Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. C

    Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

    Aika paljon X:iä näkyy esim. Tori.fi:ssä myynnissä joko uutena tai vähällä käytöllä. Hinta on ollut ihan OK, eli siinä 500e päälle, toki joissakin trokarilisää. Itseä kiinnostaisi ihan hemmetisti tuo emulaatiopuoli, pelattava GameCube- ja PS2-emulaatio olisi äärimmäisen kova juttu. o_O Mietin...
Ylös Bottom