Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. tomine11

    Stalker: Legends of the Zone Trilogy

    Tuolla Retrospektiivi... ketjussa on tullut omia mietteitäni tuosta ekasta pelistä kirjoitettua, jokin aika sitten rustailtuna ja PC:llä pelattuna.
Ylös Bottom