Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Itse tilasin limited editionin ahvenanmaan varastosta perjantaina vpd:ltä. Tuolla tuotteen kohalla lukee et varastossa on se 0 kpl ja kysyisin et miten kauan siinä kestää että ne saa niitä lisää? Tais olla niitä normiversioitakin 0 kpl vielä perjantaina illalla mutta sitten maanantaina oli jo yli 30 kpl.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ennakkotilaan yhtään peliä Zavvista. Kuukautta aikaisemmin tein tilauksen, mutta vieläkin "awaiting stock pick"-statuksessa. Kovasti kuulema yrittävät saada peliä varastoon, mutta sehän nyt ei mua lämmitä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ennakkotilaan yhtään peliä Zavvista. Kuukautta aikaisemmin tein tilauksen, mutta vieläkin "awaiting stock pick"-statuksessa. Kovasti kuulema yrittävät saada peliä varastoon, mutta sehän nyt ei mua lämmitä.

Saaneen kysyä..miksi juuri tilasit zavvista sen pelin kun suomestakin olisi ahvenanmaalta saanut samaan hintaa tai jopa halvemmallakin? :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Saaneen kysyä..miksi juuri tilasit zavvista sen pelin kun suomestakin olisi ahvenanmaalta saanut samaan hintaa tai jopa halvemmallakin? :p

Mistä kaupasta Ahvenanmaalta saa / olisi saanut 21 euroon?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Mistä kaupasta Ahvenanmaalta saa / olisi saanut 21 euroon?

Millähän keinoilla mahoit saada tohon hintaan? Ettei vaa ollu jotai alennuskortteja sulla käytössä.....
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Kuukautta aikaisemmin tein tilauksen, mutta vieläkin "awaiting stock pick"-statuksessa. Kovasti kuulema yrittävät saada peliä varastoon, mutta sehän nyt ei mua lämmitä.
Itse tilasin tyhmyyspäissäni play.comista BF3:n, joka ei ole vieläkään tullut :mad: ...vikahan ei ole heidän vaan itseni, kun en lukenut tarpeeksi hyvin toimitus aikaa, joka on 7-10 työpäivää. Suosittelen tarkkaan katsomaan nuo toimitusajat ennen tilauksen tekemistä ulkomailta, jos haluaa pelin julkaisu päiväksi.
Tässä nyt joutuu kärvistelemään päivä kerrallaan, kun odottaa aina josko huomenna tulis :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Pikkuhiljaa alkaa tosiaan v-käyrä nousta ja päästä verisuonet poksahdella.

Tilasin maanantaina VK:sta Limited Editionin, maksoin heti ja tiistaina sain tilausvahvistuksen että tilaamanne tuote, BF3, on postitettu. Ihmettelin heti että miksei tuossa lue Limited Editionista mitään, ja laitoin tonne mailia, mitään vastausta ei ole vieläkään tullut. Tänään peli sitten tuli, ja se pelätty normiversiohan siellä kuoressa oli. Soitin äskön aspaan, missä kaveri väitti kivenkovaa että olin alunperinkin tilannut normiversion, vaikka mulla on tallessa tilasvahvistus missä seisoo isolla ja selkeästi: tilasit seuraavat tuotteet: BF3 LIMITED EDITION, ja 100% varma olen muutenkin että nimenomaan sen tilasin. Muuta ei osannut asiakaspalvelussa tyyppi sanoa kuin että kysy sähköpostitse. Laitoin tilauksen jälkeenkin sähköpostilla kyselyä että kerkesinhän tilata tuon viimeisen kappaleen, kun pelin saldona näkyi tilauksen jälkeenkin vielä 1kpl ja vastattiin, että se on minulle varattu.

Mulla oli Konsolinetistä tilattu juuri samanlainen versio, mutta kun huomasin Verkkokaupan sivuilla että varastossa on yksi LE, myin tuon normiversioni kaverille ja tilasin sieltä LE:n. Nyt lopputulos on se että jäin rahallisesti tappiolle kun myin pelin, odotin vajaan viikon lisää ja nyt mulla on tismalleen sama peli kädessä kuin alunperinkin. Eikä niillä ilmeisesti nyt edes ole tuota Limited Editionia varastossa. Melko paska maku jäi tästäkin suuhun. Konsolinetistäkin sain vasta tiistaina pelin vaikka lokakuun alussa tilattu. Jatkossa en osta kummastakaan em. puljusta yhtään mitään, joko VPD:stä tai ihan kivijalkakaupasta niin saattas *erkeleen vattu saada kerralla ja nopeasti sen tuotteen minkä haluaa. Ainiin, melkein unohtui: *itun *ittu!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Ite oon ollu horroksessa viimesen viiko ja vasta tänää aatteli kotiin tullessa että vois muute se bäfänki saman tie tilata. Sitte huomaan että limited edition on loppu kaikissa kaupoissa, no sitte perus version meinasi tilata ja yllätys yllätys seki loppu :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Tolla hintaa pitää olla jo laatukalsongit :D

En nyt oikein tiedä mitä hait takaa, mutta mielestäni 21 eurolla kolmet merkkibokserit on ihan hyvä diili. Toki tarjoustalosta ois saanut varmaan Black Horset femmalla kappale, en tiedä siitä. Ei sillä, että niitä nyt oisin tarvinnut, mutta BF3:n kanssa mielestäni melko ohittamaton tarjous.

Peli lähti onneksi eilen liikkeelle Briteistä, että enköhän sen ennenpitkää saa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mietin laitanko tän viestin tänne vai sinne toiseen ketjuun, niin päätin laittaa tänne. Eli kysymys on se että jos ostan Battlefield 3 Ultimate Editionin niin saako sitten sen joulukuussa tulevan back to karkand lisäosan? ja paljonko se maksaa kaupoissa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mietin laitanko tän viestin tänne vai sinne toiseen ketjuun, niin päätin laittaa tänne. Eli kysymys on se että jos ostan Battlefield 3 Ultimate Editionin niin saako sitten sen joulukuussa tulevan back to karkand lisäosan? ja paljonko se maksaa kaupoissa?

Et sitten tyhmepää kysymystä keksinyt, ja meni väärään ketjuun. Onko sellane Ultimate edition jo tullu :D Limited editionin mukana tulee ainakin se Back to karkand lisäri.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Nyt oli kyllä oikeasti tyhmempi vastaus kuin kysymys.. ^
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

En nyt oikein tiedä mitä hait takaa, mutta mielestäni 21 eurolla kolmet merkkibokserit on ihan hyvä diili. Toki tarjoustalosta ois saanut varmaan Black Horset femmalla kappale, en tiedä siitä. Ei sillä, että niitä nyt oisin tarvinnut, mutta BF3:n kanssa mielestäni melko ohittamaton tarjous.

Peli lähti onneksi eilen liikkeelle Briteistä, että enköhän sen ennenpitkää saa.

Ei todellakaan ole. Ja jos joku tuon paketin tilaa, niin voin nuo pokserit ostaa pois kuleksimasta, jos tuntuu niiden hinta liian suolaiselle eikä käyttöä löydä.

E: oikean kokoiset tietty :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Limited editionit lähes joka paikasta loppu varsinkin ps3:selle, mutta kannattaako siitä niin kauheesti mouhottaa, ku saahan sen back to karkand lisäosan sit storesta ostettua. Itse tänään just "nöyrryin" ostamaan perusversion :)
 
Ylös Bottom