Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Siis pystynkö mä lataamaan re code veronican PS5:lle koska olen ostanut sen PS3:lle joskus? Mulla käytössä normi plussatilaus ilman extroja
Kyllä, jos se Code Veronica päätetään PS4/PS5:lle tuoda. Toistaiseksi noita PS1-pelejä noille alustoille on vain kourallinen. Mutta esim. Syphon Filterin ja Resident Evil Director’s Cutin olisin saanut lunastettua lisämaksutta, koska olen ne aikanaan hommannut PS3:lle.
 
Harmillisesti olen aikoinaan ostanut tuon code veronican PS3;lle ja tämä versio on nyt sitten sen striimi toiminon takana. Onneksi oma kolmonen toimii yhä jos sitä haluaa pelata.
 
Noniin, nyt on päivitetty Premiumiin. Ennen ostoa testasin, että lähteekö jo omistetut ps1-pelit asentuun jos ne omistaa jo. Ja kyllähän ne lähti, jopa RE: Director's cut, joka ei vissiin pitäny olla erikseen ostettavana. Jostain syystä Tekken 2 ei pelitä, tiedä sitten onko alkuhikkaa, lisensointiongelmia vai mitä. Tontsan mainitsema Observer oli myös edelleen vain striimattavissa

Kiva kyllä päästä testaamaan Tsushimaa ja erityisesti Returnalia, koska nyt näkee, että onko se nyt sitten omaa juttua vai ei. Päivitys maksoi omalla kohdalla 7,72€, koska plussa oli entuudestaan voimassa 9.8. asti. Not bad.
 
Playstation-päämaja siirtyi Kaliforniaan. Amerikkaan keskittymällä ollaan saatu pilalle monta muutakin hyvää asiaa.
Vaikka välillä olemme joistakin asioista aika eri mieltäkin, niin olen alkanut huomaamaan, että taidamme ollakin varsin paljon kuitenkin samaa mieltä monesta asiasta loppujen lopuksi. Täysin samaa mieltä kanssasi tästäkin asiasta.
 
playstation-plus-july-2022.jpg

Ensi kuun normaalin PS Plussan pelit. Tuon perusteella ei ainakaan lähtenyt alkuperäisen PS Plussan tarjonta heikkenemään näiden extra tierien myötä. Myöhemmin vasta tiedämme Extra-tierin pelit ensi kuulle, mutta ainakin yhden saapuvista peleistähän tiedämme jo. :)


Jotain huhua oli, että uusin Ratchet myös palveluun tulisi, koska siitä oli nähty promomateriaalia PS Plussan yhteydessä, mutta katsellaan oliko nyt virhe vai saapuuko peli vasta myöhrmmin sitten palveluun.
 
Oliko siitä vielä tietoa, ovatko nuo ylempien Plus-tasojen pelit "pysyviä" lisäyksiä vai kierrätetäänkö noita entisen PS Now'n tyyliin?
 
Oliko siitä vielä tietoa, ovatko nuo ylempien Plus-tasojen pelit "pysyviä" lisäyksiä vai kierrätetäänkö noita entisen PS Now'n tyyliin?
Uskoisin, että kierrätystä on jatkossakin.

Ja näemmä myös sitä, että korkeamman tierin peli tulee myöhemmin kuukauden Plus-pelinä Essential-jäsenille, sillä tuo Man Of Medan löytyy jo Extra/Premium-jäsenten tarjonnasta.
 
Näytä liitetiedosto 9008

Ensi kuun normaalin PS Plussan pelit. Tuon perusteella ei ainakaan lähtenyt alkuperäisen PS Plussan tarjonta heikkenemään näiden extra tierien myötä. Myöhemmin vasta tiedämme Extra-tierin pelit ensi kuulle, mutta ainakin yhden saapuvista peleistähän tiedämme jo. :)


Jotain huhua oli, että uusin Ratchet myös palveluun tulisi, koska siitä oli nähty promomateriaalia PS Plussan yhteydessä, mutta katsellaan oliko nyt virhe vai saapuuko peli vasta myöhrmmin sitten palveluun.
Hyvät Plus-pelit, mutta omalla kohdalla huono tuuri: kaksi kolmesta on vedetty jo läpi. :D
 
Miten ton uuden plussan saa käyttöön ps5 sella,päivitykset ajantasalla masiinan mielestä.
Ihan sieltä päävalikon PlayStation Plus -osiosta pitäisi varsin helposti onnistua. Tarkkoja steppejä en osaa tässä vaiheessa kertoa, koska oman Plus-tilaukseni Premium-tasolle jo nostin, eikä siinä ollut mitään hankaluuksia.
 
Niin luulis mutta ei näy valikoissa mitään uuteen palveluun viittaavaa
Sangen erikoista. Oletko kokeillut sammuttaa konsolin kokonaan?

Entä mitä näkyy tilausasetuksissa (Settings > Users and Accounts > Account > Payment and Subscriptions > Subscriptions > PlayStation Plus), jos menet niitä katsomaan?

Näkyykö tuolla Change Plan -nappulaa?
 
En tiedä oliko täällä jo kysytty tätä mutta jos päivitän nyt tuosta Essentialista Premiumiin niin maksanko vain sen erotuksen, joka siltä ajalta tulisi mille minulla on tuota PS Plussaa ostettu? Vai voiko sitä edes päivittää vain ”jäljellä olevalle ajalle”?
 
Ylös Bottom