Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Otin Xbox Series X:llä vihdoin peluuseen Devil May Cry 5 Special editionin. Ongelma nyt on se, että peli kaatuu joka kerta samassa kohtaa (kun yrittää avata ensimmäisen special missionin olikohan 2. kentässä). Kone vaan sammuttaa itsensä ja kun käynnistää laitteen uudestaan, tulee näyttöön info/varoittelu-tekstiä että kone olisi sammuttanut itsensä ylikuumenemiselta suojatakseen.

Tietysti näillä keleillä lämpö olkkarissa nousee, mutta laite on koht. ilmavalla paikalla tv-tason päällä. Kone on palautettu tehdasasetuksille, peli asennettu kahdesti uudestaan ja laitteelle on tehty power cycle tuloksetta.

Mikään muu peli tuota ei tee (pelattu mm. Elden ringiä näillä samoilla helteillä tunteja putkeen ilman ongelmaa), joten vaikuttaa että vika on pelissä.

Osaako joku auttaa tilanteessa, onko vielä jotain konsteja kokeilematta tai antaa vinkkiä miten tuosta voisi rahoja saada takaisin kun ei vaan toimi (digiversio)? Onko vastaavaa ollut muilla ko. pelin kanssa?
 
Otin Xbox Series X:llä vihdoin peluuseen Devil May Cry 5 Special editionin. Ongelma nyt on se, että peli kaatuu joka kerta samassa kohtaa (kun yrittää avata ensimmäisen special missionin olikohan 2. kentässä). Kone vaan sammuttaa itsensä ja kun käynnistää laitteen uudestaan, tulee näyttöön info/varoittelu-tekstiä että kone olisi sammuttanut itsensä ylikuumenemiselta suojatakseen.

Tietysti näillä keleillä lämpö olkkarissa nousee, mutta laite on koht. ilmavalla paikalla tv-tason päällä. Kone on palautettu tehdasasetuksille, peli asennettu kahdesti uudestaan ja laitteelle on tehty power cycle tuloksetta.

Mikään muu peli tuota ei tee (pelattu mm. Elden ringiä näillä samoilla helteillä tunteja putkeen ilman ongelmaa), joten vaikuttaa että vika on pelissä.

Osaako joku auttaa tilanteessa, onko vielä jotain konsteja kokeilematta tai antaa vinkkiä miten tuosta voisi rahoja saada takaisin kun ei vaan toimi (digiversio)? Onko vastaavaa ollut muilla ko. pelin kanssa?
Täältä voit yrittää saada rahat takaisin ja eiköhän se myös onnistu jos hyvän selityksen sinne kirjoittelee.

 
Täältä voit yrittää saada rahat takaisin ja eiköhän se myös onnistu jos hyvän selityksen sinne kirjoittelee.

Suomenkielinen ms-sivustohan ei taida antaa mahdollisuutta digiostoissa hyvityksen hakemiseen... Tai sitten en vaan osaa etsiä oikeasta paikasta. No täyttelin tuon kupongin lontooksi ja noin 2 min sen lähetyksestä sähköpostiini tuli viesti, että pelin hinta hyvitetään piakkoin.

Kiitokset siis vinkistä!
 
Tälläinen kysymys löytyykö täältä ketään ketkä tilasitte F1 22 pelin Vpd pelikaupasta saitteko pelin sieltä vai odotatteko vielä ja minulla posti pelleilu jatkuu ei vieläkää ei valitin piti muka seurannan mukaan tulla eilen ei sieltä tullut yhtään mitään ja taas piti valittaa..
 
Tälläinen kysymys löytyykö täältä ketään ketkä tilasitte F1 22 pelin Vpd pelikaupasta saitteko pelin sieltä vai odotatteko vielä ja minulla posti pelleilu jatkuu ei vieläkää ei valitin piti muka seurannan mukaan tulla eilen ei sieltä tullut yhtään mitään ja taas piti valittaa..
Siis onko sulla seurantakoodi tuohon?

Toi taidettiin julkaista tiistaina 28.6? Niin odottele vain rauhassa vielä ja jos ei parin viikon jälkeen kuulu, niin silloin yleensä itse vaadin rahat takaisin tai että lähettävät uuden.
 
Sattuuko täällä olemaan tietokonenörttejä paikalla

jos etsin googlesta jotain, niin ne tulokset tulee ihan kummallisesti

esim finnair laivasto

google antaa hakutuloksen seuraavalla tavalla

finn
laivas
finn
Suom
Kun sen pitäisi olla varmaan rivissä.

Kuva tässä
Tekee tuota jokaisella selaimella (Firefox,Chrome ja IE)
 

Liitetiedostot

  • 20220702_162404.jpg
    20220702_162404.jpg
    1,6 MB · Lukukerrat: 24
Siis onko sulla seurantakoodi tuohon?

Toi taidettiin julkaista tiistaina 28.6? Niin odottele vain rauhassa vielä ja jos ei parin viikon jälkeen kuulu, niin silloin yleensä itse vaadin rahat takaisin tai että lähettävät uuden.
on mutta se seuranta jämähtänyt samaan kohtaan 29.6 illan jälkeen.
 
jos etsin googlesta jotain, niin ne tulokset tulee ihan kummallisesti
Mahtaako sulla olla asennettuna F-Securen (tai muun AV-softan) selainlaajennus, joka skannailee linkit, että onko ne turvallisia vai ei? Mulla nimenomaan F-Securen palikka sotki Googlen tuloksia.
 
Mahtaako sulla olla asennettuna F-Securen (tai muun AV-softan) selainlaajennus, joka skannailee linkit, että onko ne turvallisia vai ei? Mulla nimenomaan F-Securen palikka sotki Googlen tuloksia.

Joo. Ainakin auttoi kun otin pois päältä. Täytyy laittaa tuosta F-Securelle palautetta maanantaina, kun ei tuota laajennusta pidemmän päälle kannata varmaan suljettunakaan pitää. Kiitos sulle
 
Onkos tämmönen vielä ihan pätevä vehje? Tulis ihan vaan netin selailuun, videoiden katseluun ja laskujen maksuun ym.

A13 siru varmaan saa päivityksiäkin vielä pitkään?? Että ei joutuisi heti ostamaan uutta paremmalla sirulla?

Sais heivattua ton vanhan läppärin mäkeen, niin ei tarvis sen hidastelua enää tuskailla :D

 
Onkohan Lontoossa sellaista operaattoria joka myy muutamaksi päiväksi (TI-PE ensi viikolla) internet prepaideja, jotta voin somettaa riippumatta siitä missä olen. Ettei tarttis olla wifiverkon varassa
 
Xn
Xbox onelle ei taida löytyä discovery+ sovellusta suomessa? Siirsin sijaintini jenkkeihin jonka kautta sain ladattua mutta ei toimi konsolilla. Latausruutuun jää ja ei siitä etene.. tai jos tuon jotenkin sais toimimaan en tiedä miten
 
Heitän tälläisen kysymyksen ilmoille että joko passaisi tehdä oman keskustelun GTA VI pelille. Toivottavasti moni ylläpitäjä/moderaattori vastaa tähän.
Ja sikäli jos voi niin sen aloituksen voisi sitten tehdä joku kun oma avaus voisi olla vähän niin ja näin
 
Oma mielipiteeni on, että peliketju kannattaa tehdä vasta silloin, kun pelistä on tullut jotain konkreettista esille. Rockstar on kyllä paljastanut uuden GTA:n olevan tekeillä, mutta siinä se. Odotellaan ihan rauhassa vaikkapa julkistustraileria.
 
Heitän tälläisen kysymyksen ilmoille että joko passaisi tehdä oman keskustelun GTA VI pelille. Toivottavasti moni ylläpitäjä/moderaattori vastaa tähän.
Ja sikäli jos voi niin sen aloituksen voisi sitten tehdä joku kun oma avaus voisi olla vähän niin ja näin
Onko GTA VI:sta oikein mitään konkreettista infoa vielä? Muuta kuin tietenkin se, että se on ylipäätään tekeillä. Ketju jäisi siis heti jalkoihin, kun ei olisi vielä oikein mitään mistä keskustella.

edit. olin hidas
 
No joo. Se on juuri näin ettei siitä mitään muuta varmaa tietoa taida olla kun se että on työnalla. Jotain juttua on ollut että lokakuussa tulisi mahdollisesti jotain infoa mutta se kuuluu samaan sarjaan muiden huhujen kanssa. Mutta siis hyvällä tuurilla lokakuussa voisi ehkä tehdä ketjun. Mutta näillä puheillä jätän tekemättä sen ketjun
 
Saako täältä neuvoja siihen että mikä minun xbox one x konsoliin tuli rauhassa asensin forza horizon 2 peliä yhtäkkiä kone jumiutui ja kuva katosi tuliko vika ei tunnu siltä että hetkellinen häiriö elokuussa se vasta puhdistettiin ja toimi hyvin tiedä mikä piru siihen iski.
 
Viimeksi muokattu:
Saako täältä neuvoja siihen että mikä minun xbox one x konsoliin tuli rauhassa asensin forza horizon 2 peliä yhtäkkiä kone jumiutui ja kuva katosi tuliko vika ei tunnu siltä että hetkellinen häiriö elokuussa se vasta puhdistettiin ja toimi hyvin tiedä mikä piru siihen iski.
Tarvisi varmaankin vähän lisää infoa. Yrititkö käynnistää uudelleen, otitko johdon irti seinästä ja koitit uudeelleenkäynnistystä jne. Itse asioita testaamalla pääsee jo pitkälle ongelman syyn etsimisessä.
 
Ylös Bottom