Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Sain vastauksen Gigantin asiakaspalvelusta. Kuulemma olisi pitänyt myydä, lupasivat olla Kouvolan liikkeeseen yhteydessä ja sieltä ollaan kuulemma yhteydessä minuun.

No hyvä, että on jokin roti. Ei tuollainen tahallinen eioon myyminen ole mistään kotoisin, eikä edistä brändiä vaan ryssii sitä. Pikku lahjakortti voisi olla paikallaan kun tuolla tavalla pompotellaan ja vaivataan asiakkaan päätä tarpeettomasti.
 
Noniin, Kouvolan Gigantista oltiin yhteydessä, sanoi olevansa osaston vastaava, ihmetteli tilannetta ja pahoitteli. Tässä on vielä sellainen sivujuonne, että olin Kotkassa poikaa tapaamassa ja maanantaina huomattiin, että Kouvolan Gigantissa on Series X-laitteita, joten ajelin Kouvolaan ja no, lopun tiedätte, en saanut ilman Access-kytkyä konetta ostaa.
Tänään sitten olin jo tulossa takaisin kotiinpäin länsi-suomeen. No, Kouvolan Gigantista luvattiin lähettää ilman kuluja laite kotiosoitteeseeni ja laskun saisin sähköpostiin, jonka maksettuani, he lähettäisivät laitteen. Laskua ei vielä ole kuulunut, joten tilanne elää vielä ;-)
 
Eilen kello 13 klikkasin series x:n tulemaan telian sivuilta. Tänään kello 11.30 tuli viesti että k-marketissa 500 metrin päässä paketti lootassa.
Eikun hakemaan ja siellähän se. Yksi kulma paketissa vähän rytyssä mutta suoristelen jahka kerkiän. Piti tulla töihin. Oli iisi hankinta.
Sitten varrotaan jotain pelejä.
 

Liitetiedostot

  • 20210224_131308.jpg
    20210224_131308.jpg
    2,1 MB · Lukukerrat: 23
Noniin, Kouvolan Gigantti ja All Access-kytky on saatu onnellisesti päätökseen. Laite saapui tänään ja oli oikein hyvin pakattu pehmusteiden kera isompaan laatikkoon. Olisihan tuon voinut jo maanantaina ostaa, mutta näin se vaan meni tällä kertaa. Loppu hyvin ja mukavaa tekemistä viikonlopuksi luvassa ;-)
 

Liitetiedostot

  • IMG_0587.jpg
    IMG_0587.jpg
    2,4 MB · Lukukerrat: 15
Saako Series X:ää jostain, esim Gigantista, vai pitääkö vain tehdä jonnekin tilaus ja toivoa että tulisi nopeasti? Huhtikuussa minulla saattaisi olla mahdollisuus päästä ostamaan Xbox. Pääkaupunkiseudulla siis asustelen.
 
Saako Series X:ää jostain, esim Gigantista, vai pitääkö vain tehdä jonnekin tilaus ja toivoa että tulisi nopeasti? Huhtikuussa minulla saattaisi olla mahdollisuus päästä ostamaan Xbox. Pääkaupunkiseudulla siis asustelen.
Giganttiin näitä putkahtelee kauppoihin myyntiin joten sitä kannattaa odotella, ennemmin kun pistää tilausta sisään mihinkään.
 
Saako Series X:ää jostain, esim Gigantista, vai pitääkö vain tehdä jonnekin tilaus ja toivoa että tulisi nopeasti? Huhtikuussa minulla saattaisi olla mahdollisuus päästä ostamaan Xbox. Pääkaupunkiseudulla siis asustelen.
Giganttiin tilaus sisään ja muutenkin tarkistella gigantin sivuja jos tulee paikanpäälle
 
Aika kallis on toi ssd lisälevy. Tulee äkkiä täyteen boxin sisäinen levy. Toivottavasti tulis hinnat vähä alas!
Tässä on ongelmana se että terainen SSD levy maksaa muutenkin aika paljon, vaikkei se edes olisi tämä Xboxille vihitty lisätilamoduuli. Täytyy siis toivoa että SSD levyjen hinnat tulevat noin ylipäätään alas, niin siinä samalla Xboxinkin lisätila halpenee.
 
Ylös Bottom