Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua kaivataan Ps4:n alitileissä

mi164

Member
Eli yläkerrassa Ps4 pro joka on minulla ensisijainen konsoli. Sinne on plussasta ladattu laidasta laitaan pelit. Alakerrassa on toinen Ps4 joka on pojan käytössä. Minulla siihen konsoliin myös tunnukset ja pystyn pelaamaan storen pelejä aivan normaalisti.
Pojalle on tehty nyt perhetunnus jotta hän voisi pelata alakerrassa omia lastenpelejään samalla kun minä pelaan ylhäällä.
Ongelma tulee siinä että minun tunnuksellani ostetut pelit on pojan tunnuksilla kirjauduttaessa varustettu lukon kuvalla, eikä niitä voi pelata.
Miten tämän ongelman voisi kiertää?
 
Miten tämän ongelman voisi kiertää?
Alakerran konsoli täytyy aktivoida ensisijaisena PS4-järjestelmänä sillä omalla PSN-tunnuksellasi. Tosin ensin se yläkerran konsolin aktivointi täytyy poistaa.

Tuon jälkeen alakerran PS4:llä kaikki ko. konsolin tunnukset voivat käyttää PSN-tunnuksellasi hankittuja pelejä.

Järjestelyn huono puoli on se, että mm. etäkäyttö (Remote Play) toimii vain siihen ensisijaiseen PS4-järjestelmään.
 
Suuri kiitos! Nyt toimii paketti niin kuin pitääkin ja aikuisten pelit pois näkyviltä jälkikasvulta.
 
Ylös Bottom