Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Missähän vaiheessa Verkkokaupan jono on menossa, kukaan viime aikoina saanut/milloin laittanut tilauksen? Itse laitoin elokuun lopussa mutta ei näy vieläkään. Tuntuu että siellä tahti hidastuu koko ajan
Verkkokauppa on viimeksi saanut isomman läjän konsoleita 1,5kk sitten. Digital editionia on viimeksi saapunut marraskuussa(!). Eli ei voida puhua hidastumisesta, kyseessä on enemmänkin täysi stoppi. Suomi ei ole tällä hetkellä Sonyn prioriteettilistalla kovin korkealla.
 
Viimeksi muokattu:
hyvä se nyt on ruikuttaa jälkiviisaana ku kusihousut oli kerranki oikeessa :D Ei hirveesti ois tullut tekstiä jos tilanne ois ollut toisinpäin xD Aivan ku tässä ois joku iso rahallinen menetys tapahtunut yms.
Ei tarvinnut olla edes jälkiviisas vaan jo heti linkin eka kertaa nähdessä katsoin, että kuka pelle tätä uskoo. No viestien perusteella niitä oli jonkin verran. Varsinkin juuri äskettäin foorumille tulleita
 
Ei tarvinnut olla edes jälkiviisas vaan jo heti linkin eka kertaa nähdessä katsoin, että kuka pelle tätä uskoo. No viestien perusteella niitä oli jonkin verran. Varsinkin juuri äskettäin foorumille tulleita
Kyllä kyllä näinhän se on :D Kertoo kaiken henkisestä iästäs mitä enemmän kirjotat xd
 
Nuo on niin samalla kaavalla ja pohjalla aina tehtyjä että ihmettelen ettei ole yleisemmässä tiedossa jo ensisilmäykseltä että mikä on vakuuttava sivu ja mikä ei. Toki oikeankin sivun voi tehdä samalla logiikalla mutta sisältöä katsomalla tuo huijaus oli vielä selvempi. Ei mikään yritys keskity johonkin yhteen konsoliin, joka on loppuunmyyty, ja myy sitä vielä ovh-hinnalla. Melko haaveissa saa elää että tuo menee läpi. Kai ihmiset sitten on niin epätoivoisia, sillä luulisin että kyllä joku pieni hälytyskello soi huijaukseen menneilläkin mutta sitä ei vain haluta kuunnella.
 
Pitää olla kova epätoivo konsolin hankinnalle että tuolta nettisaitilta on tilannu... Konsolia luultavasti suomeenkin saadaan loppu keväästä jo runsaasti,niin kyllä kai sitä ihminen jaksaa odottaa ja pelejäkään ole vielä edes kunnolla markkinoilla.
 
Jännä et noi pulse 3d kuulokkeetkin on loppu joka paikasta, viime vuoden lopulla niitä näky kaupoissa vaan jäin odottelemaan jos power saisi niin voisi käyttää lahjakorttia.

No, jospa niitäkin kuukauden parin sisään tulee
 
Jännä et noi pulse 3d kuulokkeetkin on loppu joka paikasta, viime vuoden lopulla niitä näky kaupoissa vaan jäin odottelemaan jos power saisi niin voisi käyttää lahjakorttia.

No, jospa niitäkin kuukauden parin sisään tulee
Kiire varmaan vaikuttaa näihinkin. Mutta mitä somea selaillut, niin aika paljon ovat kehuja saaneet nämä, joten sana kiirii ja porukka tilailee. Pakko myöntää, ginostelee kyllä itseänikin hieman.
 
Tilannut itse verkkokaupasta, mutta siinäkin omat riskinsä, koska ei tiedä millainen määrä niitäkin siten tulee kun tulee. Kuitenkin taitaa noita pesällisiä tulla enemmän.
 
Dna asiakaspalvelun mukaan saa maaliskuussa seuraavaa erää, mutta kannattaa kuulemma varautua ettei siitä erästä vielä omaa saa, joulukuun alussa tilattu asemallinen versio. Verkkokaupasta en ainekaan odota ennen sitä konsolia, varmaan menee kesään että saa oman
 
itekki tilasin digitaalisen tammikuun alussa. saa nähä millon tulee.
Juu jäi tuo digitaalinen välistä kommentissani, en itse tee pesällisellä mitään, koska viimeksi varmaan 10 vuotta sitten omistanut levyllisen version pelistä.

Toivottavasti alkaa tapahtumaan sama jokaisessa maassa
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20210120_115036_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210120_115036_com.android.chrome.jpg
    428,3 KB · Lukukerrat: 64
Viimeksi muokattu:
Tuli juuri verkkokauppa.com viesti, että viikolla 3-4 saapuu uusi erä digiversiota, mutta ei riitä tästä erästä vielä minulle. Tilaus tehty 19.9. mutta vasta illalla kylläkin.
 
Itse tilasin telialta 5.10 digital editionin, ja muutama tunti sit tuli viesti että laite on pistetty postiin. Alunperin toimituksien piti alkaa 25.1
 
Ei riittänyt verkkokaupan erästä, mutta joku oli techilla saanut giantilla jännän vastauksen

"Kävin eilen Gigantissa ja kun kyselin että milloinkohan koneen saa kun vielä ei oo varannut mistää. Myyjä vastas että arviolta kuukauden sisään niitä on jo silleen että jonot on kaikki saatu purettua. Kuulemma isot erät nää mitä tulee kuun lopussa ja Helmikuun alussa"
Itse tilasin telialta 5.10 digital editionin, ja muutama tunti sit tuli viesti että laite on pistetty postiin. Alunperin toimituksien piti alkaa 25.1
Eli isommat erät mitä oletettu voi pitääkin paikkansa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom