Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 Online

Tuli hommattua One X:lle 5e tuo online peli, julkkarissa jo tuo yksin peli tahkottu PS4:sella.
Mites noita kultaharkkoja on nopein tienata? Bount huntter lisenssi ostokin maksaa melkoisen paljon.
Oikealla rahalla noita saa tietysti nopeasti, mutta kivahan se niin olisi pelata ettei sitä tarvisi iskee kiinni .
 
Tuli hommattua One X:lle 5e tuo online peli, julkkarissa jo tuo yksin peli tahkottu PS4:sella.
Mites noita kultaharkkoja on nopein tienata? Bount huntter lisenssi ostokin maksaa melkoisen paljon.
Oikealla rahalla noita saa tietysti nopeasti, mutta kivahan se niin olisi pelata ettei sitä tarvisi iskee kiinni .


Tää olis kiva tietää kans :). Itse aloitin just. Saakohan noista stranger tehtävistä sen verran... Tietääkö kukaan

Edit: eiku siihen tarvitaan noita treasure mappeja. Tosin itsellä on nekin vielä lukittuna.

Treasuret mapit mitä oon tehnyt ja rank 11 tällä hetkellä
O'creagh's run
Bard's Crossing
 
Viimeksi muokattu:
Mites noita kultaharkkoja on nopein tienata?
Nopeiten saa luottokortilla :D Dailyt anto aikasemmin hyvin kultaa, mutta Rockstar nerffas ne samalla kun julkasivat tuon vitosen online version. Saa niistä nytkin ihan ok verran jos jaksaa pitää streakkia yllä. Nyt nopein tapa taitaa olla story ja stranger missionit. Samalla saa rahaa ja xp:ta. Viiden levelin välein saa aina treasure mapin. Bounty Hunter tehtävistä saa kans ihan hyvin kultaa kunhan saa sen lisenssin ostettua.
 
Tietyt vaatteet maksaa kultaa, toiset rahaa. Tietyt hevosen tarvikkeet maksaa kultaa, toiset rahaa. Enpä oo ite huomannu juuri muuta mihin kultaa tarvitsee, paitsi lisensseihin ja yhteen siistiin flanellipaitaan

Ite vaan teen mitä eteen sattuu. Välillä bountyjä, välillä strangereitä, kerään collector-roinaa, metsästän legendary elukat ku eteen sattuu, käyn kalassa ja välillä keitän nokikahvit. Eilen ostin uuden pyssyn ja kaakille uuden satulan.

Lähinnä toi peli itelle on lännenmies-simulaattori ilman suurempaa päämäärää.
 
Mä haluisin metsästää, koska se on tos pelis kivaa puuhaa, mutta täytyis saada rahaa/leveliä et sais jousen, että riflen. en vaa tiedä millä sen toteuttaa nopeimmin.
 
Kullalla ostettavat vaatteet mielestäni voi saman tien unohtaa ellei sit kultaa oo ku roope ankalla eikä mitään ostettavaa. Rahalla saa ihan tarpeeks siistejä rättejä, se mitä kullalla ostetaan on roolit, jos tykkäät metsästää niin hommaat trader roolin, sillä myös tienaa ihan mukavasti. Sit suosittelen moonshiner roolia ja bounty hunter roolia, se on ainoa rooli millä tienaa kultaa, pennejä mut kuitenkin, sen jälkeen ku nerfasivat dailyt nii se on ihan hyvä lisä. Parhaiten rahaa tienaa kuitenkin collector roolilla, hidasta puuhaa mutta isot rahat. Naturalist rooli mielestäni tähän asti turhin ja tylsin. Mutta jos tosiaan metsästää tykkäät, aloita trader roolilla, lepposta hommaa.

Levua näin alkuun parhaiten varmaan saa ihan vaan niitä story tehtäviä tekemällä mitä täs pelis nyt on muutama. Sen jälkeen joku noista rooleista, alkaa expaa tulee kivasti ihan vaan tekemällä kyseisen roolin hommia.
 
Roolin voit aloittaa/valita milloin vaan kun siihen on varaa, muistakseni 15 kultaa trader rooli, muut roolit jotain samaa luokkaa tai enemmän. Kallein kai 25 kultaa, en muista tarkaan ku on aikaa ku ne osti.
 
Mä haluisin metsästää, koska se on tos pelis kivaa puuhaa, mutta täytyis saada rahaa/leveliä et sais jousen, että riflen. en vaa tiedä millä sen toteuttaa nopeimmin.
Rockstarin social clubista kannattaa aina viikottain käydä katsomassa vaihtuvat viikko bonarit ja muut alennukset. Vaihtuvat muistaakseni aina keskiviikkoisin. Tällä hetkellä esimerkiksi valikoiduissa festive showdowneissa tripla massit ja xpt.
 
Mun meni vähän maku tähän peliin. Siis kun eikös pelissä ole ne pelimuodot noissa valkoisissa pisteissä, joissa taistellaan toisia ihmisiä vastaan. Että ilman niitä pitäisi saada olla rauhassa. Olin tekemässä yhtä Stranger tehtävää kun joku idiootti halus ampua mut. Meinasin laittaa sille viestiä mutta kun hän on laittanut asetuksista että ei voi laittaa viestiä. Että tollaiset pelaajat ottaa päähän mua. Jos haluan taistella ihmisiä vastaan niin menen jonnekin noista valkoisista pisteistä. Sama sille henkilölle. Menis jonnekin noista kilpailumuodoista sitten. Toki tiedän että onlinepelimuoto kyseessä että noin voi käydä, mutta eikös toi RDR maailma ole lähtökohtaisesti tavallaan yksinpeliä niinkauan kun toisin päätän? Vai olenko käsittänyt väärin. Onko vika tuossa kyseisessä pelaajassa vai minussa ja siinä että käsittänyt väärin
 
En nyt äkkiseltää keksi mistä valkoisista pisteistä puhut, mutta peli on ihan vapaata riistaa freeroamis. Toki ei läheskää niin syöpäistä mitä gtaonline, voit laittaa itsesi defense modeen joka ehkäisee automaattilukituksen ja otat vähemmän damage mutta se ei ehkäsee etteikö muut pelaajat voi sua silti ampua.

Kyllä muaki pännii noi random ampujat ku yrittää vaan hoitaa omia hommia, niitä tapahtuu kuitenkin rdronlinessa todella harvoin, lähes olematon määrä. Suurin osa vieläpä ystävällisiä eikä pelaajia näy mapissa kun vasta 100 metrin päästä. On myös kikkoja miten saa "priva servun" mutta ne on tässä pelissä niin monimutkaisia ettei jaksa vaivautua.
 
En nyt äkkiseltää keksi mistä valkoisista pisteistä puhut, mutta peli on ihan vapaata riistaa freeroamis. Toki ei läheskää niin syöpäistä mitä gtaonline, voit laittaa itsesi defense modeen joka ehkäisee automaattilukituksen ja otat vähemmän damage mutta se ei ehkäsee etteikö muut pelaajat voi sua silti ampua.

Kyllä muaki pännii noi random ampujat ku yrittää vaan hoitaa omia hommia, niitä tapahtuu kuitenkin rdronlinessa todella harvoin, lähes olematon määrä. Suurin osa vieläpä ystävällisiä eikä pelaajia näy mapissa kun vasta 100 metrin päästä. On myös kikkoja miten saa "priva servun" mutta ne on tässä pelissä niin monimutkaisia ettei jaksa vaivautua.

No valkoisella pohjalla olevat seriesit. Valkoiset pisteet mulle :)

Ja sitten noi treasure mapit.. Ajattelin että käyn yksi kerrallaan hakemassa ne mutta ei se ihan niin vaan onnistukaan kun ei ne välttämättä spawnaa kaikki jokaisella onlinepelikerralla

Itsellä näyttää olevan sellainen 7.5 kultaa että vielä vähän aikaa pitää takoa noita stranger ja story tehtäviä

Tänään keräsin linnunmunia mutta se vaatii joko sen collector role rank 1:sen tai sitten isomman määrän niitä linnunmunia, että niitä voi myydä. On vielä pahasti hakusessa mutta eikös se tästä selkene. Jos ei muuta niin joko luovuttamalla tai käyttämällä sitä luottokorttia :D
 
Viimeksi muokattu:
Juu juu ny tajusin, eli ne mistä ns mennään niihin eri online hommeleihin ynnä muihin valkoisella taustalla mitkä on mapissa. Ite ku en niitä kautta ikinä mee jos nyt on tarvetta vaa käytän interaction menua.

Ellei ne sit oo jotain muuttanut mut kyl mä oon hakenut kerrallaan nii montaa treasure mappia ku vaa olen jaksanut hakea.
 
Okei. Toi video minkä mukaan haen niitä karttoja niin on päivätty 14.11.2019. Tosin mä en tiedä vaikuttaako se, mutta itsellä on vielä kaikki role rankit avaamatta, etten oo missään vielä edes rank 1:ssä. Mutta tässä pelissä taitaa se 15 kultaharkkoa olla se "avain" että peliä pääsee tosissaan pelaamaan tai sit en vaan osaa :D. Tää on kyllä kiva ja hyvä peli etten mä vielä halua luovuttaa. Yksi keino on tietty kärsivällisesti tehdä noita story tehtäviä ja aikaajoin käydä katsomassa noita missä niissä niitä karttoja pitäisi olla

Etsin siis tuolta mikä varsinaisessa pelissä oli alussa lukittuna. Eli Armadillosta ja sieltä päin.
 
Kultaa tulee hyvin myös challengen nollaamisesta, suurimman osan niistä pystyy 10x nollaamaan. Voit myös mennä jonkun posseen orjaks tekemään vaikka niitä bounty tehtäviä jolloin saat niistä rahaa ja kultaa muttet rooli xp:tä. Tehtävissä kannattaa vähintään vartti yrittää tuhlata aikaa niin saa enemmän kultaa ja massii.
 
Kultaa tulee hyvin myös challengen nollaamisesta, suurimman osan niistä pystyy 10x nollaamaan. Voit myös mennä jonkun posseen orjaks tekemään vaikka niitä bounty tehtäviä jolloin saat niistä rahaa ja kultaa muttet rooli xp:tä. Tehtävissä kannattaa vähintään vartti yrittää tuhlata aikaa niin saa enemmän kultaa ja massii.

Juu kiitti vinkeistä. Pelasin tuossa pari tuntia ja aluksi etsin parista uudesta paikasta niitä karttoja mutta ei löytynyt, ,joten en kyllä tajua että onko Rockstar muuttanut niitä. Toki siinä videossa sanottiin aluksi ettei ne välttämättä joka onlinekerralla spawnaa

Kyseessä siis tämä video . 25 free treasure map. Sitten kokeilin myös noita stranger tehtäviä mutta niissäkin tuli sellaisia virheitä että yritänkö nyt liikaa kun tulee ihan alkeellisia virheitä. Varmaan 3 stranger tehtävää kosahti alkeellisiin virheisiin. Kohta töihin niin pääsee nollaamaan pään. Jos sitten illalla kokeilisi taas :)

Mutta tämän aamun tuloksena n.1 kultaharkon verran tienasin. Tällä hetkellä joku vähän yli 8 harkkoa.


Edit: Okei

Edit2: eli jos katsoo youtubesta vinkkejä niin kannattaa katsoa mahdollisimman uusia videoita?
 
On siinä kieltämättä eroa mikäli nyt aloittaa RDO:n niin joutuu joko grindamaan tai ostamaan oikealla rahalla rooleja.

Alussa Rockstar lahjotteli kultaa ja Playstation pelaajat saivat trader roolin ilmaiseksi. Lisäksi roolit olivat aina välillä tarjouksessa. Itse sain aika vaivattomasti kaiken hankittua.
 
Ylös Bottom