Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Heh, on tämäkin. Naurakaa pois.

Viime vuoden kesäkuussa (15.6) tilasin Konsolinetistä PS5:n digitaaliversion. En muistanut, että tein tilauksen kimppatilauksena ja sähköposti oli eri kuin mitä käytän tavallisesti. Kuulin kaverilta, että Konsolinet oli laittanut koneen saaville tilausvahvistuksia matkaan. Soitin Konsolinettiin tänään ja sieltä sanottiin, että minulle oli lähetetty ilmoitus noutomahdollisuudesta eilen (3.3.).

Avasin tuon hyvin harvoin käyttämäni emailin ja ihmettelin, kun siellä oli emailia Konsolinetistä jo 1. joulukuuta. Olisin siis saanut koneeni jo silloin. Elisan kautta sain kuitenkin PS5:n 4.12.

Konsolinet ei ollut kuitenkaan poistanut minua jonosta ja sen myötä kaveri sai digiversionsa tänään. Monet tuskanhiet olisivat kuitenkin säästyneet jos muistaisin paremmin, mitä sähköpostia käytin tilatessani.

Voin kuitenkin ajatella, että toivottavasti digimallia kovasti himoinnut henkilö sai omansa minun sijaani joulukuussa :).
Voi sitä meidän Ellua :D Kaikkea sitä sattuu! Muistan vaan striimeissä tulleen esiin, että sen PS5:n saantiin oli kova hinku ja sitten lopulta kävikin näin, että olisi tullut ihan kaksin kappalein, jos vaan olisi ollut vähän tarkempi. Melkoinen sattuma. Käytetään sitä oikeaa sähköpostia sitten tulevaisuudessa, nii! :D

Aika yllättävää myös tuo Elisan tieto, että siellä mennään edelleen syyskuun tilauksissa. Joko siellä on oikeasti saatu hyyyvin pieni määrä aina laitteita ja olin itse tooooodella onnekas, kun sain heti julkaisussa, tai sitten Elisalla on sisällä "aivan järjetön määrä" tilauksia.
 
Voi sitä meidän Ellua :D Kaikkea sitä sattuu! Muistan vaan striimeissä tulleen esiin, että sen PS5:n saantiin oli kova hinku ja sitten lopulta kävikin näin, että olisi tullut ihan kaksin kappalein, jos vaan olisi ollut vähän tarkempi. Melkoinen sattuma. Käytetään sitä oikeaa sähköpostia sitten tulevaisuudessa, nii! :D

Ensi kertaa mokomaa osoitetta tosiaan käytin – tai porukalla käytettiin, kun laitettiin kimppatilausta kaikkiaan 12 koneesta. Mukana PS5- ja Series X -koneita. Siitähän sitä huutoa olisi tullut, mikäli olisin huomannut emailin vasta liian myöhään, eikä muualta olisi saanut konetta.

Hyvä opetus joka tapauksessa, tietääpä sitten next genin aikana olla ajoissa liikkeellä.
 
Jaahas eli en tule samaa konsolia ennen kesää tai edes tänä vuonna..... Hobbyhalin 1000€ konsoli enään ainoa vaihtoehto
Kyllä se Huhtikuu on pakko olla toimitusajankohta viime vuoden puolella tilanneille. Niinkuin sanoinkin aikaisemmin tässä ketjussa että Helmikuun alussa tuli Vpdeen sivuille maininta että nyt tilanneille toimitus arvio on Touko-Kesäkuu, jos ei oo Huhtikuussa konsolia ole tulossa niin sehän on silloin silkkaa asiakkaiden kusetusta jne...
 
Kyllä se Huhtikuu on pakko olla toimitusajankohta viime vuoden puolella tilanneille. Niinkuin sanoinkin aikaisemmin tässä ketjussa että Helmikuun alussa tuli Vpdeen sivuille maininta että nyt tilanneille toimitus arvio on Touko-Kesäkuu, jos ei oo Huhtikuussa konsolia ole tulossa niin sehän on silloin silkkaa asiakkaiden kusetusta jne...
Toivotaan vaikka en ihan usko tohon vpd:n lupaukseen. Ite oon tilannut konsolin 16.9 ja jos ne on luvannut että 1.2.2021 --> ja siitä eteen päin tilanneille tulee konsoli touko-kesäkuussa niin en ihan usko. Koska silloin kaikki Syyskuusta -> Tammikuuhun mennessä tilanneet saisivat konsolin huhtikuussa. Tai voihan se pitää paikkansa jos tilauksia on tullut 5kk sisään niin vähän
 
Toivottavasti nyt mahdollisimman moni saa konsolinsa. 3 seuraavaa viikkoa kun taas lasketaan tapetin kuvioita kotona.
 
Alkaisipa noita konsoleita pikkuhiljaa ilmestymään vähän enemmän.
Skippasin kokonaan PS4:n (olen ollut aika puhdas Nintendo-leiriläinen PS2 jälkeen) ja mulla olisi listattuna useampi PS4 peli, joita haluaisin päästä pelaamaan. Nyt keväällä olisi lockdownien aikaan hyvin aikaa pelailla. Tässä vaiheessa ei ole enää mitään järkeä ostaa PS4:ääkään.
 
Alkaisipa noita konsoleita pikkuhiljaa ilmestymään vähän enemmän.
Skippasin kokonaan PS4:n (olen ollut aika puhdas Nintendo-leiriläinen PS2 jälkeen) ja mulla olisi listattuna useampi PS4 peli, joita haluaisin päästä pelaamaan. Nyt keväällä olisi lockdownien aikaan hyvin aikaa pelailla. Tässä vaiheessa ei ole enää mitään järkeä ostaa PS4:ääkään.
Kyllähän niitä tulee nyt melkein joka viikko jo giganttiin/poweriin
 
Kyllähän niitä tulee nyt melkein joka viikko jo giganttiin/poweriin
No toistaiseksi on mennyt aina ohi. Kerran osuin oikeaan aikaan paikalle DE:n kanssa, mutta koska haluan levyllisen, niin jätin ostamatta. Cittarin arvonnassa ei ilmeisesti tuuri käynyt. Saa nähdä uusimman Prisman arvonnan kanssa miten käy.
Jonossa useampaan paikkaan, mutta hyppäsin jonoihinn niin myöhään, että niiden kautta tuskin ennen kesää mitään saan.
 
Ylös Bottom