Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ihan muikea tämä next-gen päivitys pelin osalta, näemmä Cosmodromekin on otettu takaisin peliin D1:stä. :D Jospa tätä jaksaisi nyt tahkota pidempään, kun 30 fps oli liian hapokas viime genin osalta konsoliversiona.