Onhan tuokin totta ja nimenomaan olisi se fiksu toimintatapa.
Sekin vaan mietityttää, että ei pelin kaikki ominaisuudet välttämättä niin huonoja ole mitä tuossa itse joutunut toistaiseksi kokemaan. Ehkä pettynyt fiilis ja olematon tekoäly tuonut oman lisämausteen kokemukseen vähän pelin jokaiselle osa-alueelle. Kaikki on vaan ollut pirun helppoa (hard-taso) ja lähinnä eri asioita tehnyt vain sen takia, kun haluan roolipelata omaa hahmoa eikä niin, että tilanteissa oikeasti tarvitsi käyttää eri kykyjä ja asioita. Stealth, quickhacking ja breaching on kuin pelaisi peliä very easylla. Näin ollen alkaa sitten koko hahmon kehitys tuntua turhalta, vaikka on luotu monipuoliset attribute, skill, perk ja cyberware systeemit peliin.
Ja pistoolit/revilverit taitaa olla aika op. Oman hahmon piti nimenomaan käyttää niitä aseita, mutta ne on ihan instakilliä, mitä taas ei tapahdu muilla aseilla.
Vaikka paljon kritisoin peliä niin kyllä se silti kiehtoo ja hienoa, että niin moni on kuitenkin pelistä nauttinut. Nyt on taas tämän kirjoituksen jälkeen hyvä pitää omat mölyt mahassa ja miettiä rauhassa mitä tekee.