Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pm83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

Nibbl3r89 sanoi:
Mitenkäs toi kytkentä 360->PC toimii kun minulla on jo PC->HDTV (DVI-HDMI) kytkös tuolla.

Siihen tarvii Xboxin VGA kaapelin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

I Pake I sanoi:
Kiitos neuvoista!
Joo, kyllä löytyy ääninamiska.. No, jos ei kuulokehärpäke toimi niin onhan belineassa kaiuttimet.
Entäs tuo DVI liitäntä joka sampasta löytyy? Onko boksiin tulossa semmoinen ja jos on niin eroaako se VGA liitännästä?

Ja onko kellään kokemusta Belinean tuotteista? Itselle kuulostaa merkki oudolta, ja en tiedä laadusta. Samsung ainakin kuulostaa joltain, vaikka eihän nimi laatua tee.

Xboxiin ei, ainakaan vielä, ole minkäänlaista digitaalista liitäntätapaa vahvistettu, mutta jos tahtoisit Sampasta käyttää DVI-liitäntää käyttää, pitäisi sinulla olla motukka, jolla DVI muutetaan VGA:ksi ja päinvastoin(signaali olisi silti yhä analoginen). Sellaisia motukoita tulee yleensä uuden näytönohjaimen mukana, jos 3D-kortissa on vain DVI-liitin/liittimiä.

Itselläni ei ole mitään kokemusta Belinean tuotteista, itse kuulin kyseisestä merkistä ensimmäistä kertaa, kun tuon linkin foorumille nakkasit.;)
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

kozlov sanoi:
Mitä 22" laajakuvanäyttöä te ammattilaiset suosittelette boxin seuraksi? Toki sillä teeveetäkin katselen mutta boxin kannalta se on enemmänkin tärkeää että tulee hyvä ostettua.
Siis katsot tv:tä.. eli et puhunut pc-näytöstä vaan ihan töllöttimestä?

Siinä tapauksessa suosittelen nimenomaan boxia varten tätä: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10564

Lienee hinta-laatu suhteeltaan yksi parhaista telkkareista ja itseasiassa halvin 20 tuumainen mihin olen törmännyt. Ominaisuudet ovat äänentoistoa lukuunottamatta ihanteelliset pelaamista varten. Tuohon lisäksi esim joku halpa 2.1 kajarisetti, niin pelaaminen maistuu.

Vaihdan oman 20 tuumaisen philipsini tuohon heti kuin mahdollista.
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

ftp://ftp.maxdata.com/10_Belinea_Mo...S1W/United_Kingdom/DB_1925_S1W_111932_ENG.pdf

Tuossa linkki PDF tiedostoon, jossa kerrotaan paljon näytöstä jonka olen hankkimassa. Pyydän etukäteen anteeksi että olen tällainen lokki, joka menee muiden siivellä kun ei tiedä asioista.
Tuommoinen olisi siis tarkoitus ostaa, kertokaa mielipiteenne ja kertokaa jos jotain on vikana. Tukee ainakin samoja resoja kuin X:0 ja muutenkin näyttää ihan OK näytöltä, kun vasteaikakin on vain 5 millisekuntia. Se minua vaan ihmetyttää, että miten se on noin halpa? (209) Haluisin vaan saada sitä kuuluisaa HD kuvaa ulos boksista, ja muutenkin, tällä hetkellä kuva tulee ulos Fintecin 14'' pikkutelkasta johon tulee kauhiat surupalkit ylös ja alas :D

EDIT:

http://www.pixmania.com/fi/fi/350854/art/acer/tft-naytto-19-al1916ws-5.html#fichetechnique

Löytyi tuommonenkin, edullinen ja eikö ACER ole ihan hyvä merkki? Onko tuo kontrastisuhde tärkeä jos etsii pelinäyttöä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

I Pake I sanoi:
ftp://ftp.maxdata.com/10_Belinea_Mo...S1W/United_Kingdom/DB_1925_S1W_111932_ENG.pdf

Tuossa linkki PDF tiedostoon, jossa kerrotaan paljon näytöstä jonka olen hankkimassa. Pyydän etukäteen anteeksi että olen tällainen lokki, joka menee muiden siivellä kun ei tiedä asioista.
Tuommoinen olisi siis tarkoitus ostaa, kertokaa mielipiteenne ja kertokaa jos jotain on vikana. Tukee ainakin samoja resoja kuin X:0 ja muutenkin näyttää ihan OK näytöltä, kun vasteaikakin on vain 5 millisekuntia. Se minua vaan ihmetyttää, että miten se on noin halpa? (209) Haluisin vaan saada sitä kuuluisaa HD kuvaa ulos boksista, ja muutenkin, tällä hetkellä kuva tulee ulos Fintecin 14'' pikkutelkasta johon tulee kauhiat surupalkit ylös ja alas :D
Ei tuo mitenkään ihmeellisen halpa ole. Tuon reilu 200e nykyään monetkin halvimmista 19" monitoreista maksavat. Digitaaliliitäntäähän tuossa TV:ssä ei ole. Siitä ei XO:n kanssa käytettäessä ole mitään haittaa, mutta jos tulevaisuudessa haluat myös tietokoneen siihen kiinni, DVI-liitäntä on kätevä olemassa. Muuten en mene ko. monitorin laadusta mitään sanomaan.
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

Poro24 sanoi:
Siis katsot tv:tä.. eli et puhunut pc-näytöstä vaan ihan töllöttimestä?

Joo eli anteeksi oli muutama sana jäänyt tuosta viestistä pois. Eli siis katson teeveetä koneelta (koneessa digitv kortti) ja senkin takia olen laajakuvanäyttöä hankkimassa että kuva näkyisi paremmin katsellessa teeveetä (tällä hetkellä venyttää joillain kanavilla ikävästi kuvaa.) ja siinä samalla sitten boxin kanssa pelaisin. Joten siis ihan tavallista 22" PC näyttöä oon ostamassa. Hintaa saa olla sellanen 300 euroa ja vähän päällekkin. Mutta, mitä tietoja kannattaa kattoa kun sitä ostaa, 360 pelaamisen kannalta?
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

kozlov sanoi:
Joo eli anteeksi oli muutama sana jäänyt tuosta viestistä pois. Eli siis katson teeveetä koneelta (koneessa digitv kortti) ja senkin takia olen laajakuvanäyttöä hankkimassa että kuva näkyisi paremmin katsellessa teeveetä (tällä hetkellä venyttää joillain kanavilla ikävästi kuvaa.) ja siinä samalla sitten boxin kanssa pelaisin. Joten siis ihan tavallista 22" PC näyttöä oon ostamassa. Hintaa saa olla sellanen 300 euroa ja vähän päällekkin. Mutta, mitä tietoja kannattaa kattoa kun sitä ostaa, 360 pelaamisen kannalta?
Kannattaa katsoa että näytöstä löytyy VGA:n lisäksi myös DVI-liitäntä. Näin sinun ei tarvitse roplata johtoa edestakaisin XO:n ja PC:n välillä vaan voit laittaa PC:n kiinni DVI:hin ja XO:n VGA:han. Boonusta on (tulevaisuuden kannalta ajateltuna) jos näytön DVI-liitännästä löytyy myös HDCP-tuki.
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

Oliskohan mitään ideaa ostaa jotain 200 euron laajakuva näyttöä (pääasiassa) xboxia 360 varten???

Onhan mulla joku vanha teeveekin joka on kyllä jostain 80 luvun alkupuolelta ja sen mukaisessa kunnossa...

Ja kyllä uskoisin, että näyttääis Gears of War aika komeelta jossain näytössä, mitä nyt ehkä vähä pieni kuva. Mutta komealta silti.
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

FindRb sanoi:
Oliskohan mitään ideaa ostaa jotain 200 euron laajakuva näyttöä (pääasiassa) xboxia 360 varten???

Kuten aiemmin mainittua; on siinä ihan ok 'köyhän miehen HDTV'. Ero kuvaputkeen on sen verta suuri, että jos katseluetäisyyden muutos ei haittaa - niin siitä vaan!

Havainnollinen esimerkki Xbox 360 -pelikuvasta: [perinteisellä kuvaputkella 21"] ja sitten [TFT-monitorilla 19"]
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

Joo tiedän, mutta itselläni tällähetkellä tuollainen ja haluaisin tietää kuinka hyvin boxi toimii tuollaisessa, laajakuvanäytön ostan kk päästä.
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

kozlov sanoi:
Joo tiedän, mutta itselläni tällähetkellä tuollainen ja haluaisin tietää kuinka hyvin boxi toimii tuollaisessa, laajakuvanäytön ostan kk päästä.
Vasteaika tarpeeksi hyvä pelaamiseen ja XO osaa itse skaalata kuvansa tuon näytön resoluutioon, joten eiköhän se ihan hyvin kelpaa siinä missä muutkin vastaavanlaiset näytöt. Laajakuva tietysti olisi aina parempi :).
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

ATomiH sanoi:
Mielestäni kannattaa katsoa laajakuva näyttöjä, kaikki pelit kuitenkin ovat laajakuva muodossa, ja muutenkin mielestäni mukavampi käytössä. Itselläni on edullinen 19" wide, HP w19.

Ja jos aiot käyttää näyttölaitetta myös PC:n näyttönä, niin olisi hyvä, että näytöstä löytyisi sekä DVI ja VGA - liittimet.

EDIT: jaaa......
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

Hyvin toimii 17-tuuman LG:ssä ilman surureunoja tai vääristymisiä.
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

Mitäs mieltä olisitte tästä?
Näyttäisi maksavan hieman reilut 200, joten ei olisi edes pahanhintainen kapistus. Tuossa Microsoftin omassa VGA-piuhassahan on sitten rca-piuhat äänelle, joten näytössä ei tarvitse olla kaiuttimia, vai olenko ymmärtänyt oikein?:o
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

semmosta mietin, että kun iteltä löytyy kannettava tietokone (acer aspire 1520) ja koneen takana on s-video liitäntä ja vga liitäntä, mutta ovatko nämä(erityisesti vga) liitännät vain ulospäin... eli saanko tuolla vga piuhalla XO:n kuvan kannettavan ruudulle?
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

Dragonfly sanoi:
semmosta mietin, että kun iteltä löytyy kannettava tietokone (acer aspire 1520) ja koneen takana on s-video liitäntä ja vga liitäntä, mutta ovatko nämä(erityisesti vga) liitännät vain ulospäin... eli saanko tuolla vga piuhalla XO:n kuvan kannettavan ruudulle?

Nämä ovat outputteja, eli saat niistä läppärin kuvan vain näkyville toiselle näytölle.
Tosin kannattaa manuskasta tarkastaa asia, jossakin ökyläppärissä oli muistaakseni myös VGA-input samassa.
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

kloever sanoi:
Nämä ovat outputteja, eli saat niistä läppärin kuvan vain näkyville toiselle näytölle.
Tosin kannattaa manuskasta tarkastaa asia, jossakin ökyläppärissä oli muistaakseni myös VGA-input samassa.

nii tota mä vähän aattelinki......
 
Vastaus: 360 kiinni PC-näyttöön? Apua amatöörille?

Mitenkä muuten on, jos vga-piuhan kanssa laittaa resoluutioksi 1024x768, niin rendaako boksi pelejä tuolla resoluutiolla ja syöttää sitten skaalaamattomana vga-piuhaan, vai tekeekö boksi tuon 1024x768 alaspäin skaalaamalla ja rendaa pelit oikeasti jollain toisella resolla?
 
Ylös Bottom