Itsellä on X:ssä se tera + teran muistikortti kiinni jonka lisäksi 5 teran ulkoinen kovalevy ja jatkuvasti ne on kaikki täynnä jaa aina taiteilla kun haluaa jonkun uuden pelin lisäillä. Toki itsellä on se +300 omaa peliä ja siihen Gamepassin tarjonnasta aina jonkun verran asennettuna. Mutta toki...