Samaa mieltä, että laitteen ostamisessa ei kiirettä ja varsinkin jos on halu päästä pelaamaan sillä nimenomaan next gen pelejä. Valikoima ei vielä ole mitenkään erityisen houkutteleva. Itselle kun edellinen Xbox oli punaisen kuoleman rinkulan viemä 360 niin Series X ollu varsin mainio laite...