Kyllä. Pelattavuus on enemmän kuin kohdallaan, mutta jo ykkösessä kyllästyin grindaamaan niitä samoja tehtäviä, kun "tarina" oli aika nopeasti läpi. Jos en ihan väärin muista, niin missionien loppuvastukset olivat vieläpä aikamoisia luotisieniä, joten vähitellen innostus omalla kohdalla hiipui...