Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. Ac3way

    Destiny 2

    Ja nimenomaan kavereiden kanssa. Ihan hienon näköinen peli ja pelattavuus hyvää, mutta yksin aika puuduttavaa pelaamista. Sen takia Destinyt jääneet itsellä aina vain kokeiluiksi, kun kavereiden sijaan mulla on vaan mielikuvitusolentoja seurana.
  2. Ac3way

    Destiny 2

    Aika sekavaa. Libraryssa oli loogisesti pelkkä PS+ kautta saatu PS4-versio. Sieltä, jos meni view product niin löytyi pelkkä PS4 & PS5 versio, ei saanut kolmoispisteestä valittua pelkkää PS5 versiota. Se lähti automaattisesti lataamaan molemmat versiot konsoliin. Onneksi PS5 Storen kautta...
  3. Ac3way

    Destiny 2

    PS5 Storessa on Destiny 2 versio, jossa lukee PS4 & PS5. Tuleeko siinä levylle molemmat pelit ja pitääkö tuo asentaa vain sisäiselle asemalle? 101 GB minium ilmoittaa PS Store.
  4. Ac3way

    Destiny 2

    Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta) On kyllä näyttävä peli PS4 Prolla tai ainakin tuo story tutoriaali oli. Strikea en jaksanut pelata, kun se lähti etsimään muita pelaajia fireteamiin ja olisin halunnut pelata sen yksin. Pelattavuus oli tietenkin pirun hyvä ja vihuja oli kiva aluksi...
Ylös Bottom