Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat

Onko muillakin muuttunut tuo Disney+:n tekstityksen ulkoasu viime aikoina? On nyt kamala mustalla taustalla oleva liian iso teksti aiemman huomaamattoman sijaan. En ole vielä ainakaan bongannut tapaa muuttaa tuon ulkoasua.
 
Onko muillakin muuttunut tuo Disney+:n tekstityksen ulkoasu viime aikoina? On nyt kamala mustalla taustalla oleva liian iso teksti aiemman huomaamattoman sijaan. En ole vielä ainakaan bongannut tapaa muuttaa tuon ulkoasua.
Millä laitteella katsot?

En ole huomannut mitään muutosta Chromecastilla tai Xbox Series S:llä katsottuna.
 
Onko muillakin muuttunut tuo Disney+:n tekstityksen ulkoasu viime aikoina? On nyt kamala mustalla taustalla oleva liian iso teksti aiemman huomaamattoman sijaan. En ole vielä ainakaan bongannut tapaa muuttaa tuon ulkoasua.

Mulla se ainakin bugasi tuohon tapaan pari viikkoa sitten, asetusten muuttaminen ei auttanut asiaan. Seuraavana päivänä oli korjaantunut itsestään.
 
Millä laitteella katsot?

En ole huomannut mitään muutosta Chromecastilla tai Xbox Series S:llä katsottuna.
Itsellä PS4:n sovellus käytössä. Toivottavasti myös täällä menee itsestään parempaan kuosiin, sillä on nykyisellään todella haljua katsottavaa. Vie ison osan ruudusta nääs isoine fontteineen ja mustine taustoineen.
 
itse vaihdoin tuon jenkkien disney+ tilauksen tuossa tiistaina kanadan disney+ kun rupesin ihmettelemään kun tuolla jenkki disney+ssaki näkyi tiistai aamulla tuo star että oliko joku bugi tai vastaava, no jenkki disney ei ilmeisesti tule koko starsia joten siirsin oman jäsenyyteni nyt kanadaan. kanadan valikoima onki ihan omassa luokassaan mitä tulee siihen Starssin.

Sieltä olenkin nyt katellu tuota X-filesia löytyy myös suomisubit joku 6 jaksoa nyt kattonut niin ai että kun maistuu. loistava sarja Tunnelma ihan omassa luokassaan ainut vain että jaksoja on 24 totutun 10 jakson sijaan joten semmoinen päivä per season tahti ei onnistu niinku esim jossaki 10-12 episoden sarjoissa. Tämä on omasta mielestäni vähä huono juttu näissä vanhoissa sarjoissa. Että jaksoja vain on yksinkertaisesti liikaa Maratooneihin

4k HDR 10 (vain murto-osa)

Alien
Prometheus
Predator (1987)
Predator 2
Martian
Lady in the Water
Deadpool 1-2
3 billboards outside ebbing missouri
Die Hard
Die hard 2
Kingdom of Heaven
 
Itsellä PS4:n sovellus käytössä. Toivottavasti myös täällä menee itsestään parempaan kuosiin, sillä on nykyisellään todella haljua katsottavaa. Vie ison osan ruudusta nääs isoine fontteineen ja mustine taustoineen.
Itselle ilmestyi myös sama ongelma PS4 kautta katsottuna, redditistä löytyi vinkki millä sai taas kuntoon.



Tekstin koko vaan 50% niin on sopiva.
 
HBO sovellusta ei löydy PS5, onko missään ollut infoa onko tulossa? Jenkeissä HBO Mx vissiin tuli joulukuun 2020 lopulla jo saataville.
 
Viimeksi muokattu:
HBO sovellusta ei löydy PS5, onko missään ollut infoa onko tulossa? Jenkeissä HBO Mx vissiin tuli joulukuun lopulla jo saataville.
Pikaisesti etsimällä vastaan tuli tanskalainen uutinen joulukuulta, ja siinä HBO Nordicin edustaja sanoi, ettei PS5-versiolle ole vielä edes mitään aikataulua.

Voi olla, että HBO Nordic skippaa PS5:n kokonaan, ja tänne saadaan suoraan HBO Max, kunhan itse palvelu tänne rantautuu joskus vuoden lopussa.

Lähde: Flatpanels
 
Pikaisesti etsimällä vastaan tuli tanskalainen uutinen joulukuulta, ja siinä HBO Nordicin edustaja sanoi, ettei PS5-versiolle ole vielä edes mitään aikataulua.

Voi olla, että HBO Nordic skippaa PS5:n kokonaan, ja tänne saadaan suoraan HBO Max, kunhan itse palvelu tänne rantautuu joskus vuoden lopussa.

Lähde: Flatpanels

Yritin myös googlettaa, en löytänyt kuin tuon jenkkien apin tulon. No kertyypähän sinne sitten katsottavaa, jos menee vuoden loppuun. Tosin kuvittelin, että Suomeen ei tulisi Maxia, vaan pysyisi tuona Nordicina. Mutta hyvä näin.
 
HBO Max:sta osui joku aika sitten uutinen HBO:n että Latinalaisen Amerikan julkaisu olisi touko/kesäkuussa, jonka jälkeen vuorossa Pohjoismaat ja Espanja, eli varmaa syksyllä Suomessa.
 
Tuli hommattua myös tuo HBO MAX (jenkki). ja hyvältä palvelulta vaikuttaa. jonku verran sai tosin kikkailla. mut alkaa olemaan ps5:n kunnon mediatoistin kun sain pelittää myös vihdoin tuon anime service Funanimationin. iso harmituksen aihe kyllä että tuossa PS5 HBO Max app.ssa että ei supporttaa Dolby Atmosia tuolla kun näyttäisi tuo 4k content olevan 4k Dolby Vision Dolby Atmos supportilla ja tietenkään ps5 ei supporttaa tuosta ku tuota 4kta. jännä sinänsä että Dolby Atmos support löytyy kyllä blu-ray leffoihin mutta ei suoratoistopalveluihin.

muuten itse palvelu vaikuttaa kyllä erinomaiselta Toimii hyvin ja hyvin sisältöä, tulevissa leffoissa parin viikon päästä Snyderin Justice league ja loppu kuusta kong vs Godzilla ja ens kuussa se Mortal kombat yms. nyt olen kattonut tuota Tom and Jerry leffaa ja tosi hienoa animaatio vs real kuva mixiä siinä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli hommattua myös tuo HBO MAX (jenkki). ja hyvältä palvelulta vaikuttaa. jonku verran sai tosin kikkailla. mut alkaa olemaan ps5:n kunnon mediatoistin kun sain pelittää myös vihdoin tuon anime service Funanimationin. iso harmituksen aihe kyllä että tuossa PS5 HBO Max app.ssa että ei supporttaa Dolby Atmosia tuolla kun näyttäisi tuo 4k content olevan 4k Dolby Vision Dolby Atmos supportilla ja tietenkään ps5 ei supporttaa tuosta ku tuota 4kta. jännä sinänsä että Dolby Atmos support löytyy kyllä blu-ray leffoihin mutta ei suoratoistopalveluihin.

muuten itse palvelu vaikuttaa kyllä erinomaiselta Toimii hyvin ja hyvin sisältöä, tulevissa leffoissa parin viikon päästä Snyderin Justice league ja loppu kuusta kong vs Godzilla ja ens kuussa se Mortal kombat yms. nyt olen kattonut tuota Tom and Jerry leffaa ja tosi hienoa animaatio vs real kuva mixiä siinä.

Tuleeko esimerkiksi toi Justice League myös HBO Nordicciin?
 
@DestiZ Miten siis tuon kikkailit?

Tarviit VPN ja amerikkailisen luottokortin. Disney+ oli kanssa tuo jenkki luottokortti vaatimus mutta sen pystyi kiertämään tekemällä amerikkalaisen iOS tilin, ostamalla jenkki valuuttii i kauppaan ja sieltä aktivoimalla disney+ tilauksen. En tiedä miten tuonne HBO MAXin saa kikkailtua ilman jenkki luottokorttia.
 
loin dns serverin pcllä jenkkeihin lisäsin sen ps5:lle ja ostin pre-paid cardin jenkki paypal accountilla. eli melkoinen säätö sitä en tiedä hyväksyykö nuo jenkki visa prepaid cardit edes suomen paypallia kun sirisin sillon kun disney+ tuli jenkeissä niin oman paypal tilini jenkkeihin. Valitettavasti myös paypal tilejä ei voi olla kun yksi
 
Tämä selvä. Jään itse odottamaan Suomeen rantautumista, ei jaksa noin paljoa vaivautua.
 
Ylös Bottom