Tottahan mies puhuu. Pelialasta on tullut niin iso, että etenkin isoilla studioilla, niitten oikeasti pelin kannalta merkityksellistä työtä tekevien ihmisten sijaan, lopullinen päätäntävalta annetaan markkinahenkilöille, erilaisille lautakunnille, sijoittajille ja osakkeenomistajille, sen sijaan...