Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mortal Kombat 11

BotniaPunisher91

New Member


Mitä mieltä ollaan tulevasta Mortal Kombatista? Julkaisu 23. Huhtikuuta. Ja jotain lisätietoa vissiin tulossa Tammikuun 17. Hahmo variaatiot ilmeisesti pysyvät ja uutena juttuna hahmojen kustomointi tyyliin Injustice 2.

Ennakkotilaus etuna Shao Kahn + Beta. Tulossa ainakin Standard ja Premium edition jossa mukana steelbook ja 6 hahmon kombat pass ja 6 battlepassia (mitä ne nyt ikinä ovatkaan).

Tässä hieman huhuja joita kannattaa lukea foliohattu päässä.

https://www.psu.com/news/mortal-kombat-11-roster-leak-naming-31-characters/

Itse odottelen hetken kuuluuko Kollectors editionista mitään mutta jos ei niin fyysinen premium edition lähtee ennakkotilaukseen.
 
No pelistähän ei tiedetä juuri mitään vasta kun tammikuussa ja julkaisutraileri jätti kylmäks järkyttävän surkean musiikkivalinnan takia. Mutta MK on lähellä sydäntä ja eiköhän tämäkin tule hommattua jos vaan sisältö on kohdillaan, onhan se MK peleissä viimevuosina ollutkin.
 
Olen hieman hämmentynyt trailerista. Jäätävää gorea, jossa siis k-18 leima ollee selviö ja räpätyksellä myydään jollekin 15v jonneille tätä peliä?

Musiikki tappoi aivan kaiken innon tuosta ja sopii tasan ei yhtään. Vähän kun Pikku Kakkosen alkutunnari vaihdettaisiin Death Metalliin pikkujanareille.
 
Olen hieman hämmentynyt trailerista. Jäätävää gorea, jossa siis k-18 leima ollee selviö ja räpätyksellä myydään jollekin 15v jonneille tätä peliä?

Musiikki tappoi aivan kaiken innon tuosta ja sopii tasan ei yhtään. Vähän kun Pikku Kakkosen alkutunnari vaihdettaisiin Death Metalliin pikkujanareille.

Samaa mieltä. Ja mitä oon lukenu nii suurinosa on samoilla linjoilla.

Omasta mielestä trailerin olisi voinu näyttää ilman mitään musiikkia, tai vastaavasti joku uudempi versio Techno Syndromesta.

Kuka ikinä toi räppäri onkaan niin kuulostaa siltä että olisi kamapäissään nukahtamassa.
 
Äkäseen se aika vaan menee, kun MK X:n julkaisustakin tulee kohta 4 vuotta. Muistan vielä, kun se justiinsa tuli ulos. Uusi osa kyllä kiinnostaa trailerin perusteella, vaikka musiikkivalinta tosiaan ei tännekään kolahtanut. Wikipediassa mainostellaan tuota "Character Variation Customization"-ominaisuutta, joten selvästi sitä edellisessä osassa lanseerattua liikevariaatiota viedään eteenpäin. Mielestäni ihan hyvä ja mielenkiintoinen uudistus.

Itse olen sellainen pottusormi, ettei juuri 5-6 liikettä pidempiin komboihin sormet taivu, mutta silti kiinnostaa, koska 90-luvun alussa MK-sarja oli osa lapsuutta. Jos vaan hahmokatras sisältää isosti vanhoja tuttuja hahmoja ja Kitana on mukana, niin tämä lienee ennakkovaraustavaraa. Edellisen osan tarinatilan cliffhanger-loppu vähän viittaisi siihen, että Edenian kymmentuhatvuotinen prinsessa, joka ei tosin näytä päivääkään yli kaksvitoselta, olisi kyllä mukana.
 
Heittäkää tämä ekan mortal kombat leffan main theme soimaan samaan aikaan tuon trailerin kanssa niin se toimii aivan helvetin hyvin.

 
Heittäkää tämä ekan mortal kombat leffan main theme soimaan samaan aikaan tuon trailerin kanssa niin se toimii aivan helvetin hyvin.


Tätä juuri meinasinkin mutta vaan ehkä vähän päivitettynä.

Tosin ku tosta traileri musasta pääsee yli niin eipä tuo onneksi itse pelissä tule olemaan (toivottavasti). Ei ainakaan Wiz Khalifaa kuulunut Mkx:ssä.
 
9 alkaa vissiin se paljastus tilaisuus, aika kovat on odotukset, saa nähdä mitä Ed on taikonut tällä kertaa.

EDIT: Siinä nyt olis gameplaytä ja story traileri ja muuta sontaa, peli näyttää graafisesti aivan törkeen hyvältä.

 
Viimeksi muokattu:
Tuli katsottua nyt jälkilähetyksenä tuo ja kyllähän peli kiinnostaa kovastikin. Uusia hahmoja, paluun tauon jälkeen tekeviä, hahmoille erilaisia varusteita ja kustomointia, lisää liikevariaatioita ja niin edelleen, niin pakkohan tämän on kiinnostaa, vaikka omat pottusormet eivät näissä peleissä kovin kummoisiin komboihin taivukaan. Toivottavasti pian saadaan kuulla Kitanan olevan mukana, niin olen aivan myyty...
 
Skarlet on jo tässä vaiheessa mun suosikki. Tyler Lansdown tavallaan jo vahvisti Kabalin olevan pelissä.

Eka ajattelin tarinan kannalta, että Barakan paluu ei käy järkeen ilman Mileenaa mutta muistin, että Shao Kahn on pelissä ja jossain huhuttiin sen myös olevan tarinassa. Niin saa nähdä. Toisaalta vaikka Mileena on itellä aina ollut se main niin ei haittaisi yhtään jos välissä muitakin hahmoja näkee sen kustannuksella.
 


AngryJoen Ed Boon haastattelu. Ite tulin vähä surulliseks ku ei oikeen lämmenny tag teamille =(

Crossplay olisi ollut myös kovasana.
 
Viimeksi muokattu:
30.1 Keskiviikkona ensimmäinen Kombat Kast.

Facebookin epävirallisilla Mk sivuilla meinattiin, että paljastettaisiin 6 uutta hahmoa. Yksi mitä luultavimmin jo aiemmin huhuttu Kabal.

Rain, Kano, Noob Saibot, Kitana, Johnny Cage ja Smoke myös hyvin mahdollisia koska edellä mainitut on nähty tuon demon valikoissa tai areenoiden taustalla.
 
Normaalisti vihreisiin pukeutuva edenialainen naistaistelijamme Jade tekee paluun pelattavaksi hahmoksi. Muutama viikko takaperin Kabal tosiaan vahvistettiin myös palaavan pelattavaksi hahmoksi. D'Vorah palaa myös.

 
Viimeksi muokattu:
Näistä paljastetuista hahmoista varsinkin Kabal ja Baraka ovat niin tervetulleita. Millaisia vierailevia tähtiä nähdään tässä pelissä tulevaisuudeesa? Omat veikkaukset ovat Pinhead (Hellraiser), Deadpool ja Pennywise. Muita ei tuu nyt heti mieleen.
 
Jade kyllä näyttää erityisen komialta, onko ollu mitään puhetta onko tässä sellasta krypt hommeliä kuin oli 10 ? Se meinaan oli ihan saakutin hyvin tehty.
 
Ylös Bottom