Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Onko tämä peli ostamisen arvoinen? Ketuttaa niin kun en päässyt betaan!
Kertookaa onko paljon bugeja tai toimiiko peli hyvin?
betahan se vasta on mutta mutta... Hype oli erittäin korkealla pari kk sitten mutta nyt se on laskenut alas. Jos nyt kuitenkin ostan tämän (Jouluksi) niin löytyykö klaaneja, mihin voisi jo nyt liittyä? Tiimityöhän tässä on tärkeää.

Mulla meni kyl täysin osto halu tähän. Ei vaan nappaa TPS ja oli ihan saamarin buginen. En välttämättä suosittelisi kuin niille, jotka on hakannu sukkaa ennestään.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mulla meni kyl täysin osto halu tähän. Ei vaan nappaa TPS ja oli ihan saamarin buginen. En välttämättä suosittelisi kuin niille, jotka on hakannu sukkaa ennestään.

:D Buginen niinku betat yleensäkkin... Jos saan udella niin miks et suosittele ku vanhoille sukka pelaajille ?

Itse taas suosittelen pelin ostoa jos bugit todella on saatu kuntoon. Jopa bugien kanssa mielestäni 100x parempi ku mikään muu online peli ps3:sella tällä hetkellä, ja luultavasti vielä pitemmän aikaakin.

Itselle ei oikeen nappaa örkki listimis, respawn painotteissuuden tai aim assistin omaavat pelit.
Paremman puutteessa nekin testattu... ;)

FPS peleissä ei ole mitään vikaa, mutta itse pidän TPS peleistä enemmän... Ehkä koska pelannut erittäin paljon socomeita ja tottunut pelaamaan kolmannesta persoonasta. OTSia en viittsisi edes katsella.

Socomeissa on aina ollut: Mahtava lobby systeemi, penteleen hyvät pelit suomalaisten kesken (eli ei tarvi katella pahemmin mikkiin rääkyviä persläpiä.) Ja älyttömän monia hyviä klaani matseja... Itse pelannut kumminkin matseja jo parissa pelissä, mm. Resistance. CoD4 ja Socom 1,2,3 ja nyt tässä Confrontationissa. Ja ehdottamasti mielestäni parhaimmat klaani pelit on ollut socomeissa. :)

Klaani pelit ovat ehdottomasti online shootter pelien suola, Jos niitä ei ole vielä päässyt pelailemaan suosittelen lämpimästi ainakin kokeilemaan, kaikille tämä ei tietenkään voi sopia. :)

Socomissa on monta eri pelimuota joihin kaikkiin tarvitsee monia erinlaisia taktiikoita, joka on täydellinnen juttu jos pitää taktisesta pelistä jolta vielä odottaa hyviä klaani pelejä. Tosin voisin kyllä kuvitella että jos itse joutuisin aloittamaan pelaamisen peli sarjan viidennestä osasta ja monet on hakannut sarjaa jo monet vuodet, voisi se syödä miestä kun pataan tulisi rankasti aluksi... Mutta kaiken oppii jos jaksaa innostusta riittää.

Tosiaan socomissa on ollut hyvä yhteisö lobby tsydeemin takia on ollut suomi servuja joka on helpottanut paljon aloittavia suomalaisia pelaajia aloittamaan pelin pelailun ja sielä on ollut helppo kertoa socomiin sijoituvista sivustoista ja ohjeistaa muutenkin. Eli aina ollut helppo löytää suomalaista seuraa pelaamista piristämään. Eikä mitään moni mutkaisia party hommeleita. :)

Täytyy vielä sanoo kyllä että mielestäni aikasemmis socomeissa mappi suunnittelu on ollut erittäin toimivaa, ja sitä toivon näkeväni tässäkin osassa.

Huoh mitäköhän sitä on nyt tullu kirjoteltua... Ei muista enään ku katsellu samalla Ultimate Fighteria ja lopun kirjotellu hurjalla kiirellä ku nukkumaan pitäs mennä. Noh... kattoon sit huomenna ja korjailen virheitä. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Seuraavaa päivitystä jo pukkaa...
We are happy to announce that the SOCOM Confrontation Public Beta 1.50

Patch will be released on Monday, October 6th, at 1200 GMT/UTC (8am EDT, 5am PDT, 1pm BST, 9pm JST).


The SOCOM Confrontation 1.50 patch addresses the following issues:


Fixed an issue where some players were invisible and invincible.
Fixed an issue where the scoreboard, round complete and game complete screens where not displaying player names.
Fixed an issue where players would not see any indication that they were receiving damage until they were killed.
Fixed numerous stability issues.
Fixed an issue where the latency detection was detecting abnormal latency and freezing player input but the red X was not being displayed.
Further improved the latency detection.
Fixed numerous framerate hitches during gameplay.
Fixed an issue where the round does not end after the satchel is detonated.
Fixed an issue where the satchel would teleport when being disarmed.
Fixed an issue where the game host could not kill VIPs.
Fixed many issues with Private Games and game invites.
Fixed an issue where the controller preset would change unintentionally.
Improvements in displaying stats in the leaderboards.
Fixed issues with sending and revoking clan invites.
Fixed many lag pedal exploits.
Enabled Motion Sensor Auto-Detect Horizon option by default. This should help a lot of players who are having problems with the SixAxis lean when not holding the controller perfectly straight. For players looking for increased precision, this option should be turned off and the sensitivity turned up.

Lähde: http://socom.us.playstation.com/
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kyllä se hype vielä tuolta nousee, kun julkaisu tulee päivien päähän. Tällä hetkellä vain yhden kentän peluuttaminen ei vain jaksa innostaa kovin intohimoiseen suhteeseen. Lisäksi tässä on päällä monta muutakin hyvin mielenkiintoista peliä ja aikaa vain rajoitetusti.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Johan on kumma, kun en pysty liittyä peliin vaan se katkaisee yhdeyden palvelimeen tai aikakatkaistiin peliin liittyminen. Latasin siis tuon uusimman päivityksen.

E:rupes yhtkäkkiä toimimaan viestini jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nyt on asia niin että kun LBP beta koodeja jaettiin monilla sivustoilla, rekisteröidyin kaikille mahdollisille peli sivuille joista sen pystyi saamaan ja sainkin omani. Mutta nyt huomasin että olen voittanut yhden myös toiselta sivustolta. Eli minulla on yksi ylimääräinen.
Eli onko halukkauita vaihtamaan SOCOM beta koodia LBP beta koodiin?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Multakin vaihtuisi yksi ylimääräinen LPB-koodi socom-koodiin. Jos kiinnostaa vaihtaa lähetä privana.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Multakin vaihtuisi yksi ylimääräinen LPB-koodi socom-koodiin. Jos kiinnostaa vaihtaa lähetä privana.

Vaihdettiin jo koodit Anadurin kanssa.

Jostain syystä Anadur ei kumminkaan saanut mun lähettämää LBP koodia toimimaan ja se kyllä nolottaa :S Tietääkö kukaan syytä tähän että koodi ei toiminut? Onko jotain suojausta tai jotain mikä estäisi noiden koodien jakamisen tai jotain? Koodin on vielä voimassa, enkä ole itse käyttänyt sitä kertaakaan.
Mutta kiitokset Anadurille Socom beta koodista.

E: Sain hommattua Anadurille uuden koodin joka toimi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No ne kyllä tiedä että miksi se LBP koodi ei toiminut, mutta sain hommattua fileplanetista Anadurille uuden LBP beta koodin joka toimi.

Just tässä päivitän tätä SOCOM betaa ja sit pääsen pelaa. Tuskallisen kauan kestää päivitys.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No pääsinpähän peliä testaamaan nyt (hyvin vähän tosin, mutta enpä ois paljon enempää jaksanutkaan). Antaisin pisteen enemmän kun mitä olin videoiden perusteella arvioinut. Kympin asteikolla 4/10 . Ei ihan S2 tasoinen imo.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Onko muillakin servut alhaalla??

Edit: tai siis virhekoodia pukkaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mainitaan sitten täälläkin, että kyseessä näyttäisi olevan ihan laajamittainen PSN:n pätkiminen. Menee kyllä ohi itsekseen.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom