Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. Murdoc

    Yleinen pelialan uutisketju

    ”Greatest country in the world!” Niinpä niin, on kyllä hienoa asua Suomessa.
  2. Murdoc

    Yleinen pelialan uutisketju

    Niin no 30milj vs mitä, yli 100milj. Ja kun vaikuttaa vielä siltä, että MS ajaa pikkuhiljaa konsolipuolta alas niin en tiedä.
  3. Murdoc

    Yleinen pelialan uutisketju

    Vaikea vaan nähdä miksi Sony haluaisi pelinsä Xboxillekin, kun noi konsolit menee niin huonosti kaupaksi. PC-puolen ymmärtää kyllä hyvin.
  4. Murdoc

    Yleinen pelialan uutisketju

    Joo meikä ei jaksa enää tota Asmondgoldia seurata. Meinasi jäädä hänen takiaan aivan hemmetin hyvä Outlaws kokematta. Tuo kaveri elää tolla pelien ja pelintekijöiden päälle paskomisella niin ei vaan jaksa.
  5. Murdoc

    Yleinen pelialan uutisketju

    Ja juurihan Ubisoft ilmoitti, että preorderit Shadowsille ovat linjassa sarjan toiseksi parhaiten myyneen pelin kanssa. En itsekään jaksa uskoa mihinkään floppiin. Myös viimeisimmät previkat ovat olleet ihan positiivisia.
  6. Murdoc

    Yleinen pelialan uutisketju

    GTA:sta tulisi maksettua kyllä tuokin hinta mutta muut pelit olisi sitten toinen juttu. Toivottavasti ei kuitenkaan mennä tuohon suuntaan.
  7. Murdoc

    Yleinen pelialan uutisketju

    Ihan saman fiilikset täälläkin, että aika vaisua on ollu graafinen kehitys PS4->PS5. Toki terävyyttä ja sulavuutta on saatu lisää ja nopeammat latausajat mutta mitään valtavia wow efektejä ei ole kyllä tullut. PS4:lla noita oli ihan valtava määrä.
  8. Murdoc

    Yleinen pelialan uutisketju

    Siitä sitä samaan syssyyn pieni ehostus ja 60fps konsoleille kiitos!
Ylös Bottom