Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. A

    Destiny 2

    Ihan muikea tämä next-gen päivitys pelin osalta, näemmä Cosmodromekin on otettu takaisin peliin D1:stä. :D Jospa tätä jaksaisi nyt tahkota pidempään, kun 30 fps oli liian hapokas viime genin osalta konsoliversiona.
Ylös Bottom