Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Alkaa muuten passaan nämä pakkaset ja lumet.. Lunta on kyllä tullu liiaksi asti mitä muistelee ja meillä on tonttia noin 8900m2 tontin Pinta-ala ja kolattavaa on tostaki kuitenkin se 1000m2.. Ens talveksi on jo pakko laittaa mönkijä tai traktori että saa ilta/yövuoron jälkeen puskettua pihan puhtaaksi että pääsee edes töihin tai töistä kotia :D on tota monesti noiduttu että miksi piti maalta ostaa talo JA varsinkin semmonen missä on iso piha ja rakennuksia joihin pitää oll reittejä. Onneksi menee tuo joki tontin läpi niin tohon rinteeseen ollaan lumet puskettu niin sinne saavat sulaa.
Kaupungissa taas on pienet tontit ja siinä tulee tälläisinä talvina eteen se ongelma, että mihin ne kaikki lumet kolailee. Siinä on sitten naapurisopu koetuksella. :D
 
Viaplay häikäisee taas laadullaan. NHL-pelejä ei voi katsoa nyt jälkilähetyksenä, sillä Viaplay laski alleen ja pelit eivät palvelussa näy. Myöskään NHL.tv-palvelun kautta ei pääse pelejä katsomaan, kun Viaplay siirsi linkin palveluun omien ottelusivujensa alle...siis niille sivuille jotka eivät juuri nyt näy. Mikähän siinä on niin helvetin vaikeaa laittaa se linkki vaikkapa sivun alareunaan tällaisten tilanteiden välttämiseksi. Erityisesti henkeä nostattaa laatupalvelun vaatimaton hinta 34,99e/kk. Näin ne striimaushommat toimii, kun jokin itseä kiinnostava sisältö on panttivankina luokattomassa palvelussa.
 
Kaupungissa taas on pienet tontit ja siinä tulee tälläisinä talvina eteen se ongelma, että mihin ne kaikki lumet kolailee. Siinä on sitten naapurisopu koetuksella. :D

Joo voin ton kuvitella miten ahdasta on olla lumen kanssa on asutaan silleen että jos haluat naapurin laittavan musiikkia pienemmälle niin käy vaan pannuhuoneessa hakkaamassa seinää niin viesti menee perille. Tuo lumi on kyllä saatanasta varsinkin jos sattuu olemaan vielä riskirakenne talossa tai kallistukset päin vittua tai ei oo rännikaivoja muita, onneksi meillä ei oo noiden kaa ongelmaa.
 
Viaplay häikäisee taas laadullaan. NHL-pelejä ei voi katsoa nyt jälkilähetyksenä, sillä Viaplay laski alleen ja pelit eivät palvelussa näy. Myöskään NHL.tv-palvelun kautta ei pääse pelejä katsomaan, kun Viaplay siirsi linkin palveluun omien ottelusivujensa alle...siis niille sivuille jotka eivät juuri nyt näy. Mikähän siinä on niin helvetin vaikeaa laittaa se linkki vaikkapa sivun alareunaan tällaisten tilanteiden välttämiseksi. Erityisesti henkeä nostattaa laatupalvelun vaatimaton hinta 34,99e/kk. Näin ne striimaushommat toimii, kun jokin itseä kiinnostava sisältö on panttivankina luokattomassa palvelussa.
Kyllä mulla Samsungin appilla näky aamulla kaikki, just tsekkasin niin näkyi myös nyt. Mutta yläreunassa oli kyllä ilmoitus että jotkut sarjat saattaa puuttua niin ehkä vaan tuuria ollut mukana.
 
Kyllä mulla Samsungin appilla näky aamulla kaikki, just tsekkasin niin näkyi myös nyt. Mutta yläreunassa oli kyllä ilmoitus että jotkut sarjat saattaa puuttua niin ehkä vaan tuuria ollut mukana.

Tässähän kävi nyt niin, että melkein heti kun sain vuodatuksen tänne niin alkoi myös pelit näkymään.
 
Minä haluan vetää viinaa ja olutta aamuun asti ravinteleissa siitä välittämättä, että jollain naapuripöydän Reijolla saattaa olla perus tippurin lisäksi tappajanuha. Voi helvetti, että ihminen osaakin kaivata sosiaalista örveltämistä isossa väkijoukossa. Reijo mä kaipaan sua <3
 

Liitetiedostot

  • uuk.jpg
    uuk.jpg
    145,8 KB · Lukukerrat: 74
^Riskiryhmäläisenä toki vähän eri mieltä tosta, mutta kuva naurattaa vieläkin, tässä täppäriä mehusta puhdistaessa...
 
Paras kauppareissu ikinä. Kassan luona huomaan, että lompakko on jäänyt kotiin. Noh siitä selvitään onneksi mobilepayn avulla. Sitten kun olen päässyt kotioven luokse huomaan, että avaimet ovat poissa. Perkeleellinen juoksuravi takaisin kauppaan suorittamaan etsintöjä.

Kaksi kaupantyöntekijää toimii apulaisina kun kiidän läpi kaupan ja saan samalla ihmisten pahat katseet päälleni kun kurkin kaikkien ostoskärryihin roikkuuko tutut avaimet niissä vai ei. Ei löydy ei. Yhteystiedot kassalle ja kiidän takaisin kotiin jossa huomaan, että mulla ei ollut avaimia mukana alunperinkään vaan olivat samassa hyllyssä lompakon kanssa. Voi perkele!
 
Paras kauppareissu ikinä. Kassan luona huomaan, että lompakko on jäänyt kotiin. Noh siitä selvitään onneksi mobilepayn avulla. Sitten kun olen päässyt kotioven luokse huomaan, että avaimet ovat poissa. Perkeleellinen juoksuravi takaisin kauppaan suorittamaan etsintöjä.

Kaksi kaupantyöntekijää toimii apulaisina kun kiidän läpi kaupan ja saan samalla ihmisten pahat katseet päälleni kun kurkin kaikkien ostoskärryihin roikkuuko tutut avaimet niissä vai ei. Ei löydy ei. Yhteystiedot kassalle ja kiidän takaisin kotiin jossa huomaan, että mulla ei ollut avaimia mukana alunperinkään vaan olivat samassa hyllyssä lompakon kanssa. Voi perkele!
No hyvihän tuo meni. Sitten tarvii jo huolestua, kun ei muista missä asuu. :p
 
Youtuben logiikka videoiden suosituksille on alkanut vituttaa aika huolella.
Käytän enimmäkseen switchin youtubea vaikka se ei tähän varmaan mitenkään liitykään.
Ennen se tarjosi mulle paljon kiinnostavia pelivideoita, mutta nykyään melkein joka kategoriassa on ne samat kymmenen videota.
Aivan sama onko se recommended, recently uploaded tai mikä vaan niin ne samat videot on aina siellä.
Jos vaikka katson joltain tuntemattomalta kanavalta pari videota niin sinne ilmestyy kategoria "viewers of this channel also watch these videos" ja siellä on taas puolet niitä samoja videoita. No jopas sattui.

Katsoin gmanlives kanavalta pari james bond peleihin liittyvää arvostelua ja etusivulle ilmestyi kokonainen kategoria pelkkää bondia. Ei jumalauta kiinnosta.
Katson pari hauskaa videota car throttle kanavalta ja nyt mulla on julmettu määrä auto videoita tyrkyllä.

Tänään katsoin tässä koneella pari hc techno videota ja nyt mulla on suosituksissa tuollaisia likemmäs kymmenen.
Tuo on myös se syy miksi en koskaan kirjaudu sisään kun käytän tubea switchillä sillä nyt ne kaikki siellä olevat videot olisi varmasti tyrkyllä tässä koneellakin.

Ihmetystä on aiheuttanut myös se, että jos jollain videolla on ihan vaan puheessa mainittu pari kertaa joku leffa tai peli niin seuraavalla kerralla suosituksissa on jotain just siihen liittyvää ja tuo on tapahtunut useamman kerran.
Onko tuo vaan tuuria vai osaako tuben systeemit käydä tuolla tasolla jo videon audion läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Mukavasti alkoi viikko. Eka sunnuntaina päivällä suoritan bravuurini eli isken pääni keittiön kaapin kulmaan ja vekkihän siitä sitten tuli. Yöllä sitten työmaalla iskin kylkeni erääseen rautapalikkaan joka puraisi kylkeen siten kivasti, että kirvelee ja samalla sattuu aikamoisesti. Ja nyt pääsin töistä ja pitäisi uskaltaa alkaa nukkumaan mutta tiedän mitä käy kun unissani pyörähdän kylkiasentoon.
Ai saaaaaaa...........!
 
Maahan heitetyt käytetyt maskit. Mikä siinä roskikseen laittamisessa on niin vaikeaa?
Äsken kävin prismassa niin siinä pääoven edustalla ja sen läheisyydessä oli 16 maskia maassa.
Tämä siis siitä huolimatta, että pelkästään siinä pääoven edessä on jumalauta YHDEKSÄN ROSKISTA!

Tuo on kyllä huomattu myös täällä, vastenmielinen ilmiö. Ei se maahan roskansa heittävä porukka saa niitä paskeitaan roskiin vaikka semmoinen naulattaisiin naamaan kiinni. Joskus tietty roskikset ovat vain niin täynnä, että tuuli tai linnut levittelee ne näkyvät roskat.
 
Maskiroskan lisäksi korpeaa tekopyhyys maskien ympärillä, kaupoissa näkee usein että koko perhe on tullut ostoksille (5 henkilöä yhden sijaan) aikuisilla maskit, lapsilla ei ja ei ole yksi kerta kun mukana yskivä lapsi. Että halutaanko potentiaalista leviämistä estää vai pidetäänkö yllä teatteria (mikä riskikerroin 1hlö maskilla vs 2 maskilla + 3 maskitonta joista 1 köhii)
Ja ei, en ole huolissani, korpeaa vaan tekopyhyys.
 
Itseä vituttaa vielä enenmmän se että sitä tehdään työpaikalla, jengi niin välinpitämätöntä ja maskeja lojuu lattioilla ja ties missä. Tosin tämä nyt ei ole mitään uutta kun nuuskapussejakin löytyy vaikka katosta.
 
Päätimpä tehdä kesäloman kunniaksi joulukinkun. Tai siis kesäkinkun. Olin ostanut pakkaseen 1,5kg nasunpalasen juuri tätä tilannetta varten. Eilen sitten meni nasu uuniin ja äsken maistoin ja hyi helvetti, että maistuukin pahalle. Ja haisee myös oudolle. Ilmeisesti tuoresuolattu kinkku ei tykkää pakkasesta :D Noh ainakin sain nauttia valmistusvaiheesta.
 
Viimeinen lomapäivä. Jokainen vastaavassa tilanteessa ollut tietää sen fiiliksen. Yksikään loma ei ole liian pitkä ja aina se jää kesken. Otan yhden sille ja toivotan itselleni jaksuja tulevaan.
 

Liitetiedostot

  • CollageMaker_20210701_181325218.jpg
    CollageMaker_20210701_181325218.jpg
    5,1 MB · Lukukerrat: 26
Itse alkanut näin 15 vuoden jälkeen samassa työpaikassa oppimaan ettei ota sitä loman loppumista niin vakavasti, toki sitä jatkaa voisi mutta on sinne töihinkin välillä kiva mennä.
 
Mulla taas eilen loppui 2 kuukauden työharjoittelu.

Jotai sellaista vihjailtiin että voisin elokuussa jatkaa toiset 2 kuukautta. Jotenkin oon kai onnistunut.
 
Mulla taas eilen loppui 2 kuukauden työharjoittelu.

Jotai sellaista vihjailtiin että voisin elokuussa jatkaa toiset 2 kuukautta. Jotenkin oon kai onnistunut.
Tämä ei toivon mukaan ole ketutus vaan hyvä juttu. :)

Olen vähän samassa veneessä @Kain :in kanssa. Viikon ollut nyt takaisin töissä kahden viikon loman jälkeen. Vähän on kaipuu takaisin lomalle. No, elokuussa on sitten toiset kaksi viikkoa.
 
Ylös Bottom