

Samalla minuutilla itsekkin tilannut ja Odotamme lähetystä kuljetettavaksi - tilassa matkahuollon sivulla :mad: :confused:
 
Samalla minuutilla itsekkin tilannut ja Odotamme lähetystä kuljetettavaksi - tilassa matkahuollon sivulla :mad: :confused:
Tuolla ajalla ei ole mitään väliä, jo eilen oli lähtenyt 12:30 tilausvahvistuksen saaneelle ja 12:07 ei ollut lähtenyt. Ihan arvalla siellä toimitaan. Ilmeisesti olet saanut seurantakoodin kumminkin sitten jos pystyt matkahuollosta hakea pakettia? Mulla ei ole ainakaan seurantakoodia vielä, eli lienee tammikuun hommia.
 
Mistä tilasit: Verkkokauppa.com levyasemallinen
Milloin tilasit (pp.kk. klo XX:xx):13.6
Tilauksen tila: odottaa tuotteita
Milloin sait konsolin (pp.kk.)+

Lisätietoja: Sain sähköpostiini että varastoon tulee lisää viikolla 48-49 ja että minulle riittää siintä erästä. Eipähän oo kuulunu vielä mitää vaikka ilmeisesti osa saanukki jo tosta erästä
 
Keskustelin aamulla Gigantin aspan kanssa. Heidän mukaan konsolit saadaan toimitukseen tammikuun alussa tilausjärjestyksessä. Kun kyselin, että mikä homma kun näitä ovat monet jo nettifoorumeiden mukaan saaneet ja ovat tilanneet minua myöhemmin, niin aspa sivuutti tämän toteamalla että toimitukset tehdään ehdottomasti tilausjärjestyksessä mikäli Sonylta tulee aikaisempi erä pleikkareita. Että sillälailla.

Noh, en kyllä uskalla Gigantista tilata tuota Cyberpunkkia tai lisälaitteita kun en tässä vaiheessa luota siihen että konsoli tulee välttämättä tammikuussakaan :D
 
Onko kellekään tullut vielä mitään päivitystä Powerin 20.11 erästä? Tänään sanoivat lähtevän keskusvarastolta, mutta edelleen tilassa "valmiina pakattavaksi".
 
Keskustelin aamulla Gigantin aspan kanssa. Heidän mukaan konsolit saadaan toimitukseen tammikuun alussa tilausjärjestyksessä. Kun kyselin, että mikä homma kun näitä ovat monet jo nettifoorumeiden mukaan saaneet ja ovat tilanneet minua myöhemmin, niin aspa sivuutti tämän toteamalla että toimitukset tehdään ehdottomasti tilausjärjestyksessä mikäli Sonylta tulee aikaisempi erä pleikkareita. Että sillälailla.

Noh, en kyllä uskalla Gigantista tilata tuota Cyberpunkkia tai lisälaitteita kun en tässä vaiheessa luota siihen että konsoli tulee välttämättä tammikuussakaan :D
Luulen, että sanovat näin, koska jos lupailevat muita tai myöntävät, että siellä on tehty virheitä, niin ihmiset alkavat vaatimaan hyvitystä ja se tietenkin huono juttu gigantille yrityksenä.. ei muuta tuu mieleen, tuskin menevät missään järjestyksessä.. :D
 
Huh, harvinaisen hajottavaa kyllä tämä Gigantin touhu. o_O En jaksa itse soitella sinne enää kun näyttää että eivät tiedä/kerro totuutta näistä tilausjärjestelyistään. Kumpa vaan sieltä ei olisi alunperinkään luvattu mulle pleikkaa huomiselle niin ei ärsyttäisi.
 
Onko kellekään tullut vielä mitään päivitystä Powerin 20.11 erästä? Tänään sanoivat lähtevän keskusvarastolta, mutta edelleen tilassa "valmiina pakattavaksi".
Kaverilla lähtenyt toimitukseen tänään mutta omalle tilaukselle ei ole tapahtunut mitään ja hän sai tilauksen sisään myöhemmin
 
Onko kellekään tullut vielä mitään päivitystä Powerin 20.11 erästä? Tänään sanoivat lähtevän keskusvarastolta, mutta edelleen tilassa "valmiina pakattavaksi".
Itellä kans ”valmiina pakattavaksi”. Tänään pitäs lähteä niin luotan siihen et tän päivän aikana tuo vielä päivittyy.
 
Prisman lähetyksen suhteen Postin seurannassa lukenut jo pari päivää, että lähetys ei ole saapunut Postille. Jotenkin alkaa hiipimään tunne, että pelattiinko lähetyksen ennakkoilmoituksella vain kyselijät asiakaspalvelusta pois, varsinkin kun chat ei ole yhdistänyt kellekään eilen tai tänään. Yleensä paketit lähtenyt ennakkoilmoituksesta seuraavana yönä liikkeelle. Erikoista.
Sama homma itsellä. Alkaa jo kärsivällisyys olemaan koetuksella prisman touhujen kanssa.
 
Joo kyllä mä oon täysin asennoitunut siihen että Gigantin klo 12 erästä tilaamani kone tulee tammikuussa. Jos sattuu tulemaan aikaisemmin ni se on plussaa, mutta sillä olettamuksella mennään että joulu on musta. :D Tässä nyt kaksi päivää tuijottanut tuota Gigantin sivua siinä toivossa että siellä status olisi muuttunut, mutta eipä ole.
 
Minäkin asennoidun nyt tammikuuhun, kun en kans jaksa enää vatvoa ja tuijotella josko tilausstatus muuttuisi. Olisi kuitenkin kiva kuulla jos jollakulla täällä lähteekin samaisen erän tilaus yhtäkkiä eteenpäin!
 
Mistä tilasit: Verkkokauppa.com levyasemallinen
Milloin tilasit (pp.kk. klo XX:xx):13.6
Tilauksen tila: odottaa tuotteita
Milloin sait konsolin (pp.kk.)+

Lisätietoja: Sain sähköpostiini että varastoon tulee lisää viikolla 48-49 ja että minulle riittää siintä erästä. Eipähän oo kuulunu vielä mitää vaikka ilmeisesti osa saanukki jo tosta erästä
Kirjottelin Aspan kanssa ja lupasi että loppuviikkoon mennessä pitäisi olla pirkkalasta noudettavana
 
Ylös Bottom