Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. K

    Destiny 2

    Täytyy huomenna kokeilla uudestaan kun tuli äsken mieleen, että en varmaan oo ollut ihan siinä oikeessa kohtaa kun liikkunut samalla.
  2. K

    Destiny 2

    Juu niin näyttää siinä "valon" kohdalla mikä tulee maasta vai mikä se on.
  3. K

    Destiny 2

    Itsellä ongelmana loppubossissa on, että se kilven suojan energia loppuu sekunnissa ja ei lataudu enää ollenkaan joten se pyörre tappaa minut 2 sekunnissa. Katsonut useita videoita jossa se on pysynyt päällä vaikka kuinka kauan.
  4. K

    Destiny 2

    Aikas rajusti pieneni pelin koko Beyond Light päivityksessä. 101Gt --> 61 Gt
  5. K

    Destiny 2

    Vastaus: Destiny 2 Sit pitää paikkansa kun noi incomplite laittaa mukaan. Joka kerta se on läpi menty kyllä [emoji4]
  6. K

    Destiny 2

    Vastaus: Destiny 2 Ei pidä paikkaansa tuo sivu. Itsellä näyttää 9 kpl mutta tosiasissa olen tehnyt yli 20 kertaa.
  7. K

    Destiny 2

    Vastaus: Destiny 2 Itsellä täysin erilaiset mietteet. Ykkösen Crusible oli pelimaailman surkeinta paskaa, tässä se on toteutettu kohtuu hyvin ja sitä jaksaa jopa pelata. Supremacy ainut oikee pelimuoto, muut sitä samaa mitä on ollut viimeset 20v peleissä.
  8. K

    Destiny 2

    Vastaus: Destiny 2 End game on kyllä ekaan osaan verrattuna sen 100x "huonompi" syy tähän on, että varusteissa ja aseissa ei perkit vaihtele ollenkaan. Tai varusteissahan niitä ei edes enään ole.
  9. K

    Destiny 2

    Erittäin kovia aseita sekä PVP ja PVE, niissä vaan on iso charge rate, joten ei niitä helpompia aseita käyttää. Fusareissa ennakon ottaminen on tärkeetä samoin kun sinkoissa.
  10. K

    Destiny 2

    Vastaus: Destiny 2 Juu siis puhuinkin pelkästään raidista josta mulle tuli sitä -10 powerilla olevaa. Se on ihan normaalia että muualta saa pienenpää, mutta se että raidista niin ei ole.
  11. K

    Destiny 2

    Vastaus: Destiny 2 Ei oo ikinään noin käynyt enkä tiä ketään myöskään. Vaan aina, aina on tullut isompaa.
  12. K

    Destiny 2

    Mitähän tää peli taas sekoilee. Oon power 304 ja olisin tarvinnut hanskat ja auto riflen. No ne tulikin raidista, mutta 294. Että tää peli ottaa välillä hermoon. Aina ennen on raidista tullut isommalla powerilla, mutta ei näköjään enään.
  13. K

    Destiny 2

  14. K

    Destiny 2

    Raidi, nightfall, crusiblet joka ukolla viikottain. Kyllä noihin saa meneen aikaa. Sit tietysti muiden klaanilaisten auttaminen. Se että ukot on jo maksimi powerilla ei todellakaan ja missään nimessä tarkoita sitä, että pelaaminen olis loppunut. Jos se teistä näin on, niin vaihtakaa peliä, se on...
  15. K

    Destiny 2

    Vastaus: Destiny 2 Päättelit sen jonkun randon kaverin jutuista [emoji23] Toki ei sitä kaikille löydykkään jos ei tämmösestä tykkää. Kyllä sitä tekemistä kumminkin on lähes samanlailla kun ykkösessä. Toki tässä on poistettu asioita paljon ja niitä jäljellä olevia on yksi kertaistettu ehkä...
  16. K

    Destiny 2

    Kyllä se stoori täytyy tehdä, että pääsee kaikkiin aktiviteeteihin. Ei missään nimessä stooria ekana ei siinä ole mitään hyötyä ja se on hidasta. Vaan nyt vaikka se maa ekana ja sit kun aukee puplic, niin tehdä siellä niitä heroic moodilla niin paljon kun jaksaa ja se kolikko päällä kokoajan...
  17. K

    Destiny 2

    Vastaus: Destiny 2 No se just [emoji4] Normaalisti sillä on kyllä se 20-30ms. No kännykällä sai sit sen 30ms, se paljoo vaikuttanut pärjäämiseen kylläkään [emoji23][emoji23][emoji23]
  18. K

    Destiny 2

    Vastaus: Destiny 2 Oli hieno pelata crusiblee kun ei nähnyt vihuja ollenkaan koko erän aikana, mutta kuolin kumminkin 47x [emoji23] Sit rupesin katteleen netin pingiä ja sehän huileli 1200ms [emoji23][emoji23] Ihme että vähän tökki pelit.
  19. K

    Destiny 2

    Noi kolikot myös stäkkää 2 kertaa, eli kannattaa tehdä vähintään kahden firetiimin kanssa ja kaikille päälle. Sitten kun teette toista ukkoo, niin kannattaa heti kun puplic aukee, niin tehdä heroic puplic ja siinä samalla niitä hiton majakka tehtäviä, mitä ne nyt on [emoji4] Tuolla tuli itsellä...
  20. K

    Destiny 2

    Juu ei näköjää voi. Onneks on toisella ukolla kerätty joka planeetalle 60-70 kolikkoo. Edit: Ei hitto kun sai nopeesti ukon L20 kun teki heroic puplic eventteja. 2x puplic ja nousi yhen levelin [emoji4]
Ylös Bottom