Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Joo meikä ei jaksa enää tota Asmondgoldia seurata. Meinasi jäädä hänen takiaan aivan hemmetin hyvä Outlaws kokematta. Tuo kaveri elää tolla pelien ja pelintekijöiden päälle paskomisella niin ei vaan jaksa.
Ja juurihan Ubisoft ilmoitti, että preorderit Shadowsille ovat linjassa sarjan toiseksi parhaiten myyneen pelin kanssa. En itsekään jaksa uskoa mihinkään floppiin. Myös viimeisimmät previkat ovat olleet ihan positiivisia.
Ihan saman fiilikset täälläkin, että aika vaisua on ollu graafinen kehitys PS4->PS5. Toki terävyyttä ja sulavuutta on saatu lisää ja nopeammat latausajat mutta mitään valtavia wow efektejä ei ole kyllä tullut. PS4:lla noita oli ihan valtava määrä.