Minulle toimii ainakin todella hyvin. Ei ole ainakaan omaan makuuni lainkaan pahasti vanhentunut. Toki en ole grafiikan osalta muutoin kultasilmä, kunhan resoluutio ei mene PS1 tasolle, koska silloin alkaa yleensä tökkimään pahasti. Tässä grafiikka on mielestäni hyvää PS3-tasoa, ja...