Mä veikkaan, että sekään ei ole mikään pieni määrä pelaajia jotka innoissaan osti remaken vain todetakseen, että se raiskaa alkuperäisen tarinan täysin ja tästä johtuen rebirth jää ostamatta.
Itse testaan rebirthin sitten jos se joskus tulee ps+ essential peliksi. Ehkä.