Raidi, nightfall, crusiblet joka ukolla viikottain. Kyllä noihin saa meneen aikaa. Sit tietysti muiden klaanilaisten auttaminen. Se että ukot on jo maksimi powerilla ei todellakaan ja missään nimessä tarkoita sitä, että pelaaminen olis loppunut. Jos se teistä näin on, niin vaihtakaa peliä, se on...