Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Ei kyllä mitään muistikuvia Call of Duty-pelien sisällöstä, kun edellinen läpipelattu sarjan osa on vuoden 2007 Modern Warfare ja edellinen kokeiltu osa kyseisen pelin jatko-osa vuodelta 2009.

Sitä enemmän muistan tosin pelanneeni kaveriporukalla America's Army-peliä, joka ei todellakaan jätä mitään arvailun tai tulkinnan varaan. Peli kun on virallinen jenkkiarmeijan peli nimeä myöten ja pelatessa oma tiimi on aina jenkkejä ja vastustaja "opposing force". Helvetin hyvä pelihän se oli pelattavuudeltaan, mutta kieltämättä otti aivoon se naurettavan ylilyöty jenkkipaskameininki siinä. Toisaalta peli ei edes yrittänyt peitellä tarkoitusperiään, eli oma moka kun otti aivoon.
 
Ei tämä itseä häiritse, mutta en vielä viitsinyt joulu aihettakaan pinnalle nostaa, mutta kyllä se joulu vaan tulee joka vuosi entistä aiemmin sillä mä bongasin tänään jo joulusuklaat kaupan valikoimassa.
Ollaanhan tässä jo syyskuun puolvälissä :D
 
Ei tämä itseä häiritse, mutta en vielä viitsinyt joulu aihettakaan pinnalle nostaa, mutta kyllä se joulu vaan tulee joka vuosi entistä aiemmin sillä mä bongasin tänään jo joulusuklaat kaupan valikoimassa.
Ollaanhan tässä jo syyskuun puolvälissä :D
Bongasin myös alkuviikosta ja kaiken lisäksi sorruin jo eilen ensimmäisen lootan ostamaan:eek: Seuraavaa vois odottaa sitten jouluun..
 
Bongasin myös alkuviikosta ja kaiken lisäksi sorruin jo eilen ensimmäisen lootan ostamaan:eek: Seuraavaa vois odottaa sitten jouluun..

Olisin minäkin ostanut joulukalenterin jos ois ollu tarjolla vaikka ei se jouluun olis kestänyt.
Ainoa suklaarasia josta tykkään on se klassinen pandan konvehtirasia jossa ei ole yhtään huonoa makua. Joo jopa se kaikkien vihaama ananas on hyvä. Noita vaan myydään ympäri vuoden joten sellaisen voi ostaa koska vaan.
 
Olisin minäkin ostanut joulukalenterin jos ois ollu tarjolla vaikka ei se jouluun olis kestänyt.
Ainoa suklaarasia josta tykkään on se klassinen pandan konvehtirasia jossa ei ole yhtään huonoa makua. Joo jopa se kaikkien vihaama ananas on hyvä. Noita vaan myydään ympäri vuoden joten sellaisen voi ostaa koska vaan.

Ananas on paras konvehtikarkki! :D Tänä vuonnahan myydään rasioita, josta saa pelkästään sitä ananaskarkkia.
 
Avaatko hieman miksi on täysin turhaa sanoa mielipidefoorumilla, että pilvipelaaminen ei kiinnosta jos se ei pysty tarjoamaan samanlaista kokemusta kuin natiivisti konsolilla pelaisi?
Päinvastoin, mielipiteet ovat täysin sallittuja ja jopa toivottuja. Keinotekoinen vastakkainasettelu on täysin turhaa.

Pahoittelut jos mielipiteeni pahoitti mielesi.
 
Viimeksi muokattu:
Ovatko nämä keinotekoiset vastakkainasettelut tälläkin hetkellä huoneessa kanssasi? :)
Nyt nostit kyllä keskustelun aivan uudelle tasolle. Välillä tunget sanoja suuhun ja toisinaan taas tarjoilet näin nokkelia one-linereita.

No jos se hyvältä tuntuu, niin anna mennä vaan.
 
Nyt nostit kyllä keskustelun aivan uudelle tasolle. Välillä tunget sanoja suuhun ja toisinaan taas tarjoilet näin nokkelia one-linereita.

No jos se hyvältä tuntuu, niin anna mennä vaan.
Pata kattila soimaan.

Mennään eteenpäin. Hyvät lauantai-illat sinne!
 
Pata kattila soimaan.
Höpön löpön. Tässä on itseasiassa jälleen malliesimerkki siitä kun keksit argumentteja päästäsi. Kiitos asian havainnollistamisesta.

Jos löydät esimerkin niin olen toki valmis pahoittelemaan. Mutta se ei olekaan niin helppoa kuin suoltaa puppua suustaan?
 
En koe tekeväni suurtaa vääryyttä jos pyydän perusteita hatusta heitetyille syytöksille. Ketjukin on kohtuullisen asianmukainen.

Mutta mennään sitten näillä.
En nyt kyllä itsekään ymmärtänyt miten Noobenstein mukamas syötti sanoja kenenkään suuhun. Kertoi vain mielipiteensä pilvipelaamisesta. Eikä se muakaan nappaa. Itse olen niitä "keräilijä"tyyppejä joka katselee pelihyllyä hymyssä suin. Se että jotain on mun kovalevyllä/pilvessä ei vain anna samaa tunnetta mut se tästä, peace
 
Täytyy kyllä sanoa että olen kyllä täysin P ihmisiä vastaan pelatessa. Oli sitten kyse ampumis tai urheilupeleistä. Kyllä mun kannattaa pelata vaan visusti tekoälyä vastaan. Niin mullakin mahiksia :D
 
Täytyy kyllä sanoa että olen kyllä täysin P ihmisiä vastaan pelatessa. Oli sitten kyse ampumis tai urheilupeleistä. Kyllä mun kannattaa pelata vaan visusti tekoälyä vastaan. Niin mullakin mahiksia :D
Ampumispeleissä itse kehityin huomattavasti kun aloin lukemaan "tähtäämisestä" ohjeita.

1. Harjoittelin hyppäämistä kulman taakse 90 asteen kulmassa ja samalla koitin ohjata kertaheitolla ilmasta pään kohdalle tähtäimen ja sama harjoitus liukuessa.

2. Toinen mikä vaikutti oli se että kiinnitti enemmän huomiota ympäristöön, esim. Liikkuminen suojassa ja hyppiminen katoilla yms... Joskus kun molemmat on henkihievereissä kaksintaistelussa niin voi miettiä kannattaako pysyä piilossa käyttäen medikittii vaiko pelata aggressiivisesti ja käydä listimässä vihollinen sekunnin-parin viiveellä kun se on nurkassa itse käyttämässä medikittii, agressiivinen tapa toimii yleensä itsellä. Nopeat paikan vaihdokset tulitaistelun aikana ettei vihollinen tiedä missä olet, esim kiivetä pienen kallion päälle kun vihollinen olettaa sun olevan kulman takana piilossa, toimii erittäin lähellä ihoakin olevissa taisteluissa tehokkaasti, mielikuvitus auttaa tässä.

3.Kolmas vinkki on että ostat ohjaimen missä on takanapit, se on ihan game-changer hyppäämisen kannalta kun ei tarvitse liikuttaa kamera-tatista peukaloa pois, niitä saa nykyään hyviä 5 kympillä.

4. Vinkki on että vaihdat kyykyn/liukumisen R3 nappiin. Jos ei ohjaimessa ole takanappeja mihin laitettu hyppynappi, suosittelen hypyn vaihtamaan LB nappiin niin ei tarvitse ottaa kameratatista peukaloa pois. (Kokeile huvikses tuota kulmahyppyä/liukua näillä napeilla, huomaat kyllä eron ja siihen tottuu nopeasti. (Siinä jää mukavasti samalla A/X nappi vapaaksi esim. Kranulle, medkitille tai mikä vaan passaa itselle parhaiten.

5. Tattien sensitivity niin hitaaksi että alkaa osumaan ja kun alkaa tuntumaan liian hitaalta sitten kun vähän kehittynyt niin nostaa pikkusen asteittain. Deadzonet tateista nollaan tai jos alkaa driftaamaan niin mahdollisimman vähän nostat kunnes driftaus häipyy.

Näitä kun harjoittelet huomaat jossain vaiheessa että se alkaa juurtumaan.
 
Viimeksi muokattu:
"tähtäämisestä" ohjeita.
Näihin lisäisin vielä sen että kannattaa yleisesti kiinnittää huomiota siihen, mihin kamera osoittaa kun liikkuu kentässä ilman mitään konfliktia. Usein vähemmän kokeneilla pelaajilla on ns. "penninkerääjän aimi" eli kun painaa tähtäysnapin pohjaan, niin tähtäin osoittaa lattiaan, mikä ei yllättäen ole se paras mahdollinen paikka tähdätä kun vihollinen sattuu tulemaan käytävällä vastaan. Eli ideaali tilanne olisi, että kun painaa tähtäysnapin pohjaan niin tähtäin nousisi about siihen keskivartalon korkeudelle, eikä tarvitsisi aloittaa tulitaistelua tekemällä korjausliikkeitä.
 
Ylös Bottom