Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ATTN: Northern Light

Heh, eipä se jätkä ihan 100%-voimissaan enää ollutkaan, kun sieltä 11 jälkeen lähdin.:D
Itse pyrin tapettavaksi viimeistään sunnuntaina...
 
:D

Joo, mulla kun on tapana ruveta kokeilemaan siipiäni ihan spontaanisti silloin tällöin (kuten eilenkin yhdessä pelissä kun kaikki oli ihan hyvin hanskassa, taisi olla yksi vihulainen enää jäljellä ja aikaa puoli minuuttia niin meikäläinen päättää antaa tasoitusta hyppäämällä kalliolta alas..) niin pidinpä pelin tiimellyksessä pienen levitaatioharjoituksen :)

Kuten Oliver mainitsi niin se oli eilen meillä tsekkaamassa miltä Socom näyttää joten se että kämmäsin normaalia enemmän johtui vain siitä että yritin samaan aikaan pelata Socomia ja keskustella irl (muiden iltojen kämmäyksiin joudunkin keksimään jonkun ihan muun syyn).

Tänään taidan käydä hakemassa Welhon joten piakkoin saan headsettini toimimaan. Sitten pitäisi kämmäilynkin vähentyä.. tai no, en mene lupaamaan.. :rolleyes:

T: Northern Light aka Nortti
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Heh, eipä se jätkä ihan 100%-voimissaan enää ollutkaan, kun sieltä 11 jälkeen lähdin.:D
Itse pyrin tapettavaksi viimeistään sunnuntaina...

Jatkoin mä vielä jonnekin kahteen tai puoli kolmeen asti. Viimeisessä pelissä meitä oli kolme hyljettä ja vikakin terroristi poistui kesken pelistä joten jäimme kolmistaan heittelemään toisiamme kranuilla. Lähti Pakon kanssa aika spontaanisti - molemmat vain kääntyivät toisiaan kohti ja sitten alkoi viheltää :)

T: Nortti

(Oho, jo kahdessa viestissä sana "spontaanisti". Nyt taidan ihan spontaanisti vähentää kyseisen sanan käyttöä..)
 
Siirsin tälle alueelle, kun sopii paremmin tähän kuvaukseen.

"pelataan loppupelit, kerrotaan matsien tuloksia jne."
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mmmela
Jatkoin mä vielä jonnekin kahteen tai puoli kolmeen asti.
Meikä veti viime yönä pohjat tai siis säpsähdin aamulla herätyskellon ääneen sohvalla, padi kädessä. :D
Taisin olla Midnight Clubissa vähän radan tukkeena. :rolleyes:
_Nyt_ väsyttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Meikä veti viime yönä pohjat tai siis säpsähdin aamulla herätyskellon ääneen sohvalla, padi kädessä. :D

:D Noista hymiöistä ei valitettavasti löydy vatsa kippurassa-naurua..

Voin kuvitella - siellä on taas oltu pää monista illanistujaisista (yönistujaisista?) tutussa takakenoasennossa ja jos joku olisi tullut koputtamaan olkapäähän niin pää olisi ponnahtanut ylös, sormet olisivat hakeutuneet ohjaimen painikkeille ja eikun taas mennään!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mmmela
:D Noista hymiöistä ei valitettavasti löydy vatsa kippurassa-naurua..

Voin kuvitella - siellä on taas oltu pää monista illanistujaisista (yönistujaisista?) tutussa takakenoasennossa ja jos joku olisi tullut koputtamaan olkapäähän niin pää olisi ponnahtanut ylös, sormet olisivat hakeutuneet ohjaimen painikkeille ja eikun taas mennään!
juu...semmonen hymiö pitäis ehdottomasti löytyä...lol..TOI OLI JO PARAS!!!... mulla kerinny mennä vaan vasta pilkkimiseksi...varmaan sekin ollut muiden silmissä aika omituisen näköistä tökkimis liikehdintää...hehehehehe...LOISTAVAA että toi meidän antama nimi NORTTI kelpaa sulle!!;) ..on meinaan vähän helpompi lausua kuin tuo alkuperäinen :D .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan patriko
LOISTAVAA että toi meidän antama nimi NORTTI kelpaa sulle!!;) ..on meinaan vähän helpompi lausua kuin tuo alkuperäinen :D .

Njoo, Norttihan on yleinen lyhennys Northern Lightille ja ajattelin että mua varmaan kutsutaan joko Nortiksi tai Laitiksi. Kun huomasin chatissa että käytit Norttia niin ajattelin että ok, olkoon sitten Nortti. Veikkaan että ulkomaalaiset pelaajat kutsuvat Lightiksi. Sen näen pian kun lähden tästä hakemaan Welhoa ja saan seuraavaan peliin headsetin toimimaan. Tosin en taida ehtiä pelaamaan kuin vasta sunnuntaina kun on viikonlopun ohjelma aika täysi.
Sitten loppuu se kuuromykän selän takana naureskelu.. :D


Meikä saa korvat! Juhuu!
 
BFrenzyPhil antaa tälläistä aiheeseen liittyvää vinkkiä ESL-puolella:

lol, if you spot someone trying to climb onto the roof of the hostage building on desert glory shoot them, then shoot the planks away from under them. I laughed like a drain the first time I saw this!
it is a bird....
 
Meikä saa korvat! Juhuu! [/B][/QUOTE]mukana on myös "nenärassi", jää sormet vapaaksi pelaamiselle kun ei tarvitse liipasinsormella nokareita etsiä...ps.muista poistaa rassi nenästä kun tahdot keskustella,muuten perille tulee pelkkää tuhinaa.:D
 
Ylös Bottom