Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.

Hyvä vai huono, paha sanoo viel mitä mieltä ite.

tuhannes edit:

-The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process.

Tästäkään en oo varma, ihan kiva et hävii ne kiusaavat mavit pörräämästä mut on se itekkin kiva sillä välillä hätyytellä vähän porukkaa.

Aikamoisia päivityksiä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Itellä pisti tuolta romaanista tällänen silmään:

"-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares. "
Mikähän järki tässäki on? Eihän tän jälkeen nuista soflameista ja muista laser designaattoreista ole mitään hyötyä. Ei niitä muutenkaan liikaa käytetty ja tämän takia loppuu varmaan suurimmalta osalta sekin vähä.

Mutta kyllähän nuo pääasiassa näyttävät menevän oikeaan suuntaan, tosin hieman pettymys että Mavilla roadkillaaminen tehdään hieman vaikeammaksi (okei, onhan se aika raivostuttavaa välillä), ja että Mavilla ei voi nostella enää itteänsä minnekkään. Ei noista nyt ikinä mitään haittaa ole sinänsä ollut, eipä noita nyt olisi tarvinnut mennä muuttelemaan.
Jos nyt jotain positiivista pitää nostaa niin randomilla räiskityt rpg:t, tankin ammukset ja vastaavat tuhoaa ykösellä kopterit ja jetit, ohan se kieltämättä kettumaista kun saat rpg:llä mosautettua venomin kylkeen jonka seurauksena se kippaa, putoaa maahan ja 5 kaveria kuolee. Ja pisteitä tästä tulee pyöreät nolla, siitä voi ruveta laskeskelemaan jokainen itse paljonko oikeasti kuuluisi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

tosin hieman pettymys että Mavilla roadkillaaminen tehdään hieman vaikeammaksi (okei, onhan se aika raivostuttavaa välillä), ja että Mavilla ei voi nostella enää itteänsä minnekkään. Ei noista nyt ikinä mitään haittaa ole sinänsä ollut, eipä noita nyt olisi tarvinnut mennä muuttelemaan.

IMO ihan hanurista kun 3 omaa lentää jotain mavia eikä pelaa objectivea. Vielä enemmän hanurista ois jos vihut tekis samaa ja osais lentää sitä. Enkä edes muista että oisin pelannut tehradin tdm:ää ilman että joku neropatti lentää sinne highwaylle sniputtamaan.
 
Peliseuraa?

Eli joo, oisko teistä kenestäkään peliseuraa, kun ei ole hirveesti kavereita (oikeastaan lainkaan) ketkä pelaisi BF3. Pelinhän siis hommasin joulun alla, ja pelailin hetken, mutta sitten jäi kaappiin. Mutta nytte oon taas "löytänyt" tän pelin uudestaan, joten rupesin taas pelaa ihan aktiivisesti, mutta tykkään kommunikoida pelatessa joten kaipaisin peliseuraa :p (teksti voi olla epäselvä, kun en hirveesti kirjottele)
 
Vastaus: Peliseuraa?

Eli joo, oisko teistä kenestäkään peliseuraa, kun ei ole hirveesti kavereita (oikeastaan lainkaan) ketkä pelaisi BF3. Pelinhän siis hommasin joulun alla, ja pelailin hetken, mutta sitten jäi kaappiin. Mutta nytte oon taas "löytänyt" tän pelin uudestaan, joten rupesin taas pelaa ihan aktiivisesti, mutta tykkään kommunikoida pelatessa joten kaipaisin peliseuraa :p (teksti voi olla epäselvä, kun en hirveesti kirjottele)
No kerropa ikä ja asia on sillä selvä! Ite oon 14v, omistan mikin! GT: FastBaune
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Perseys. Sain äsken auki thermalit attack kopteriin mutta battlelogi näyttää että en olisi edes pelannut kyseistä erää Firestormissa, saatika unlockannut mitään. Noh, ehkä se päivittyy joskus.
Pelissä kuitenkin on noi unlockit rekisteröityny, mystinen bäfä se aina jaksaa ihmetyttää.
 
Vastaus: Peliseuraa?

No kerropa ikä ja asia on sillä selvä! Ite oon 14v, omistan mikin! GT: FastBaune

Krhmm eikös tän pelin ikäraja ollu 16? :rolleyes: Vitsi vitsi..

On se niin mukavaa ku neljästä konkkamatsista joihin tänään joinasin, on kaikissa vihuilla ollu fullcappi ja tikettitilanne ollu joku 150-10. Itse tietysti ¨pääsin¨ aina sille häviävälle puolelle. Kerto kyl jotain tiimistäki, ku caspianissa vihuilla kaikki liput, meillä basessa tyhjänä 2 tankkia, 2 kaverii pelaa tiimille mortareina + yks kaveri AA:ssa. Sain yksin tankilla parissa minuutissa capattua 2 lippuu, joista irtos se ~900 pistettä, mikä oli enemmän kuin yli puolella mun tiimiläisten pisteistä...
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Sama efekti itselläkin kuin Tsipsukalla. Aivan kädetöntä porukkaa ja sitten KAIKKIEN iloksi aina pääsi vielä sille paskemmalle puolelle. :D Piti huutaa ihan raivona välillä, koska hitler. Noh, onneksi pyllis tuli kärsimään kanssani ihanasta lagista ja paskoista pelaajista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tuohan nyt on ihan normaalia että vaikka voittavalla puolella olisi 10 vapaata paikkaa ja häviävällä 1 niin aina joutuu siihen häviävään joukkueeseen:mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mullakaan ikuisuuksiin ollut yhtään voittomatsia. Uskomattoman huono tuuri. Jos ees yhden voiton sais tänään. Ees yhden!
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tuohan nyt on ihan normaalia että vaikka voittavalla puolella olisi 10 vapaata paikkaa ja häviävällä 1 niin aina joutuu siihen häviävään joukkueeseen:mad:

Tämä on niin totta. Siksi pelisession ensimmäinen matsi on usein tappiollinen. Sitten vasta pääsee oikeastaan vaikuttamaan lopputulokseen ja peli tasoittaa puolet.

Muutenkin tuntuu että BF3:ssa on jotenkin vaikeampaa vetää koko joukkuetta yksin selässään kuin BFBC2:ssa - ainakin kun on kyse jalkaväkitaistelusta. Sitä vetäisi Aricassa 50-60 tapon matseja useastikin, mutta uudessa Bäfässä tällainen on ollut ainakin minulle ihan täysi mahdottomuus. No ehkä se pitää vielä vaan pelata se 700 tuntia lisää, jotta omat peliajat ovat noissa kahdessa pelissä samat, niin alkaa jo luonnistua... :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tule meidän peleihin ni saat voittoja;)

En halua "helppoja" voittoja :D Kunnolla väännetty voitto tuntuu parhaalta, vaikka siinä sitten olisi valmis myymään oikean kätensä ettei tarvii niitten tunareiden kanssa ikinä enää pelata. Nauroin eilen aika paljon kun joku hassu heppu tappoi minut ja sitten yritti t-baggailla vähän. Se näytti enemmän siltä kuin Jane Fonda tekisi askelkyykkyjä. Kannattais varmaan opetella tuotakin ennen ku lähtee elvisteleen. Tapoin sen sitten myöhemmin ja päätin heittää sotilaani rypäleet suoraan naaman päälle ja makasin siinä hetken. Kunnon kosketus eikä mitään dippailua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Jeps, kannattaa tulla "oman" klaaniporukan kanssa pelailemaan, jos et halua helppoja voittoja. :D Muutenkin meidän toiminta on sellaista avopallohärdelliä, jossa välillä riemastutaan iloittelemaan. Sitä tapahtuu varsinkin silloin, jos vastus ei ole hirvittävän kova. Esimerkkinä tuossa yksi päivä, kun pelailtiin pylliksen kanssa ja peli ei ottanut muutenkaan luonnistuakseen, niin alettiin tohoilla piirtelemään seiniin. Noh, yllärinä selkään sitten tuli joku kakkanaama ja ampui kuoliaaksi kummatkin. Saatiin hyvät naurut, joskin varmaan hämmentynyt oli tuo vastustajamme joka katsoi kahta roskista korjailevaa engineeriä jotka ei edes yrittäneet tehdä vastarintaa. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Muutenkin tuntuu että BF3:ssa on jotenkin vaikeampaa vetää koko joukkuetta yksin selässään kuin BFBC2:ssa

Näin on näpyttimet.

Mutta sehän on vain hyvä asia, joukkuelajit ovat kivoja. Eilen pelasinkin randomeiden kanssa, oli "hieman" erilaista kuin kavereiden squadissa. Onneksi sattui squadiin ok-pelaajia, jotka yrittivät niille pommeille ja lipuille.

Mukavaa vaihtelua muutenkin pelata vähän erilailla ja eri tyyleillä, kun mihin on tottunut. Joku SKS ei taida olla mikään paras ase run 'n gun-tyyliseen pelaamiseen TDM:ssä, mutta on se mukavaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Älä viitti, kiva vehjes tuo SKS on. Keskimatkalla ehkä parhautta. Ei kai se aseen vika ole jos et sitä osaa käyttää. :D Semmonen kunnon ninjailuase kun kiertelee sivustoihin pekonin kanssa. :D Suppressorit matkaan ja lähimatkan tähtäin, ite oon 3.4- kertaista käytellyt, joskin kobra ehkä toimii paremmin. Pari kertaa komeat headshotit vetässyt tuolla kahteensataan metriinkin. <3 Ilmeisesti vielä parantavat sitä seuraavassa päivityksessä vielä.

Kiva soheltaa muutenkin, kun lipas on vähän isompi. Tämmönen puurokoura kun ei osu pienemmällä lippaalla, tai pulttilukolla. O__o
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Itsekin olen näköjään hölkännyt yli tunnin ajan SKS kädessä, mutta siitä ei ole mitään muistikuvaa. Joko mä oon ollu känisä tai sitten se oli ihan mitäänsanomaton torrakko.

Hitto, että mä odotan sitä päivitystä ja yhtä asiaa erityisesti. Ai mitä? No, AS VALin extended magazinea tietty! Sen jälkeen käytäkään muita aseita. <3
 
Ylös Bottom