Noniin nyt on sitten varsinainen kampanja läpi ja kyllähän tämä menee sinne Witch Queenin ja Taken King tasolle, tarina oli tiivis ja vaatii kyllä koko saagan tuntemista että siitä saa kaiken irti. Se pelataan myös kokonaan yksin koska tuo uusi alue joka peliin tuotiin on vain solo alue, joten...