Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Ei varsinainen ongelma mutta tällä tuli tänään suhuutettua konsolia säleiköistä molemmin puolin ja lähti muuten pölyä ilmaan ja imuria oli keräämässä sitä:


Ei oo meillä äänien ja muiden kanssa ongelmia mutta tommoisella on välillä hyvä putsailla.
Muistitko imuroida nämä "pölynsiepparit" ?

P0003248_m.jpg
 
Ei varsinainen ongelma mutta tällä tuli tänään suhuutettua konsolia säleiköistä molemmin puolin ja lähti muuten pölyä ilmaan ja imuria oli keräämässä sitä:


Ei oo meillä äänien ja muiden kanssa ongelmia mutta tommoisella on välillä hyvä putsailla.
Jos on enempikin mitä pitää puhallella, niin parempi ratkasu on:

Maksaa loppu peleissä aika nopiaan ittensä kun vertaa noihin paineputeleihin.
 
Jos on enempikin mitä pitää puhallella, niin parempi ratkasu on:

Maksaa loppu peleissä aika nopiaan ittensä kun vertaa noihin paineputeleihin.

Tommonen olisi kyllä hyvä, toimisi hyvin myös ilmalämpöpumpun puhdistuksessa.
 
Jos on enempikin mitä pitää puhallella, niin parempi ratkasu on:

Maksaa loppu peleissä aika nopiaan ittensä kun vertaa noihin paineputeleihin.

En tiennyt edes tällaisesta laitteesta. Mulla on kaapit pullollaan noita vajaita paineilmapulloja, kun suht usein tulee puhallettua mööpeleitä. Kiitos vinkistä!
 
Onko nyt siis mitään mitä voin tehdä valmisteluina ennakkoon PS4-konsolilla, ennen sitä konsolisiirtoa? Pelejä nyt ainakin muutaman poistan joilla en tee mitään.
 
En tiennyt edes tällaisesta laitteesta. Mulla on kaapit pullollaan noita vajaita paineilmapulloja, kun suht usein tulee puhallettua mööpeleitä. Kiitos vinkistä!
Ittekin käytin puteleita ens alkuun, mutta sitten tuli toi vastaan ja ei oo kaduttanu hetkeäkään sen osto. Vissiin 3 tai 4 vuotta jo tolla menty. Niin ei oo tarvinnu miettiä että oliko niissä puteleissa vielä hönkää jäljellä, nyt töpseli kiini ja ilmaa riittää. Hyvänähän tossa masiinassa on vielä sekin ettei sieltä vahingossakaan pääse tulemaan mitään ponneainetta, mikä voi aiheuttaa vaurioita elektroniikkaan. Ääntä tosta tosin lähtee aika hyvin, vähän samaa luokkaa kun pölynimurissa taitaa olla.
 
Onko nyt siis mitään mitä voin tehdä valmisteluina ennakkoon PS4-konsolilla, ennen sitä konsolisiirtoa? Pelejä nyt ainakin muutaman poistan joilla en tee mitään.
Ulkoiselle kovalevylle kaikki pelit joita haluat jatkaa PS5:lla. Pelitallennukset PS Plussan pilveen tai usb-tikulle.

Itse aloitin tyhjältä pöydältä.

 
Eilen oli illanistujaiset ja sain muutamalle kaverille demotettua PlayStation 5:sta ja olivat nopeudesta vakuuttuneet, toiselta löytyy nopsakka pelikone kotoa ja hänellä on toinenkin kone louhintaan. Spider-Man Remasteredia demotin nopeuden puolesta ja Astroa että pääsivät Dualsensea kokeilemaan ja hyvä ettei yks herra alkanut ohjainta aukomaan sen puolesta että millaiset moottorit liipaisimista löytyy. Kaikki kuitenkin alkoi siittä kun yksi kysyi että mikä tuo laitos tossa telkkarin vieressä on :D ihmettelivät myös miten tommosen oon saanu julkaisupäivänä( tuli meille päivän myöhässä kiitos posti) ku noista on kauhia pula niin vastaus on yksinkertainen, tilasin sen hyvissä ajoin ennakkoon :D
 
Eilen oli illanistujaiset ja sain muutamalle kaverille demotettua PlayStation 5:sta ja olivat nopeudesta vakuuttuneet, toiselta löytyy nopsakka pelikone kotoa ja hänellä on toinenkin kone louhintaan. Spider-Man Remasteredia demotin nopeuden puolesta ja Astroa että pääsivät Dualsensea kokeilemaan ja hyvä ettei yks herra alkanut ohjainta aukomaan sen puolesta että millaiset moottorit liipaisimista löytyy. Kaikki kuitenkin alkoi siittä kun yksi kysyi että mikä tuo laitos tossa telkkarin vieressä on :D ihmettelivät myös miten tommosen oon saanu julkaisupäivänä( tuli meille päivän myöhässä kiitos posti) ku noista on kauhia pula niin vastaus on yksinkertainen, tilasin sen hyvissä ajoin ennakkoon :D
Ehdit kuitenkin pelastamaan ohjaimen ruumiinavaukselta :D
 
Mä ainakin hommaan uuden Codin. Siinä on se ammunta hieno varmasti uudella ohjaimella. Sitten joku urheilupeli. Ja tietenkin kaikki keskeneräiset ps4 pelit jotka ps5 odotuksen vuoksi jäi vähemmälle pelaamiselle.
 
Tosiaan ehtiny jo unohtaa et ne olkanapit on uudistettu, sen verran kauan tässä on saanu odotella ilman konsolia. Itse mietin lähinnä AC Valhallaa tai watch dogsia ekaks. En tosin tiedä onko kummassakaan sellasta säväyttävää "WAU"- kerrointa vaikka kuinka on raudassa tehoa. Nähtäväksi jää :)
 
Mulla on ensimmäisenä listalla läjä ps4 pelejä, kun tuli tehtyä myöhemmin kaduttanut päätös ostaa Xbox One X pari vuotta sitten. Ihan kelpo laitehan se oli, mutta yksinoikeuspelit oli omalla kohdalla niin floppeja ja ohjain huono omiin käsiin niin jäi melko vähälle käytölle. Nyt on sentään sitten useampikin varmasti hyvä peli odottamassa kun PS5:en saan, sen takia odottaminen tuntuu vieläkin piinaavammalta.
 
Itse vielä käyttänyt alkuperäistä ps4 sta josta pro versiokin oli paljon parempi joten sen takia ei ole innostanut niin paljok pelit huonolla ruudunpäivityksellä. Viimeisimmät ps4 pelit on tehty kuitenkin pro mallia ajatellen.
 
Varmaan silloin kannattaa ottaa eri kuva. Miksi edes kommentoida tuommoista.

Miksi ei voisi kommentoida? Eikös nämä keskustelupalstat ole juurikin sitä varten, että tuodaan omaa kantaa ja näkökulmaa esille? Tää on niin 2021, yksikin väärä kirjain väärään johtaan niin joku jo pahoittaa mielensä... Joten mä en halua pleikkarin kyljessä katsoa lihaksikasta hahmoa. Mulle on ihan fine jos sinä tai joku niin haluaa. Ei ole multa pois.
 
Ylös Bottom