Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost of Tsushima

mitä ihmettä toi sony oikein tekee mitää näköjää ostaa peli uudestaa jos haluaa ps5 parannukset todella tyhmää hommaa
 
Tuossa on myös dlc mukana mikä kattaa ilmeisesti kokonaisen saaren. Jos tämä tuo esim 8h lisää peliaikaa muiden PS5 parannusten ohella, ei tuo 30€ mielestäni paha hinta ole.
Itse maksoin tammikuussa pääpelistä 18e, joten en IKINÄ maksaisi tuota hintaa mitä pyytävät.
Muutenkin olin toivonut UC The Lost Legacy tyylistä tuotosta, mutta ei mahda mitään. Alelaaria odotellessa >_<'
 
Itse maksoin tammikuussa pääpelistä 18e, joten en IKINÄ maksaisi tuota hintaa mitä pyytävät.
Muutenkin olin toivonut UC The Lost Legacy tyylistä tuotosta, mutta ei mahda mitään. Alelaaria odotellessa >_<'
Juu, ilmanhan se pitäis saada…. On se kumma, ku firmat ei ilmaiseksi julkaise mitään … nehän tekee töitä ihan talkoola, eikä tarvi voittoa yhtään, kuten ei mekään palkkaa ,
 
^

Niin.. Cyberpunk sonta oli täyden hinnan arvoinen..?
Siinä myytiin rikkinäistä tuotetta. Tosin päivitykset on ilmaisia joten kai jossain vaiheessa se on sen täyden hinnan arvoinen mitä on luvattukin/mistä ollaan maksettu. Harmi vaan että tästä ei informoitu kuluttajia. Noh, itse en osta pelejä täysin sokkona ikinä.
 
^

Niin.. Cyberpunk sonta oli täyden hinnan arvoinen..?
Tulen vähän takavasemmalta huutelemaan mutta miten joku täysin eri tapaus rikkinäisine peleineen liittyy tähän laadukkaaseen peliin? Samalla logiikalla ei tarvitsisi maksaa ikinä mistään kunhan kaivaa aina esimerkin että "katso nyt kuinka huono elokuva, joten tuo toinenkin elokuva pitää olla ilmainen". Erikoista logiikkaa kyllä.
 
Itse en pidä hintaa menkään pahana, rehellisesti sanotuna, olisin yllättynyt jos tämän tyylistä laajennusta jaettaisiin maksutta. Uusi saari näyttää ainakin teaserin tarjoaman vilkaisun perusteella kohtalaisen laajalta, ja jos laadukasta sisältöä on tarjolla useita tunteja niin en pane pahakseni maksaa pyydettyä lisähintaa tästä. Hyvänä puolenahan tässä on, että ketään ei varmaankaan pakoteta tätä DLC:tä ostamaan jos kokee sen liian hintavaksi.

Itsellä ainakin jo sormet syyhyää päästä vetelemään Photomodella uudelle värikäälle saarelle kun pääpelin pelailusta on jo se reilu vuosi aikaa, ja se ainakin oli itselleni kevyesti hintansa arvoinen.
 
Melko turhaa hinnasta on vielä itkeä kun ei edes tiedetä mitä sisältö kattaa peliajan suhteen, herkkujen lisäksi. Tuli mieleen The Order jonka ostin täyteen hintaan. Peli kesti 5h. Kaduttiko? Ei, koska tykkäsin joka minuutista. Resident Evil:tä tykitetään kolmeen tuntiin läpi. Ei ole kaduttanut näidenkään osto täyteenhintaan. Jos tässä on lisätehtävineen uudella saarella vaikka se 8h lisää peliaikaa ni musta se 30€ ei ole paha. Jotkut uudet pelit kestää sen 8-12h ja niistä pyydetään 50-70€. Ainahan sen tietty voi jättää ostamatta jos hinta hirvittää. Täällä joskus tullut vastaan tämä, ne piirtää kenellä on liitua. blaa blaa, ei oo kovin ärsyttävä lause...eipä
 
tämä on pelkää rahastusta sonyltä
Kyllä tässä kieltämättä tämä aika vahvasti haiskahtaa, vaikka itse pelistä pidän todella paljon, ja ilmaista mukavaa pelattavaa tai parannuksia on toki myös jo aiemmin saatu. Tämä viimeisin haiskahtaa kuitenkin aikalailla rahastukselta.
 
Mitäpä jos katsomme ensiksi kuinka laaja ja näyttävä tämä laajennus on ennen kuin tuomitsemme tämän rahastukseksi? ~10h tuntia laadukasta open world tekemistä 20-30 euron hintalapulla ei kyllä kuulosta mitenkään rahastukselta jos vertaa historian aikana nähtyihin muihin DLC-paskeisiin joista on vielä enemmän maksettu vähemmällä sisällöllä.

Siitä ei ole pitkä aika kun Sony ja Sucker Punch antoi varsin kehutun multiplayer-laajennuksen ilmaiseksi pelin omistajille. Kuin myös 60fps-laajennus annettiin ilmaiseksi. Järkihän sen jo sanoo, että kaikkea ei voi saada ilmaiseksi, etenkin jos projektin eteen on tehty hommia koko studion voimin. Tässä on kumminkin käsittääkseni uusi saari ja tarina välielokuvineen, uutta musiikkia ja taitoja sekä haarniskoita. Uskon, että tässä saa oikein mukavasti rahoille vastinetta ennen seuraavaa kokonaista peliä.

 
Viimeksi muokattu:
Onko tässä "rahastus" ongelmassa kyse siis lähinnä siitä että tuo PS5 versio tästä Director's Cut sisällöstä maksaa enemmän kuin PS4-versio (20€ vs 30€) vai mikä? Olisiko asiat täysin OK, jos niin PS4- kuin PS5-versio olisi saman hintaisia?

Onhan maksullisia lisäsisältöjä ollut peleihin jo jokusen aikaa, ja ainakin sen tiedon perusteella mitä tästä paketista ollaan tähän mennessä saatu, sanoisin että ei tämä nyt ihan törkeyden huippu ole peli DLC:n mittapuulla. Vähän outona pidän miten tämän Director's Cutin kohdalla on tuntunut nousseen jotenkin tavallista suurempi pöyristyminen siitä että lisäsisältöä ei välttämättä aina jaeta maksutta, etenkin kun ottaa huomioon että jo melko lihaisa Legends moodi tuli tähän ilmaiseksi, niin ikään kuin PS5-version 60fps-päivitys.
 
jos omistaa ps4 version niin missään nimessä ei saisi pyytää ostamaa 2 samaa peliä se on ok jos lisäri olisi erikseen myynnissä nyt pakotettaan ostamaa sama peli toiseen kertaa vaikka omistaa jo yhden
 
Onko tässä "rahastus" ongelmassa kyse siis lähinnä siitä että tuo PS5 versio tästä Director's Cut sisällöstä maksaa enemmän kuin PS4-versio (20€ vs 30€) vai mikä? Olisiko asiat täysin OK, jos niin PS4- kuin PS5-versio olisi saman hintaisia?

Onhan maksullisia lisäsisältöjä ollut peleihin jo jokusen aikaa, ja ainakin sen tiedon perusteella mitä tästä paketista ollaan tähän mennessä saatu, sanoisin että ei tämä nyt ihan törkeyden huippu ole peli DLC:n mittapuulla. Vähän outona pidän miten tämän Director's Cutin kohdalla on tuntunut nousseen jotenkin tavallista suurempi pöyristyminen siitä että lisäsisältöä ei välttämättä aina jaeta maksutta, etenkin kun ottaa huomioon että jo melko lihaisa Legends moodi tuli tähän ilmaiseksi, niin ikään kuin PS5-version 60fps-päivitys.
Tässä rahastuspolemiikissa on nimenomaan ollut kyse siitä, että PS5 versio maksaa kympin enemmän eli joutuu niin sanotusti maksamaan ekstraa paremmasta grafiikasta, DualSense ominaisuuksista ja Japanilaisesta huulisynkasta.

20e tuosta itse DLC sisällöstä on täysin sopiva hinta, eikä ne viestit mitä itse olen aiheesta nähnyt ole siihen liittynytkään, vaan nimenomaan tuohon 10e nextgenlisähintaan. Tämä on uusi tapa hinnoitella ja siksi se herättää keskustelua. Sony nyt kokeilee kepillä jäätä onko jengi valmis maksamaan kympin ekstraa tässä vähän samoin kuin myös pelien OVH hinnoissa.

Tässä tämä hinnoittelu avattuna:
Current Ghost of Tsushima owners can upgrade to the PS4 Director's Cut for $20. You can then upgrade again to the PS5 version for another $10. Alternatively, you can pay $30 to upgrade straight from the original game to the PS5 Director's Cut. Phew.

Newcomers can buy Ghost of Tsushima Director's Cut for $60 on PS4 and $70 on PS5.
Eli siellä on joka välissä se kympin lisä, jos PS5 version Director's Cutista haluaa.
 
Ylös Bottom