Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

Lämmin kesäinen päivä ja kylmä olut. Grillissä tirisee kilon lärvilauta. Tänään on vapaapäivä ja mikä tärkeintä niin on myös huomenna. Saattaa olla, että riipasen vielä muutaman lisää <3
Ei tee kyllä kellekään hyvää muutama kilo lihaa yhdessä päivässä.
 
Kun itselleni sain hommattua PS5:n julkaisussa lupasin auttaa kaveria saamaan omansa jos itse ei onnistu. Tuossa reilu kuukausi sitten onnistuin voittamaan cittarin arvonnassa koneen jonka sitten aioin myydä kaverille. Noh samaan aikaan broidilla oli myös hätä saada pleikkari ja lupasin yrittää jeesiä myös häntä jos vain konetta vielä saan. Noh kaverini kuuli tästä ja ei niin hätähousuna luovutti omansa broidilleni joka suunnilleen sai hekumakohtauksen kun kuuli tästä. Sen jälkeen ollaan yritetty saada taas konetta kaverilleni eikä millään onnistunut.

Noh tänään sitten broidini työkaveri oli kysynyt velipojalta tietäisikö hän ketään kuka haluaisi ostaa uuden PS5:n koska hän oli saanut tänään koneen DNA:lta eikä enää jostain syystä halunnutkaan koko konetta. Tästä ilmoitettiin kaverilleni niin voitte vain kuvitella sitä riemua joka välittyi viestissä No totta *itussa! Nyt on kaverillani uunituore pleikkari kotona oottamassa avaamista ja sopivasti viikon vapaat alkanu. Joskus riemu on rajaton. Tästä tuli hyvä viilis myös itselleni :)
 
Tuli suoritettua tänään hyväksytysti pitkäaikainen haave eli metsästäjätutkinto ja seuraan liittyminen näyttää myös onnistuvan pikaisesti. Pääsee Miika ja hänen Itäsiperianlaika Rocky kohta mehtälle!
 
Tuli suoritettua tänään hyväksytysti pitkäaikainen haave eli metsästäjätutkinto ja seuraan liittyminen näyttää myös onnistuvan pikaisesti. Pääsee Miika ja hänen Itäsiperianlaika Rocky kohta mehtälle!

Lainaten tähän Mutta meinasin ketutus keskusteluun laittaa niin tämän harrastuksen myötä on jäänny pelaaminen olettomiin, se taas on lisännyt sitä ajatusmaailma että oppinut arvostamaan pelaamista enemmän kuin aikasemmin.
 
Kappas! Mukava aloittaa launtainen aurinkoinen pakkasaamu, kun vaaka päätti näyttää alle 67kg. Nyt on 9kg lähtenyt 3,5 kk aikana. Alunperin oli tarkoitus vaan syksyllä ottaa pari kiloa pois.

Sinänsä itselle muutokset oli yksinkertaisia, kun ei tarvinnut kuin muuttaa ruuan annoskokoja pienemmäksi ja käyttää enemmän järkeä herkuttelun suhteen. Syönyt jo aikaisemmin terveellisesti ja liikkunut aktiivisesti. Ja kaikkein parasta, että näistä asioista jää loppuelämäksi opit päähän. Se on vaan sitten itsestä kiinni, että miten elää.

Lihastakin alettu jo lisäämään kuukausi sitten, kohta saattaa olla "nörtin kehosta" jo muuttunut normaaliksi ihmiseksi. :)
 
Kappas! Mukava aloittaa launtainen aurinkoinen pakkasaamu, kun vaaka päätti näyttää alle 67kg. Nyt on 9kg lähtenyt 3,5 kk aikana. Alunperin oli tarkoitus vaan syksyllä ottaa pari kiloa pois.

Sinänsä itselle muutokset oli yksinkertaisia, kun ei tarvinnut kuin muuttaa ruuan annoskokoja pienemmäksi ja käyttää enemmän järkeä herkuttelun suhteen. Syönyt jo aikaisemmin terveellisesti ja liikkunut aktiivisesti. Ja kaikkein parasta, että näistä asioista jää loppuelämäksi opit päähän. Se on vaan sitten itsestä kiinni, että miten elää.

Lihastakin alettu jo lisäämään kuukausi sitten, kohta saattaa olla "nörtin kehosta" jo muuttunut normaaliksi ihmiseksi. :)
Itse tuli tuossa joku aika sitten tilattua punnerruslauta. :)

En itse oikein edes pysty treenaamaan semmosessa kuntosali ympäristössä niin tuolla pystyy jotain tekemään jotta pysyisi paremmassa kunnossa. :) Auttaa se pidemmän päälle että vartalo on kunnossa vähän kaikkeen.
 
Itse tuli tuossa joku aika sitten tilattua punnerruslauta. :)

En itse oikein edes pysty treenaamaan semmosessa kuntosali ympäristössä niin tuolla pystyy jotain tekemään jotta pysyisi paremmassa kunnossa. :) Auttaa se pidemmän päälle että vartalo on kunnossa vähän kaikkeen.
Joo, punnerrukset on todella hyviä. Itse ottanut näitä kehonhallinta liikkeitä mukaan harjoitteluun, x-hyppy, punnerrus, kyykyt, polvien nostelu ja kevyitä vatsaliikkeitä. Helppo tehdä koska vaan sen enempää miettimättä.
 
Aikoinaan tuli omistettua aika kattava kasa sarjakuvia jotka sitten pistin kaikki kiertoon koska ei enää moiset kiinnostaneet. Se virhe on onneksi korjattu jo vuosia sitten ja olen onnistunut haalimaan takaisin ellen kaikkia niin ainakin lähes kaikki lapsuudesta rakkaat Marvelit, Hämismiehet yms ja jopa viimeisimpinä kasa legendaarisia Myrkkyjä. :D Luulin olevani valmis kokoelmani suhteen kunnes viime viikolla jostain muistikorttini ontelosta se ilmoitti olemassa olostaan ja siitä, että olenkin yhä yhtä helmeä vajaampi.

Tänään tuli sekin virhe lopulta korjattua ja kokoelmani kenties suurin helmi on asetettu kunniapaikalleen kirjahyllyni koristeeksi. Sillä mikä sarjakuvafriikki ja kulttuurin ylin ystävä muka olet jos et tätä ole lukenut? :D
 

Liitetiedostot

  • 20220112_105229.jpg
    20220112_105229.jpg
    2,6 MB · Lukukerrat: 39
@Kain
Tuo ilmestyi ollessani ala-asteen viidennellä tai kuudennella. Jokuhan tuon meistä osti ja eiköhän se jokaisella kiertänyt kotona luettavana. Hyvin on muistissa!

Myrkkykin on hyvin tuttu. Tuli luettua ja keräiltyä lehtiä suunnilleen aikavälillä 1991-2001. Tallessa ovat edelleen ja vaalin niitä kuin aarteita. Sama pätee muihin sarjiksiin (mm. Conan barbaari ja Kalma) sekä jääkiekkokortteihin. Ne jäävät todennäköisesti seuraavan sukupolven hävitettäväksi. Minä en niistä elävänä luovu!
 
Lauantaina alkoi kotimainen jalkapalloliigamme, ja sain suht. pikaisella ja yllättävälläkin komennuksella työkeikan pelipaikalle TV-tuotannon ohjaamoon. Vaikka samoja hommia hiukan pienemmässä mittakaavassa olen jatkuvasti tehnyt tässä välissäkin, niin vähän kyllä jännitti miten homma kylmiltään sujuu kun edellisestä liigakeikasta oli jo n. 2,5 vuotta. Hyvin se kuitenkin meni, ja sain sunnuntain ratoksi jo täytellä listaa saman tuotantoyhtiön tulevista keikoista ja saatavuudestani niihin. Tästä on hyvä jatkaa. :)
 
Oksennan omia hyviä fiiliksiäni tänne:
1. Saadaan tietää kuukauden päästä lapsen sukupuoli ultrassa
2. Vaimo antoi luvan miesluolalle
3. Olin vihdoinkin tarpeeksi nopea ja sain tilattua PS5:n
4. Oon saanut kivasti tilauksia yritykselleni (olen osa-aikainen yrittäjä-valokuvaaja)
 
Ylös Bottom