Aika paljon X:iä näkyy esim. Tori.fi:ssä myynnissä joko uutena tai vähällä käytöllä. Hinta on ollut ihan OK, eli siinä 500e päälle, toki joissakin trokarilisää.
Itseä kiinnostaisi ihan hemmetisti tuo emulaatiopuoli, pelattava GameCube- ja PS2-emulaatio olisi äärimmäisen kova juttu. o_O Mietin...