Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Huhuja. Bioshock 4 sijoittuu Antarcticalle ja on isompi kuin aikaisammat pelit.
Mielenkiintoinen paikkavalinta, siitä plussaa, mutta ei tuollaisen pelin, mikäli se on kaavaltaan kuten aiemmat, tarvitsisi juuri sen isompi olla.

Varsinkin kun nykyään isompi tarkoittaa huonolla tavalla isoa eikä vaikka sitä että olisi Preyn tyyliin yksi iso alue, jota tutkia rauhassa hieman metroidvaniamaisesti. Se olisi muuten tosi hieno yhdistelmä: Preyn vapaus ja Bioshockin maailma, lore ja kyvyt. Itse asiassa tuohan on jollain tapaa itsestäänselvä yhdistelmä koska Prey ja Bioshock on fiiliksiltäänkin niin samanlaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään infoa uudesta Assassin´s Creedistä.



EA Motive tekemässä Iron Man peliä, kunhan saavat Dead Space Remaken tehtyä.

 
Noniin. Tänään voisi taas innostua. Toivottavasto toi uusi AC peli on mielenkiintoinen tulevan infon perusteella. Vaikka ei sillä väliä varmaan ole kun ostan sen kuitenkin sitten kun se aikanaan julkaistaan
 
Mulle iski tämän Miragen julkistuksen johdosta joku AC kärpänen. Pelasin Unityn läpi uudestaan, nyt kun se oli pätsätty jonkinlaiseen kuntoon. Edellisestä kerrasta olikin se 8 vuotta. Ja storessa oli sopivasti AC:t tarjouksessa, niin nappasin Odysseyn ja Valhallan season passit.

Mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee. AC:t on melkeimpä lähimpänä sydäntä mitä tulee 3rd person open world peleihin.
 
Viimeksi muokattu:
Siis mä jotenkin pidin ja pidän edelleen ekasta AC:sta. Sitä tuli aikoinaan hakattua paljon X360:llä. Oliskohan aika pitkästä aikaa pelata se PC:llä..

Niin ja kiinnostaa tosiaan se uusikin, varsinkin jos oikeasti palataan juurille. Nuo uudet tuppaa puuduttamaan aika nopeasti.
 
Jos tämä pitää paikkansa, niin hyvä homma.

Päätarina 17-20 tuntia.



Mä en nyt oikein pidä tästä. Toi on musta ihan liian lyhyt aika. Miksei tarinat voisi olla pidempiä. Toisaalta se tietäisi tietenkin sitä että peliä pitää odottaa kauemmin. Mutta kyllä nyt joku 50 tuntia ainakin olisi minimi
 
Mä en nyt oikein pidä tästä. Toi on musta ihan liian lyhyt aika. Miksei tarinat voisi olla pidempiä. Toisaalta se tietäisi tietenkin sitä että peliä pitää odottaa kauemmin. Mutta kyllä nyt joku 50 tuntia ainakin olisi minimi

Ei noin pitkiä pelejä jaksa pelata. 20h tuntii tälläselle on ihan maksimi. Sivutekeminen sitten voi lisätä kestoa vaikka 200h mun puolesta kunhan se ei ole pakollista.
 
Ei noin pitkiä pelejä jaksa pelata. 20h tuntii tälläselle on ihan maksimi. Sivutekeminen sitten voi lisätä kestoa vaikka 200h mun puolesta kunhan se ei ole pakollista.
No mielipiteitä on tietenki yhtä paljon kun pelaajiakin. Itsellä on sellainen tapa että jos mietin jotain uutta peliä josta ei ole kokemusta niin ensimmäiseksi googlaan paljonko tarina vie aikaa. Ja moni peli jää siinä kohtaa hyllyyn kun yksinkertaisesti liian lyhyt aika. Suurinosa peleistä on liian lyhyitä. Mutta se siitä offtopiikista
Se saa kyllä itsenikin innostumaan kun tämän on sanottu palaavan juurilleen. Lisätietoja odotellessa
 
Itse ostin ekan AC 4 eurolla xbox alesta eikös tuo ole saanu jotain ehostuksia ? Ihan tän uutukaisen takia jonka on sanottu palaavan juurilleen.
Tuo eka on itseasiassa ehostettuna tosi hieno monelta osin, vaikka ikä välillä näkyykin. Se tehtiin aikoinaan hienommaksi kuin mihin silloinen rauta pystyi.

Tässä katselen Ubisoft Forwardia juuri ja aika heikosti on mitään ubilla tarjolla tällä hetkellä. Ehkä nuo uudet AC:t ovat sitten se kovin juttu, mitä on tulossa tulevina vuosina ubilta. Ainakin niitä on tulossa monta.

Varmaan kokeilen Trackmaniaa, kun se tulee uudessa muodossaan konsoleille. Kaikki muu tuntuu esitelty tuntuu sellaiselta, ettei tule ikinä pelattua.

Siinä ja siinä jaksanko napata edes tuota ilmaista kuukautta Ubisoft plussaa PC:lle. Ehkä sen voisi ottaa Far Cry 6:n vuoksi.
 
Ubi Forward oli todella tylsä show ja mielenkiintoisista projekteista ei oikein jäänyt mitään käteen, muuta kuin jo etukäteen vuotaneet ilmoitukset. Valiant Hearts 2 ihan yllättävä, mutta toisaalta pelistä ei vielä tiedä mitään ja julkaisu Netflixissä ei oikein lämmitä.

E3 aikoihin Ubilla oli yleensä hauskimmat showt, vaikka sisältö niissä vaihteli. Nyt on aikaa kuivaa ja tyhjän myymistä. Mobiili ja Netflix aika vahvasti esillä.
 
Tässä on vielä AC tulevaisuus. Nuo infinityn pari ekaa peliä on jo huhuissa ollut. Red olisi Japani creed ja hexiä en muista mikä oli.

 
Eipä tuossa koko tapahtumassa ollut mitään muuta kiinnostavaa kuin se Mirage, mitä vähän odottelinkin. Noh, katsotaan ja odotellaan arvosteluja ja pelikuvaa että meneekö tulevaisuudessa ostoon.
 
Onkohan Ubisoft tullut varovaiseksi kun ei uskaltanut yhdestäkään pelistä laittaa tarkkaa päivää. Miragea lukuunottamatta ei edes vuotta. Toisaalta onhan se parempi julkaista se päivä sitten vasta kun he on varmoja että päivä pitää. Itse pelit näyttää kyllä hyvältä. Kun malttais vaan odottaa
 
Ylös Bottom