Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Annapurna kiusoittelee indiehitti Outer Wildsin laajennuksella

Jaakkimo

Turboahdettu uutishirvi
Ylläpitäjä
Annapurna Interactiven julkaisema indiehitti Outer Wilds näyttäisi saavan lisää pelattavaa.

Vihjailuja Echoes of the Eye -lisäpaketin suuntaan bongattiin sattumalta Steam-pelipalvelusta, vaikka mitään virallista ei ole toistaiseksi aiheen tiimoilta kerrotukaan. Annapurna itse tarttui tilaisuuteen twiittaamalla viestin uudestaan silmä-emojin kera. Joukkoon liittyi kirjoittaja Kelsey Beachum, joka kuorrutti oman retweettauksensa peräti neljällä emojilla. Näyttäisi siis, että jotain on todellakin ennemmin tai myöhemmin tuloillaan.

Mobius Digitalin kehittämä Outer Wilds julkaistiin parisen vuotta takaperin PC:lle, Xbox Onelle sekä PlayStation 4:lle. Switch on saamassa oman versionsa vielä kuluvan vuoden aikana.



https://t.co/hKJjQ36KCW
— Annapurna Interactive (@A_i) April 28, 2021





Lue juttu sivustolla...
 
Tänään pitäisi herahtaa Echoes of the Eye saataville. Vaan ei ollut tarjolla vielä näin aamutuimaan. Minä ja 15-vuotias poikani odottelemme täällä malttamattomina. Outer Wilds oli yksi hienoimpia jaettuja pelikokemuksiamme, kun yhdessä ratkoimme Nomai-mysteeriä. Todella hienoja oivalluksen hetkiä. Odotukset DLC:lle ovat huiman korkealla.
 
...ja toistaiseksi Echos of the Eye on tarjonnut odotuksille vastinetta! Olen vähän kateellinen niille, jotka eivät ole vielä peruspeliä korkanneet ja pääsevät kokemaan kaiken ensimmäistä kertaa. Tämän DLC:n äärellä päästään edes hiukan toistamaan samoja viboja. Uutta luuppia kehiin.
 
Ylös Bottom