Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

3D Blue Ray - Mistä lasit & Minkälaiset?

Pleieri

New Member
Eli eli, noita kun Blueraylle rupee tulemaan niin minkäslaiset lasit pitäs ostaa? Vissiin nyt tuon Matkan maailman keskipisteeseen oon ekana ostamassa, ihan ok hömppä pätkä oli leffassa, mutta efektit oli kyllä kivat ja aattelin ihan kokeilu mielessä kattoo mitlä se kotona näyttää lasit päässä.

Onkos noita monenlaisia laseja myynnissä? Ainakin on jotain viher-puna laseja ja sitten jotain toisia ilmeisesti. Mistä tiedän kumpaa tuo käyttää? Ainakaan teatterissa oli mielestäni ei viher-puna lasit... werid :)

Verkkokaupassa olis myynnissä Napapiirin pikajuna 3D. 28 ja siinä olis jopa neljä 3-d lasia mukana, tuskin tohon hintaan saa edes erikseen. Tosin tuossakaan ei edes kerrota minkälaista tekniikkaa nuo lasit ovat.
 
Vastaus: 3D Blue Ray - Mistä lasit & Minkälaiset?

Eli eli, noita kun Blueraylle rupee tulemaan niin minkäslaiset lasit pitäs ostaa? Vissiin nyt tuon Matkan maailman keskipisteeseen oon ekana ostamassa, ihan ok hömppä pätkä oli leffassa, mutta efektit oli kyllä kivat ja aattelin ihan kokeilu mielessä kattoo mitlä se kotona näyttää lasit päässä.

Onkos noita monenlaisia laseja myynnissä? Ainakin on jotain viher-puna laseja ja sitten jotain toisia ilmeisesti. Mistä tiedän kumpaa tuo käyttää? Ainakaan teatterissa oli mielestäni ei viher-puna lasit... werid :)

Verkkokaupassa olis myynnissä Napapiirin pikajuna 3D. 28 ja siinä olis jopa neljä 3-d lasia mukana, tuskin tohon hintaan saa edes erikseen. Tosin tuossakaan ei edes kerrota minkälaista tekniikkaa nuo lasit ovat.
Yleensä ne juuri tuota viher-punaa käsittääkseni on. En ainakaan itse ole pahemmin muihin törmännyt
 
Vastaus: 3D Blue Ray - Mistä lasit & Minkälaiset?

Yleensä ne juuri tuota viher-punaa käsittääkseni on. En ainakaan itse ole pahemmin muihin törmännyt

Lisää asiaa, kun tutkin niin ilmeisesti kotikäyttöön ei vielä olekkaan juuri mitään muuta. Ainoastaan teattereissa on sitä uutta tekniikkaa käytössä. Onko kellään kokemuksia näistä blueray 3d pätkistä? Miten toimii?
 
Vastaus: 3D Blue Ray - Mistä lasit & Minkälaiset?

Sinivihertekniikkaa nää toistaiseksi ilmestyneet bd/dvd-leffat vielä käyttää. Ja lasit tulee kyllä aina leffan mukana. Aika kököllehän ne näyttävät teatteriversioihinsa nähden, joissa kolmiulotteisuus on toteutettu aivan eri tekniikalla. Kohtapuoliin pitäisi saapua koteihinkin paremman 3d-tekniikan, mutta se vaatii sitten luultavasti näyttölaitteilta tiettyjä ominaisuuksia.
 
Vastaus: 3D Blue Ray - Mistä lasit & Minkälaiset?

Nice post. I like it. Thanks for sharing these information. Keep it up.
 
Ylös Bottom