Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. Ippenator

    Stalker: Legends of the Zone Trilogy

    Siis hetkinen? Eikös näistä tullut jo kuukausia sitten remaster-versiot? Siis konsolillekin. Itse ainakin tuon trilogian ostin pleikkarille. Vai onko noihinkin nyt sitten jotain ehostuksia vielä tehty?
  2. Ippenator

    Stalker: Legends of the Zone Trilogy

    Minulle toimii ainakin todella hyvin. Ei ole ainakaan omaan makuuni lainkaan pahasti vanhentunut. Toki en ole grafiikan osalta muutoin kultasilmä, kunhan resoluutio ei mene PS1 tasolle, koska silloin alkaa yleensä tökkimään pahasti. Tässä grafiikka on mielestäni hyvää PS3-tasoa, ja...
Ylös Bottom