Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 22 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Heha. EA tosiaan jakelee Twitterissä ja Chatissä pääsyä toisien tileille kuin vanhemmat karkkia lapsille. Tässä lopputulos.

Saattaisin itse olla hieman... ärsyyntynyt.
 
Nyt oli tullu paketteja takaisin, hurjat 2. Ei osunu tuo +85x10 palautuksiin eikä muutama muukaan. Ollaan silti tyytyväisiä näistä.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20220109-023840_90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg
    Screenshot_20220109-023840_90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg
    379,3 KB · Lukukerrat: 22
Hyvä kortti tuo headliner Zakaria objective. Aika helppo ja suht nopea vielä tehdä tuo. Linkkaa vielä tuohon ww Sowiin joka on omasta mielestä ihan parhaita cdm.

Oon peluuttanu sitä CB sekä CM paikoilla, kummassakin todella hyvä.
 
Mielenkiintone toty siinä mielessä et vaihtoehtoja on aika paljon. Riippuen vähän painottaako koko vuotta, tätä kautta ja kuinka paljon antaa arvoa cupeille.

team (2).png

Benzema, Salah: Koko vuoden älyttömässä formissa
Messi: Copa American voitto
Barella, Chiellini, Donna: Euro kisojen ansiosta
Kante, Rudiger: UCL
Hakimi: Nykyformi + serie a mestaruus
Cancelo: Nykyformi ja on maailman paras laitapakki
KDB: Maailman paras keskikenttäpelaaja

Ihan optimi ois varmaan kyl jos totyn sais muotoon 442 ja Lewa KDB:n tilalle, mut mennään tällä.

Tuskinpa nää äänestykset mitään meinaa ja totyssa on EA:n kansikuva mainoskasvo Mbappe. :rolleyes:
 
Kohta alkaa muuten Icardeja viliseen kentillä. Tuon fb Icardin statsit on aika jäätävät hintaansa nähden
 
Kohta alkaa muuten Icardeja viliseen kentillä. Tuon fb Icardin statsit on aika jäätävät hintaansa nähden
En oo nähnyt vielä yhtään. Vertaat sitä vaikka ww moralesin joka maksaa 50k. + Toi on medium/ medium. Omasta mielestä ei wörtti.

Mutta piti käydä päivällä kirjoittamassa että Ronaldo on kohta fodderia 250k kolkuttelee. Katotaan tippuuko totyn aikana alle 200k.
 
En oo nähnyt vielä yhtään. Vertaat sitä vaikka ww moralesin joka maksaa 50k. + Toi on medium/ medium. Omasta mielestä ei wörtti.

Mutta piti käydä päivällä kirjoittamassa että Ronaldo on kohta fodderia 250k kolkuttelee. Katotaan tippuuko totyn aikana alle 200k.
Icardiin saa huomattavasti helpommin ja paremmat linkit kuin Moralesiin. Mulla on ainakin pelannut muutaman pelin tosi hyvin eikä tuo medium/medium oo häirinnyt yhtään kun on pitäny stay forwardia päällä.

Toki mikä pelaaja nyt sopii kenenkin joukkueeseen, minä tarvin suoraviivaisen vahvan pelaajan, joka viimeistelee hyvin ja hallitsee ilmatilaa vastustajan boksissa, joten Icardi sopii mulle kuin nenä päähän.
 
Icardiin saa huomattavasti helpommin ja paremmat linkit kuin Moralesiin. Mulla on ainakin pelannut muutaman pelin tosi hyvin eikä tuo medium/medium oo häirinnyt yhtään kun on pitäny stay forwardia päällä.

Toki mikä pelaaja nyt sopii kenenkin joukkueeseen, minä tarvin suoraviivaisen vahvan pelaajan, joka viimeistelee hyvin ja hallitsee ilmatilaa vastustajan boksissa, joten Icardi sopii mulle kuin nenä päähän.
Saitte ylipuhuttua. Sinne mä sen iskin tiimin jatkeeksi. Ja tänään sitä alkoi tulemaan vastaan aika kiitettävästi. Pelasin pelin ja se teki hatun. Ihan hauska kortti. Katotaan sit wl. Ois yhden voiton päässä eka eliteen nousu myös. En vaan tiiä haluanko nousta sinne. Se taso taitaa ykkösestä nousta niin paljon että toi 7 voiton vetäminen on mun taidoilla pään pöytään hakkaamista.
 
Saitte ylipuhuttua. Sinne mä sen iskin tiimin jatkeeksi. Ja tänään sitä alkoi tulemaan vastaan aika kiitettävästi. Pelasin pelin ja se teki hatun. Ihan hauska kortti. Katotaan sit wl. Ois yhden voiton päässä eka eliteen nousu myös. En vaan tiiä haluanko nousta sinne. Se taso taitaa ykkösestä nousta niin paljon että toi 7 voiton vetäminen on mun taidoilla pään pöytään hakkaamista.

Ei se elite oo sen pahempi varsinkin nyt tässä vaiheessa seasonia siellä on niin paljon jo porukkaa ja sitä skill ratingia voi tiputtaa ni saa sit helpompia vastuksia.
 
Mä jopa väittäisin, että elite on helpompi kuin ykkönen. Ehkä se on vain kuvitelmaa, mutta siltä se itselleni tuntuu. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että tuolta ei tipu eikä sieltä pääse eteenpäin, niin voi pelata huolettomammin. Ykkösessä ollessa kuitenkin iso osa pelaajista haluaa sinne eliteen, niin se menee väkisin vääntämiseksi.

TOTY vuodettiin nettiin viime yönä ja en sen enempää kommentoi, jos joku ei halua sitä tietää, mutta on varmaan meta-painotteisin tiimi ikinä.
 
Mä jopa väittäisin, että elite on helpompi kuin ykkönen. Ehkä se on vain kuvitelmaa, mutta siltä se itselleni tuntuu. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että tuolta ei tipu eikä sieltä pääse eteenpäin, niin voi pelata huolettomammin. Ykkösessä ollessa kuitenkin iso osa pelaajista haluaa sinne eliteen, niin se menee väkisin vääntämiseksi.
Riippuu ihan täysin keräätkö skill ratingia ni saat kyl kovia pelejä mut jos ei välitä ja quittii matseista ni aika helppo pysytellä tossa 1800 tienoilla tai jopa alle ni ei eroa kyl D1. Se matchmaking taitaa mennä myös osittain ristiin d1/elite esim. D1 -> elite nousupeli saattaa olla elite div pelaajaa vastaan.

TOTY vuodettiin nettiin viime yönä ja en sen enempää kommentoi, jos joku ei halua sitä tietää, mutta on varmaan meta-painotteisin tiimi ikinä.
Aika huumoria ku Mbappe on oikeesti siellä.
 
Nyt se Toty julkaistiin virallisesti. Benzema, Salah ja E.Mendy ryöstettiin vähemmän yllättäen. Eiköhä CR saa sen 12player cardin jonka Mbappe tais saada vuos sitten?

 
Nyt se Toty julkaistiin virallisesti. Benzema, Salah ja E.Mendy ryöstettiin vähemmän yllättäen. Eiköhä CR saa sen 12player cardin jonka Mbappe tais saada vuos sitten?



Tästä kiinnostaa Kante ja Jorginho mutta mitähän niiden hinta mahtaa olla. 3 milliä on kolikoita mutta jotenkin veikkaan että ei riitä lähimainkaan kaksikkoon. Kante olis kuitenkin se pakkohankinta sillä sen parempaa cdm/cm korttia ei tule pelistä löytymään.
 
Tästä kiinnostaa Kante ja Jorginho mutta mitähän niiden hinta mahtaa olla. 3 milliä on kolikoita mutta jotenkin veikkaan että ei riitä lähimainkaan kaksikkoon. Kante olis kuitenkin se pakkohankinta sillä sen parempaa cdm/cm korttia ei tule pelistä löytymään.
Kyl veikkaan et 3 millillä saa kummatkin. Jorginho tulee olemaan varmaan suht halpa.

Ei välttämättä kannata heti vaan ostella sit. Muistan ku viime vuonna ostin useemman totyn jengiin ja sit ku ne lähti pakoista ni sen jälkeen tuli iso pudotus hinnoissa. Suli kolikoita joku +1 milliä ihan hetkessä siinä itellä.

Mutta jos viime vuosien markettiin peilaa hintoja ni pitäs tän vuoden totyn olla ennätyshalpa. Viime vuonna esim. tässä vaiheessa gold CR7 makso 1,1 milliä, tänä vuonna 280k. Aivan älytön ero.
 
Tästä hyvä jatkaa seuraavaan +85x3 pakkaan.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20220121-221144_90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg
    Screenshot_20220121-221144_90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg
    197,1 KB · Lukukerrat: 20
Ylös Bottom