Sama tekniikka muuten on todella hyödyllinen myös tulevissa taisteluissa.Tässä toisen henkiolennon alueella aukeava kikka/pelimekaniikkaansaitsee kyllä hatunnoston. Tämä on juuri hyvällä Nintendon pelikirjasta, mutta samalla raikas ja omaperäinen mekaniikka.(pommilla hetkeksi uusille paikoilleen loksahtavat kivipaalit)
Mutta ei tosin yhtä hyödyllinen kuin sen jälkeen tuleva kyky. Voi huh huh mikä tappokone tuo Kena on Ei ole ihme että pitää vähän henkiä saatella manan maille kun tyttö/nainen itse on tuollainen terminaattori
En ole pelannut edes Soulseissa näin paljon näin aggressiivisesti mitä nyt. Toisaalta tässä on pakko kun muuten ei pärjää. Nytkin oli useampi pomo, joille ei vain voinut antaa saumaa sitten yhtään vaan piti iskeä, iskeä ja iskeä. Onneksi noita kykyjä on niin saa aina jotain iskua tulemaan. Sinne väliin pari torjuntaa, joilla saa rotti-palluran täyteen ja taas iskua menemään.
Viimeiseltä alueelta saatava viimeinen kyky muuten tuo myös lisää monipuolisuutta tuohon etenemiseen ja puzzleiluun. Peli muuttuu koko ajan vain paremmaksi ja paremmaksi.
En tosin odottanut silloin joskus että Kena menee melkein Souls-pelien genreen Ei ehkä perusmenoltaan mutta osa haasteista, vihollistapaamisista ja pomoista menisi ihan hyvin Soulseihin tuosta vaan. Itse asiassa nuo pari viimeisintä oli kuin suoraan Soulseista vedettyjä jo liikkeiltään ja olemukseltaankin
Kyseessä siis maskmaker ja warrior, joissa ensimmäinen tuntui todella vaikealta ennen kuin tajusin että sehän oikein sulaa dashin edessä Warrior taas ei saanut oikein kunnolla edes tehtyä mitään kun tuli dashia, rot arrowia ja pommeja estämään tyypin liikkeet. Väliin sitten aina joku hyvä torjunta, jolla sai taas rot-palluran täyteen. Ihan hiton siisti taistelu, jossa Kena tuntui jo kovemmalta tyypiltä mitä yksikään Souls-pelien hahmoistani eikä joku Kratostakaan kaukana ole