Spencer kertoi tässä taannoin, että käyttävät miljardin vuodessa Game Passin sisältöön, joten jos tosiaan se noin 30 miljoonaa tilaajaa Game Passilla on (kun ei oteta huomioon Corea), niin kaikkeen muuhun jäisi vielä useampi sata miljoonaa kuolettavaksi ennen kuin tuo ei olisi enää kannattavaa...