Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua Max Payne 1

Gangster75

New Member
En nyt tiedä kuuluuko täällä kysyä peleistä kysymyksiä, kun en ole kenenkään nähnyt kysyvän. Kuitenkin, olen jumissa Max Payne 1:ssa Part 3, Chapter 7 ja tehtävä Take Your Pick. Olen siellä huoneessa, missä on tietokoneita ja 4 jotain pönttöä. Olen lahdannut kaiken elävän mutta en pääse minnekkään eteenpäin. Ammuin kerran huoneessa kranunheittimella piirtoheittimen paperille ja 2 jätkää syöksyi sisään ja teilasin ne ovelle. Sit ei oo tullut enään mitään enkä pääse eteenpäin.

PS. Se on se tehtävä minkä alussa helikopteri ampuu siihen hissiin missä mä seison. Toivottavasti joku osaa auttaa sillä olen ollut tässä kohdassa about 3 kuukautta :mad:
 
Sun pitää mennä sinne kirjaston parvekkeelle ja siitä ulkoseinän reunaa pitkin rakennuksen toiselle puolelle. Sieltä sitten etenet ja nouset ylöspäin ja...!

edit: Eikun vai hetkinen. Oliko tämä se kohta, pitikin hypätä jonkun toisen hissin päälle? Hmm. Kuitenkin Maxissa edetään koko ajan aika suoraviivaisesti, joten vähän kun tutkit ympäristöäsi niin pääset varmasti jatkamaan

Peliapuun olisit varmaan voinut tämän ketjusi pistää.

Eipä hätiä: meikäläinen voi kyllä siirtää koko ketjun. -feldon
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Sun pitää mennä sinne kirjaston parvekkeelle ja siitä ulkoseinän reunaa pitkin rakennuksen toiselle puolelle. Sieltä sitten etenet ja nouset ylöspäin ja...!

edit: Eikun vai hetkinen. Oliko tämä se kohta, pitikin hypätä jonkun toisen hissin päälle? Hmm. Kuitenkin Maxissa edetään koko ajan aika suoraviivaisesti, joten vähän kun tutkit ympäristöäsi niin pääset varmasti jatkamaan

Peliapuun olisit varmaan voinut tämän ketjusi pistää.

Arvasin että meni väärälle alueelle :) Ja kyllä pitää hypätä toisen hissin päälle sillon kun helikopteri avaa tulen siihen hissiin. Pitää hypätä semmoselle lasikatolle ja mennä toiseen hissiin ja sitten pääsee siihen huoneeseen missä olen. En ole ihme kyllä löytänyt mitään etenemismahdollisuutta tässä paikassa. Ainiin, siinä ilmassa on kaksi "lautaa" ja niihin hyppäämällä pääsee toisen puolen ylätasanteelle mutta sielläkään ei ole mitään. Toivottavasti muistat/muistatte!
 
Hmm, annas kun muistelen...

Oletko jo ampunut ne pöntöt (tai tietokoneet tai mitälie) hajalle? Muistaakseni ne tuhottuani pääsin jatkamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Hmm, annas kun muistelen...

Oletko jo ampunut ne pöntöt (tai tietokoneet tai mitälie) hajalle? Muistaakseni ne tuhottuani pääsin jatkamaan.

Ne kaikki ei mene paskaks. En tosin ampunu edes kaikkia niitä mitkä menis. Kokeilen huomenna neuvojanne ja kyselen lisää, jos tarviin apua.
 
Tehdään niin. Minulla on hieman hatarat muistikuvat, kun on kuitenkin hieman aikaa vierähtänyt siitä kun tuon läpipelasin. Sen kyllä muistan, että loppua kohden meno oli jo lähes sairasta. Meinasi itku tulla, raavaalla miehellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Sen kyllä muistan, että loppua kohden meno oli jo lähes sairasta. Meinasi itku tulla, raavaalla miehellä.

Hä, missä mielessä sairasta? Tietokoneita piti tulittaa, tai sitten joku nappula jossain niistä koneista, kuitenkin joku hissi muistaakseni palasi toimintaan tai ovi sinua ylemmällä tasolla?

Kannattaa muuten säästää snipun kuteja viimeisten kenttien aikana, ettet joudu eräässä kohdassa, mitä en tässä nyt spoilaa, M4:lla säätämään. Se olisi meinaan kohtuullisen raivostuttavaa, varsinkin PS2:n Max Paynessa (miltei mahdotonta tähdätä).

Oma sekaannukseni johtui varmaan siitä, että olen pelannut lähiaikoina liikaa Max Payne 2:sta :) Tosin pelasin viimeksi toukokuussa Max Payne 1:nkin läpi, PS2:lla..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Hä, missä mielessä sairasta? Tietokoneita piti tulittaa, tai sitten joku nappula jossain niistä koneista, kuitenkin joku hissi muistaakseni palasi toimintaan tai ovi sinua ylemmällä tasolla?

Kannattaa muuten säästää snipun kuteja viimeisten kenttien aikana..
No en kyllä meinannut tuota nimenomaista kenttää vaan ylipäätään Max Paynen loppua ja niitä vihoviimeisiä koitoksia. Oli rankkaa... Mutta ehdottomasti kamalinta Max Paynessa olivat kuitenkin ne hippi-trippi -kohtaukset. DualShock ei tosiaan ollut parhaimmillaan niissä. Piti vaan vääntää telkkarista gamma täysille ja sitten tasapainoilla kieli keskellä suuta.

Tuosta kiikarikivääristä olen samaa mieltä. Muistaakseni melko pian noiden tietokoneiden rikkomisen jälkeen tulee jännä kohta, joka on melko ikävä ilman tarkkaa kivääriä... En nyt spoilaa, mutta tarkka-ammuntaa tulee siis olemaan luvassa.
 
Jihaa! Olen vikassa tehtävässä Maxissa (luulisin). Se bitchi juoksee helikopterilleen ja sit en tiiä mitä pitää tehdä. Olen lukenut että narut pitäs ampuu katki ja ammuinkin niihin jo monta kertaa snipulla mutta ei katkennu, tuli vain sellanen jälki kun seinään osuessakin. Tiedän että se tehdään viimeisessä tehtävässä, mutta onkohan tämä jo SE viimeinen tehtävä?

PS. Oli muuten aika historiallinen hetki kun helikopteri ampu sitä huonetta megakonsuilla varmaan minuutin. Tämä jää historiaan. "Max Payne, you have no changes to save here! You gonna be die!" :( Luulisin että nainen ei tiennyt tuossa kohtaa aivan mitä puhui :D
 
Ammu tarkasti niihin naruihin. Sen lähin naru kannattaa ampua vaikka M4:lla ja sitten säästää arvokkaat snipun kudit siihen kauempaan. Ennyt muista pitikö ampua naruun vai siihen 'lukkoon' tms, kokeile molempiin. Ammu molempiin useita kertoja.
 
Riittää kun ammut sen lähimmän vaijerin poikki. Snipu on hyvä valinta, mutta ole nopea!

Edit: ei kun mitä minä nyt höpötän... Kaksihan niitä katkottavia vaijereita oli.
 
Goodbye bitch! Ihanaa katseltavaa kun se kopteri putos. Ja vedin sen tehtävän niin että menin siihen lähimmälle "vaijerilaatalle" seisomaan ja ammuin snipulla sen kauempana olevan vaijerilukon. Sitten ammuin Colt Commandolla ne neljä tyyppiä mitkä tuli ulos. Sitten ammuin ammuin Ingramilla sen vaijerin minkä vieressä seisoin. Lopuksi kranunheittimellä posahdus torniin ja siinähän se... Hyvä peli tuo Payne, antaisin 9-.
 
Onnittelut! :)

Max Payne on valtava peli. Mielestäni nuo huumehourailut olisi kuitenkin pitänyt toteuttaa tyylikkäämmin.

Minulla on muuten tuossa läppärin vieressä Max Payne 2 (PC) odottamassa pelaamista. En vaan millään uskalla aloittaa, kun on todella kova kiire ja hoppu töissä ja yliopistolla. Mitäs mieltä FolioMies olet tuosta Paynen jatko-osasta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Onnittelut! :)

Max Payne on valtava peli. Mielestäni nuo huumehourailut olisi kuitenkin pitänyt toteuttaa tyylikkäämmin.

Kiitos, kiitos! :) Ja joo, nuo huumehourailut oli kyllä ärsyttäviä. Ne olisi voinut jättää kokonaan pois tai tehdä, kuten jo sanoit, tyylikkäämmin.
 
max2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Mitäs mieltä FolioMies olet tuosta Paynen jatko-osasta?

Ma-ma-ma-mainio. Jopa parempi kuin 1. osa. Kannattaa ihmeessä asentaa ja pelata (paljon)!

Peli on kyllä yhtä lyhyt kuin edeltäjänsäkin. Ostin pelin perjantaina 24.10 iltapäivällä ja jo lauantaiaamuna pelasin ensimmäisen kerran läpi. Oli pakko pelata heti läpi. Ei voinut keskittyä muuhun. Läpipeluun jälkeen peli ei jäänyt hyllyyn pölyyttymään, vaan olen pelannut sen jo kohta kolmesti läpi, aina eri vaikeustasolla (vaikein taso menossa. Kummallista, mutta nyt peli tuntuu itseasiassa melko helpolta, hmm?).

Huoh, tuon pelaamisesta ei tunnu saavan tarpeekseen.

Jos haluaa fuckin' (pelin gangsterit eivät sano enää freakin')ultrakoolia ja uskottavaa toimintaa, kannattaa hommata Max Payne 2. Oikein muuta siltä ei voi odottaa, mutta kuka jotain muuta tätä pelatessa kaipaisikaan? :)

Näin tässä jokin päivä sitten kuvia Max 2:n PS2- versiosta, ja huh, kylläpä näytti karulta :(

edit: itse asiassa nuo kuvat löytyvät http://www.gamespot.com/ps2/action/maxpayne2/screenindex.html
edit2:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Mielestäni nuo huumehourailut olisi kuitenkin pitänyt toteuttaa tyylikkäämmin.

Ei tämä kai spoilaa, jos kerron, että Max Payne 2:ssa hourailut ja unijaksot on toteutettu varsin tyylikkäästi sekä pelaajaystävällisesti. Max1:n unilanka- ja labyrintti- tyylisiä kohtia ei nähdä, vaan jotain vielä sairaampaa..!

;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No huhhuh mitä grafiikkaa... Kai sitä nyt olis voinut edes hieman parempaa PS2-versioon tehdä, vaikka PC:n tasoon ei millään voi yltääkkään. Nyt joudun kyllä tosissaan miettimään kumman version ostan. Koneeni ei aivan varmasti jaksa kunnolla pyörittää, ja olen muutenkin täysi kahelo pelaamaan PC:llä. Pitää nyt odottaa arvosteluja pelistä...
 
Onneksi mulla on pc, jolla toi pyörii varmasti ihan hyvin. Ei ole tosin tota Payne kakkosta tullut vielä hommattua, mutta täytynee hommata, kunhan kerkiää. Jossain vaiheessa tuli harkittua PS2- version hommaamista, mutta toi pc:n Max kakkonen taitaa olla kuitenkin paljon hiotumpi kokonaisuus kuin PS2- versio, joten täytynee hommata se.
 
http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelikonsolivideot/3d-raiskinta-toiminta/4476/

Pelivideoita.

Hyhhhyh, ei mikään kovin innostava ruudunpäivitys, mutta kai tuota pelaa, jos Max 1:stäkin PS2:lla pystyi.

Kukas tosta käännöstyöstä vastasi?

Pitäisköhän tämä siirtää takaisin Toimintapeleihin ja julistaa yleiseksi Max Payne -ketjuksi, menee nimittäin jo vähän ohi aiheen :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Pitäisköhän tämä siirtää takaisin Toimintapeleihin ja julistaa yleiseksi Max Payne -ketjuksi, menee nimittäin jo vähän ohi aiheen :)
Sanotaanko mieluummin niin, että jatkossa yleinen Max Payne -keskustelu postitetaan toimintapelialueelle. Asia lienee tällä puheella selvä :)
 
Kumma juttu, mutta en löytänyt alueen haulla lainkaan ketjuja Max Payne(i):stä, joten eikö olisi helpompaa siirtää tämä ketju kokonaisuudessaan sinne. Tässähän on jo puhetta molemmista Maxeista jne. . .

Joko olet muuten feldon Max Payne 2:n asentanut ja pelannut? Millaisella läppärillä muuten pelailet?
 
Ylös Bottom