Varmaankin tämän jo jokainen Destinyä vielä seuraava jo tiesikin, mutta pelaajien vetoomus pitää pelisarja hengissä on kerännyt jo kunnioitettavan määrän nimiä. Siihen en ota kantaa onko nimenkeräyksellä mitään arvoa Hideaki-sanin silmissä, mutta toivottavasti serverit sentään pysyvät pystyssä...