Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvin PS3?

Vastaus: Mistä halvin PS3?

Onko tähän prisman nettikauppa tarjoukseen jotain linkkiä tarjolla? En itse tollona löytänyt..


varmaan alkaa tulla nettiin mainokset loppuviikosta.
lehdessä oli:

7817245710_31a569fd81_n.jpg
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Saiko joku ostettua Prisman verkkokaupasta konsolin? Ite olin klo 7.02 kassalla, enkä saanut siltikään tilattua. Omat tiedot ja toimitusmuodon sain laitettua, mutta kun piti alkaa maksamaan niin siihen tyssäsi. Ilmeisesti aika suosittu tarjous oli kun ei kahdessa minuutissakaan saanut.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Sain ostettuu, meni siihen reilu 10 minuuttia ainakin, olin kyllä rekisteröiny tunnukset valmiiksi jo aiemmin.
Kello tais olla 7.05 kun menin Prisman sivulle, ja ne toimi erittäin tahmeasti.
Aluksi en malttanut odottaa että sivu latautuisi, vaan painoin uudestaan "lisää ostoskoriin" -nappia ja sitten mulla olikin 2 konsolia ostoskorissa ja sen toisen poistaminen oli haastavaa.
Ja sitten kun sain sen maksettuu verkkopankilla, selain ei ohjautunut takaisin Prisman sivulle, ja Prisman verkkokaupan ostohistoriasta ei näkyny että olisin konsolia edes ostanut.
Se tieto ilmesty sinne vasta paljon myöhemmin, ja ne S-ryhmän bonuksetkin tuosta ostoksesta sain asiakasomistajatililleni. Eli kyllä ne nyt varmaan tietää että myös maksoin sen konsolin.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Saiko joku ostettua Prisman verkkokaupasta konsolin? Ite olin klo 7.02 kassalla, enkä saanut siltikään tilattua. Omat tiedot ja toimitusmuodon sain laitettua, mutta kun piti alkaa maksamaan niin siihen tyssäsi. Ilmeisesti aika suosittu tarjous oli kun ei kahdessa minuutissakaan saanut.

Minun tilaus tapahtui 07.07...
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

07:06 kassalla eikä verkkopankin sivu enään auennu. Heitti ilmoitusta tuote loppunut tai jotain vastaavaa. Olis pitäny tunnus tehdä.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Anttila ilmoitti 60v tarjous: 320gb 219e.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Verkkokaupalla on aika kova tarjous uudesta 500 gigan PS3-mallista; 239,90 e.

Lähde: Verkkokauppa
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Mikä ihmeen järki tuossa 12GB-mallissa ja sen hinnoittelussa on? Samalla rahalla näyttää saavan tuon uuden 500GB:n, mikä maksaa suurin piirtein 250e. Anttila myi 12GB:tä vain pari kymppiä halvemmalla aluksi, nyt oli joku tarjous 199. Silti. :confused:
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Kannattaako PS3:sta enää ostaa? Itse tässä mietin, kun naapuri kaupassa sitä myydään tällä hetkellä hintaan 181e 320GB slim mallia.
 
Kannattaako PS3:sta enää ostaa?
Totta kai. Pelejä on tuhansittain, eikä sitä seuraavaa sukupolvea edelleenkään ole virallisesti julkistettu. Pelitukea PS3:lle on luvassa vielä ainakin kolmen vuoden ajan.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Tietäisittekö mistä voisi nyt vaihtaa Xboxin PS3:een? joku kampanja jos olisi jossain?? :confused:
 
Tietäisittekö mistä voisi nyt vaihtaa Xboxin PS3:een? joku kampanja jos olisi jossain?? :confused:

Ei kannata vaihtaa, osta uus ps3. Mulla on molemmat ja xboxilla tulee enemmän pelailtua, ajopelit ps3:lla kun mulla on g27 ratti. Jostakin syystä tuntuu monet bugit vaivaavan ps3:sta. Lisäksi xboxilla grafiikat usein monipuolisemmat, syytä en tiedä. Suosittelen siis molempia konsoleille, hyvä ratkaisu, koska voit ostaa molemmille niille julkaistavat yksinoikeus pelit.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

En ole ihan varma onko halvin, kun en ole noita uuden pleikkarin hintoja kauheasti seuraillut.
Mutta Jimmsillä näyttäisi olevan aika hyvä paketti tarjous, 500gb PS3 + Logitech Driving Force GT ja Gran Turismo 5 Academy Edition, hintaan 325€ (postikulut ilmaiset).
N/A PS3 500GB, Logitech Driving Force GT ja Gran Turismo 5 Academy Edition | 325.00e - Jimms.fi

Olihan siellä sitten pelkkä konsolikin 239€
Sony PlayStation 3, 500GB, uusi malli! | 239.00e - Jimms.fi
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

melkein käskisin odottaa joulun jälkeistä aikaa ku alkaa alennus myynnit :) mut tee mite tykkäät :D
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Onko mitään hyviä tarjouksia PS3:sta jossain? :)


Suosituimmat pelikonsolit Gigantista. PlayStation3 Xbox360 Wii Wii U Nintendo 3DS - Gigantti

tossa olis...


tosin yks juttu tuntuu kyllä ihan helvetin oudolta. ostin gigantista tossa ennenjoulua superslimin(500G) hintaan 239e ja nyt slimin hinta on 249e ja super slimin(500G) hinta 259e ??? :D onneks ostin

oisko sitten toi superslimi tullu liijan aikasin markkinoille ja noi slimit pitäis myydä pois
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

tosin yks juttu tuntuu kyllä ihan helvetin oudolta. ostin gigantista tossa ennenjoulua superslimin(500G) hintaan 239e ja nyt slimin hinta on 249e ja super slimin(500G) hinta 259e ??? :D onneks ostin

Super Slim 500GB löytyy monestakin paikkaa tuohon 239e hintaan, esim vpd.fi. Keskisellä hinta oli joulun aikoihin 228e, varmaan vieläkin.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Super Slim 500GB löytyy monestakin paikkaa tuohon 239e hintaan, esim vpd.fi. Keskisellä hinta oli joulun aikoihin 228e, varmaan vieläkin.

nii mut pointti olikin siinä että mä ton oman super slimin ostin juuri tuolta gigantista ennen joulua 239e hintaan , ja nyt yht´äkkiä sen hinta onkin noussu

että en nyt sit tiedä että mikä gigantilla on ollu mielessä...
 
nii mut pointti olikin siinä että mä ton oman super slimin ostin juuri tuolta gigantista ennen joulua 239e hintaan , ja nyt yht´äkkiä sen hinta onkin noussu
Arvonlisäveron nosto, näin hihasta veikattuna. Tai sitten ovat vaan aiemmin saaneet joltain tukkurilta halvemman erän konsoleita.

PS. Muistathan jatkossa myös isot alkukirjaimet. Tekee tekstin lukemisesta huomattavasti miellyttävämpää.
 
Ylös Bottom