Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Little Devil Inside

Ac3way

Well-Known Member
Little-Devil-Inside-Logo-780x470.jpg


Nimi: Little Devil Inside
Kehittäjä: Neostream Interactive (Korea)
Julkaisija: Neostream Interactive
Alustat: PC, PS4 ja PS5. Xbox ja Switch myöhemmin.
Lajityyppi: Toimintaroolipeli (AARPG), kevyt survival ja semi-open world (third person)
Yksinpeli, Co-Op (Online, Local)
Julkaisu: Ei vielä varmistunut
Kotisivut:
www.neostream.com/mldi/index.html#none
www.kickstarter.com/projects/ldi/little-devil-inside/description
KonsoliFIN Pelisivu: www.konsolifin.net/peli/little-devil-inside

Little Devil Inside is an action RPG similar to the Monster Hunter games, but with more cartoonish graphics and parables about inequality.

Details on the plot of Little Devil Inside are still a bit scare, but this much is known: the main character is an explorer-for-hire in a 19th century Steampunk-style setting, employed by a college professor to travel around the world and uncover supernatural creatures/phenomena.

Little Devil Inside is a third-person 3D action-adventure role-playing game with elements of survival, combat, and open-world exploration; however, its developers, Neostream Interactive, have described the game's survival elements as "rather easy" compared to other games in the survival genre, stating that the game is "not about how long you can survive in a certain environment", instead being about "taking a trip for a mission, and surviving during the process." Examples of in-game survival elements include harvesting water from cacti and chopping wood to make a fire. Players can use a variety of weapons and tools to survive and accomplish their objectives, such as a sword, shield, gun, grappling hook, bombs, tent, and cooking equipment.

The game takes places across multiple locations with differing environmental conditions, including desert, snow, forest, mountains, swampland, and deep-sea diving. Although an overall map is available, players cannot "fast forward" their travel to these locations; instead, they must take direct control of their transportation during the journey and respond to events that occur on the way. Players also have the ability to upgrade their transportation (alongside their weapons and armor) as the game progresses.

Between missions, players can return to the safety of the game's home town in order to rest and prepare for further adventures (such as talking with NPCs, gathering information on the next location through library research, and preparing for its weather conditions). According to Neostream, this preparation is key to further success:

"You will need to prepare for any unexpected encounters with the weather, have the necessary intel about the region, equip your gear as you see fit, get on a vehicle and react to unexpected events that arise during your journey ... Depending on how you prepare for the mission and how you react and respond to events will determine how easily or hard you can achieve the missions."
The game also includes roguelike elements: In the event of a player's character dying, that character cannot be resurrected; however, the player can take subsequent characters to that same spot in order to recover any lost equipment.
80


Little Devil Inside herätti kiinnostuksen erittäin näyttävällä ja monipuolisella trailerilla Sonyn kesän PS5 esittelyssä. Peli on pitkään ollut kehityksessä, sekä oli aikaisemmin myös Kickstarterissa mukana kerämäässä rahoitusta. Peliä ei ole kuitenkaan vielä esitetty sen tarkemmin ja myöskin julkaisupäivämäärä on toistaiseksi pimennossa. Itselläni on kuitenkin isot odotukset Little Devil Inside kohtaan, enkä malta odottaa tietäväni lisää pelistä.
 
Peli erottui kyllä positiivisesti edukseen kesän PS5-tapahtumassa. Hieman yllättävää kuulla, että tämä on Monster Hunterin tyylinen peli eikä mikään simppeli yksinpeli.
 
Huomenna saadaan vihdoin ja viimein lisätietoja miten projekti on edennyt. Monta State of Playta ollut, jossa odottanut kuumeisesti uusia tietoja Little Devil Insidesta. Hieman on odotus laskenut ajan kuluessa ja oli kyllä tietyllä tapaa harmi, että peli ei ollut valmis vielä PS5:sen ensimmäisenä vuotena.

Katsotaan miltä vaikuttaa huomisen esittelyn jälkeen. Odotukset melko matalalla yli vuoden hiljaiselon jälkeen, mutta toivottavasti peli pääsee yllättämään jo toisen kerran peräkkäin.
 
Lupaavalta ja symppikselta pienen(?) studion peliltähän tämä vaikuttaa. Mielenkiinto peliä kohtaan heräsi itselläni jo silloin viime kesänä sen hyvällä tapaa omituisen trailerin myötä. Trailerin pomotappeluiden perusteella peli vaikutti joltakin budjetti-Monster Hunterilta, mutta tuskin nyt ihan sentään sen tyylinen peli on vaan joku sanoma ja tarinakin tässä pelissä varmaankin on minkä takia niitä mörköjä listitään. :D
 
Lupaavalta ja symppikselta pienen(?) studion peliltähän tämä vaikuttaa. Mielenkiinto peliä kohtaan heräsi itselläni jo silloin viime kesänä sen hyvällä tapaa omituisen trailerin myötä. Trailerin pomotappeluiden perusteella peli vaikutti joltakin budjetti-Monster Hunterilta, mutta tuskin nyt ihan sentään sen tyylinen peli on vaan joku sanoma ja tarinakin tässä pelissä varmaankin on minkä takia niitä mörköjä listitään. :D
Joo kyllähän se tuolta lupaavalta ja sympaattiselta toki vaikuttaa.

Olin ihan hulluna siihen ekaan esittelyyn, mutta koittanut laskea omia odotuksia ja sitten se pieni pettymys, kun ei päässytkään peliä vielä pelamaan. Oli ennen PS5 hankintaa oman odotuslistan kärjessä ja yksi syy minkä takia halusin uuden konsolin viime syksynä.
 


Näytti todella hyvältä. Leuka tippui lattiaan ihmetellessä pelin esittelyä videolla. Ja vaikuttaisi, että pelin tempo ja tyyli on kuin tehty itselleni.
Another design aspect we wished to show is the overall tone, manner, and pace of actual gameplay.
The game is not about leveling up the character as quickly as you can and speed running through all the content.

As such, the pace of the game is designed to try and touch the player’s emotions by giving enough time and space and allow them to “take-in” the various atmosphere. Hence, no fast travel.
 
Viime viikolla tuli uutta videota pelistä. Onhan se eteenpäin kehittynyt.



Noin kaksi ja puoli vuotta ovat olleet täysin hiljaa pelistä, jota on jo kehitetty huimat 9 vuotta. Ei mikään ihme, että suurin osa odotti pelin kuolleen kesken kehityksen. Hienoa, että toivo pelin pelaamisesta on edelleen olemassa.

Alunperin ajattelin kyllä tätä pääsevän pelamaan lähellä PS5 julkaisua. Nyt on jo odotukset ja kiinnostus päässyt laskemaan, mutta hyviä pelejä kiinnostaa aina pelata. Joten toivotaan parasta...
 
Ylös Bottom