Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ancestors: The Humankind Odyssey

P

Poistettu jäsen 3274

Guest
Alustat: PS4, Xbox One, PC
Kehittäjä: Panache Digital Games
Julkaisija: Private Division
Julkaisu: 06.12.2019

Lähde kaikkien aikojen suurimpaan seikkailuun: ihmiskunnan kehitykseen. Tutki 10 miljoonan vuoden takaista Afrikkaa, kasvata klaaniasi ja kehity seuraavaan sukupolveen. Ancestors: The Humankind Odyssey on Assassin's Creedin tekijöiden jännittävä uusi selviytymisseikkailu. Tässä hahmon takaa esitetyssä avoimen maailman pelissä sinun täytyy tutkia, kasvaa ja kehittyä.



 
Tuli tätä nyt tunti pelailtua ja oon kyllä niin kujalla ku kerran pääsee. Ei vain pienintäkään käsitystä mitä kuuluu tehdä. Mitään ei auteta, paitsi kontrollit. Ei mitään hajua miten voin juttuja oppia ja kuvakkeista ei ymmärrä mitään.

Tässä olis potentiaalia vaikka mihin, mutta kyllä nyt heitettiin niin syvään päähän, että ehkäpä on pakko kohta googlettaa apua, tai pelin pelaaminen loppuu hyvin lyhyeen.
 
Jos joku muu on tätä pelannut, niin kertokaa nyt jotain? :D
Olen kahden tunnin pelaamisen jälkeen aivan samassa tilanteessa, kuin ekan 2mkn jälkeen. Nyt on heitetty niin syvään päähän, että en ymmärrä pelin logiikasta mitään.
Opin tänään kyllä tekemään esimerkiksi makuualustan, mutta en ymmärrä miten se sen oppi.
En ymmärrä miksi välillä se juo kookospähkinästä ja toisessa tilanteessa ei. Tai miten se oppii lyömään, kantamaan kahta tavaraa käsissä jne. Menee kyllä jo motivaatio kun olen niin kujalla.

 
Jos joku muu on tätä pelannut, niin kertokaa nyt jotain? :D
Olen kahden tunnin pelaamisen jälkeen aivan samassa tilanteessa, kuin ekan 2mkn jälkeen. Nyt on heitetty niin syvään päähän, että en ymmärrä pelin logiikasta mitään.
Opin tänään kyllä tekemään esimerkiksi makuualustan, mutta en ymmärrä miten se sen oppi.
En ymmärrä miksi välillä se juo kookospähkinästä ja toisessa tilanteessa ei. Tai miten se oppii lyömään, kantamaan kahta tavaraa käsissä jne. Menee kyllä jo motivaatio kun olen niin kujalla.



Konsoleille ei tämä vielä ole ilmestynyt, joten ehkä siksi hiukan nihkeää täällä sakin vastailu, mutta tällainen tuli vastaan:

 
Ylös Bottom