Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. T

    Yleinen pelialan uutisketju

    Tämä tuli itsellekin mieleen että olisko Phil lähtenyt vapaaehtoisesti ennen kuin alkaa taas myllerykset. Sony pisti Bluepointin juuri pakettiin joten varmaam enemmän kuin mahdollista että Xbox tekee kohta samaa.
  2. T

    Yleinen pelialan uutisketju

    Täytyy sanoa että oli aika yllättävä juttu. Olisi kuvitellut että tämä juhlavuosi olisi kannattanut mennä Philin kanssa mutta vähän nyt veikkaan että tässä on jotain muuta takana. Olisko Phil pakotettu ulos ja Sarah ei halunnut jäädä sitten enää ihmettelemään.
  3. T

    Yleinen pelialan uutisketju

    Niin ei kai ne tosiaan ole niitä omia asiakkaaitaan minnekkään heivaamassa. Ja kohta jos ja kun Steamin saat myös boksille niin ne pelit jotka on pc:llä on sitten joka tapauksessa saatavilla. Ja Switcille tulevat kumpikin Microsoft ja Sony julkaisemaan pelejä koska sinne nämä firmat menevät...
  4. T

    Yleinen pelialan uutisketju

    Sun mielestä siis 30+ miljoonaa potentiaalista asiakasta ei oikein kannata . Mielenkiintoinen ajattelumalli ja veikkaan kyllä Sony on tästä erimieltä.
  5. T

    Yleinen pelialan uutisketju

    Onhan nämä aina aika surullisia tapauksia mutta en nyt ihan ymmärrä miten Xboxin taru olisi lopussa kun uutta konsolia pukkaa?
  6. T

    Yleinen pelialan uutisketju

    Itsellä on X:ssä se tera + teran muistikortti kiinni jonka lisäksi 5 teran ulkoinen kovalevy ja jatkuvasti ne on kaikki täynnä jaa aina taiteilla kun haluaa jonkun uuden pelin lisäillä. Toki itsellä on se +300 omaa peliä ja siihen Gamepassin tarjonnasta aina jonkun verran asennettuna. Mutta toki...
Ylös Bottom