Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ace Combat 7 Skies Unknown

tomisa74

New Member
Mikä on kun Mission 5 444 tulee ilmoitus lentäjältä damege report mission failed "shup up" Mitä teen Väärin, vaikka keskityn pommi koneisiin?
pysyn lähellä tukikohtaa.
 
Mikä on kun Mission 5 444 tulee ilmoitus lentäjältä damege report mission failed "shup up" Mitä teen Väärin, vaikka keskityn pommi koneisiin?
pysyn lähellä tukikohtaa.

Siinä vaiheessa pitää mennä "turvaamaan" oman puolen isompaa konetta, eli sen viereen pörräämään. Itsekin tuli tuossa kohtaa hakattua päätä seinään, kun jostain syystä käsketään jatkamaan pommittajien tuhoamista.
 
Minkälaisia tässä tehtävät on. Onko kaikki ilmataistelua, vai pudotellaanko pommeja myös kohteisiin tms?
Montako eri konetyyppiä on ja eroaako ne paljonkin toisistaan ja esim ohjaamonäkymältään.
 
Siinä vaiheessa pitää mennä "turvaamaan" oman puolen isompaa konetta, eli sen viereen pörräämään. Itsekin tuli tuossa kohtaa hakattua päätä seinään, kun jostain syystä käsketään jatkamaan pommittajien tuhoamista.

en ole viellä onnistunut.. oisiko parempi mennä turvaamaan heti omia koneita?
 
En ole harmiksi vielä joutanut kauheasti pelaamaan. Vasta 7 tai 8 tehtävässä menossa. Mutta tähän asti on ollut sekä ilma että maakohteisiin hyökkäilyä. Ja ohjaamonäkymä on aina koneesta riippuvainen. Itse pelaan aina sillä ja toisella koneella näkee enempi ja toisella vähempi.
Kone tosiaa kannattaaa varustaa tehtävään sopivalla erikoisaseella. Näitä on esim. ns. tyhmät pommit jotka ovat yleensä tehokkaita ja voivat tuhota monta vierekkäistä kohdetta kerralla. Sitten löytyy ilmataisteleluun sopivia erikoisohjuksia jne..

Oikeastaan tuo koneiden ja päivitysosien hankkiminen on mielekästä puuhaa. Itse aloitin uudestaan tarinan helpommalla vaikeustasolla kun ei tahtonut pärjätä/ teen jatkuvasti jotain väärin tehtävässä missä olen menossa. Ja uudestaa kun aloittaa tarinan niin saa pitää kaiken mitkä on unlockannu :p
 
Ylös Bottom