Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2-puoliset dvd-levyt?

MakenX

New Member
Tilasin tässä Terminator 2 Ultimate editionin ja se on ns. kaksipuolinen levy johon mahtuu 17 gigatavua. Kysyisin joltakin joka tietää että toimiiko ps2:ssa nuo kaksipuoliset levyt?
 
Toimii, PS2 ei tosin osaa kääntää levyä itse vaan elokuvankatsojan on tehtävä se :)
 
Hiipivä tiikeri piiloitettu lohikäärme DVD on samanlainen ja kyllä se PS2 mulla vaihtaa ihan automaattisesti. Kuva pysähtyy sekunniksi(tai vähemmän) ja jatkuu taas.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mike
Hiipivä tiikeri piiloitettu lohikäärme DVD on samanlainen ja kyllä se PS2 mulla vaihtaa ihan automaattisesti. Kuva pysähtyy sekunniksi(tai vähemmän) ja jatkuu taas.

Se on kaksikerroksinen levy (levyn samalla puolella kaksi kerrosta), nyt puhuttiin kaksipuoleisesta (Kummatkin levyn puolet käytössä).
 
Muistan kerran katsoneeni dvd-filmin, jossa levy piti kääntää. Ilmeisesti tämä oli sellainen kaksipuoleinen-levy..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle
Muistan kerran katsoneeni dvd-filmin, jossa levy piti kääntää. Ilmeisesti tämä oli sellainen kaksipuoleinen-levy..

Nerokasta!!? Hienoa huomata ihmisten tekevän itsenäisiä johtopäätöksiä!

On myös hienoa ensi kertaa elämässä ajatella ajattelevansa!;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle
Muistan kerran katsoneeni dvd-filmin, jossa levy piti kääntää. Ilmeisesti tämä oli sellainen kaksipuoleinen-levy..

Niin, molemmat levyn puolet käytössä. Ettei sittenkin olisi vain ollut kolmipuolinen-levy... mahdollisuuksia on monia:p
 
Ylös Bottom