Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Returnal - Sinivalkoista räiskintää

Onko kotimaisuus sinulle myyntivaltti?

  • Kyllä, lippu salkoon ja torille!

    Äänet: 45 36,6%
  • Ei

    Äänet: 66 53,7%
  • En osaa sanoa

    Äänet: 12 9,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    123
Tämä kanssa odotettu kyllä.. Eka peli joka päästää pölyyntyneen PS5 taas käyttöön.. Hyvältä vaikuttaa..
 
Joku heitti hyvän kommentin, tämä on kuin Hades avaruudessa. Kuvastaa aika hyvin peliä, jostain syystä Hades herätti itsessä kiinnostuksen roguelike pelejä kohtaan. Se kun tulee pleikalle niin täytyy ostaa, tätäkin seuraan mielenkiinnolla.
 
Kotimaisen Housemarquen helmi on mennyt kultaan.


Hyvä Suomi!


Helmi on aika vahva sana pelille josta ei tiedetä vielä juuri mitään.
Taisi Nisupulla viitata nimenomaan Housemarquen "helmeen" mikä on mielestäni ihan oikein sanottu kun katsoo sitä pelikuvaa mitä pelistä on annettu ja vertaa sitä vaikkapa studion aikaisempaan pienemmän budjetin tuotokseen. Myös studio itse on jatkuvasti painottanut tämän olevan heittämällä studion isoin projekti tähän mennessä.
 
Hyvä Suomi!



Taisi Nisupulla viitata nimenomaan Housemarquen "helmeen" mikä on mielestäni ihan oikein sanottu kun katsoo sitä pelikuvaa mitä pelistä on annettu ja vertaa sitä vaikkapa studion aikaisempaan pienemmän budjetin tuotokseen. Myös studio itse on jatkuvasti painottanut tämän olevan heittämällä studion isoin projekti tähän mennessä.

Unohtuiko sanoa myös GOTY ja paras peli mitä tänä vuonna nähnyt ? :)
 
Nähdyn perusteella ei herätä vielä mitään kiinnostusta, Suomi-lippu ei anna mitään lisäpisteitä tai erityiskohtelua. Kaikki kiteytyy siihen, onko peliä hauska pelata.
 
kun katsoin pelistä gameplay trailereita, tuli itselleni heti mieleen old school klassikko 3d shooter pelisarja Nimeltä MDK, että jos tämä olisi vähä kun pelityyliltään MDK Remake niin kelpaisi. joten sanoisin, että tässä on kyseessä semmonen peli joka iskee old school pelaajiin. Mielenkiinnolla odottelen rewikoita mut heitetään oma veikkaus, että alle 80 ei tule jäämään. joten oma veikkaus semmonen 80-83 scoren peli

tässä pätkä kyseisestä pelisarjasta

 
Viimeksi muokattu:
kun katsoin pelistä gameplay trailereita, tuli itselleni heti mieleen old school klassikko 3d shooter pelisarja Nimeltä MDK, että jos tämä olisi vähä kun pelityyliltään MDK Remake niin kelpaisi. joten sanoisin, että tässä on kyseessä semmonen peli joka iskee old school pelaajiin. Mielenkiinnolla odottelen rewikoita mut heitetään oma veikkaus, että alle 80 ei tule jäämään. joten oma veikkaus semmonen 80-83 scoren peli

tässä pätkä kyseisestä pelisarjasta


Olin unohtanut MDK:n täysin! Oli ok peli ja se maailma oli hienosti suunnittelu (aikaansa nähden).

Itse odotan Returnalia kyllä- vaikka esim. Outriders on yllättävän kova, niin kyllä se todistaa mielestäni jälleen sen, että ei ole sitten ekan Gears of Warin menty oikeastaan yhtään eteenpäin näissä kolmannen persoonan shoottereissa pelattavuuden kannalta.

Uusi tapa pelata voisi olla tarpeellinen piristysruiske!
 
Mitä enemmän pelistä on katsonut tietoa ja videoita, niin sitä enemmän halu ostaa peliä vähenee. Ilman demoa peliä ei tule ostettua.
 
Ylös Bottom