Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4 -peliseuraketju

Vastaus: Battlefield 4

Jovain. Olisi makiaa jos löytyisi aikuisia PTFO-asenteella pelaavia. Pidän clan tagina [PTFO]

Olen yrittänyt päästä 2on1-tyyppien kanssa samoihin peleihin BF3 puolella, mutta pistävät heti vastapuolelle, kun "oma joukkue" on täynnä. Yrittäppä siinä sitten pärjätä kun vastapuolella on kokonainen klaani ja pelaat yksin heitä vastaan kun omalla puolella on kämppääviä lapsosia joilla ei ole mitään käsitystä pelin tarkoituksesta......:mad:

No nyt BF4 puolella en ole juuri suomalaisiin törmäillyt mutta olisi helpompi noita matseja voittaa jos olisi edes 1-2 kaveria mukana. Yksin noita matseja on hankala voittaa mutta ei mahdotonta....


Kaveriksi voi minut lisäillä PSN verkossa NurtsiJussi nimimerkillä. Tilaa on kaverilistalla , silllä poistin lähes kaikki vanhat "kuolleet kontaktit" COD4 ajoilta.

Ikää on minulla 38 joten mitään teinikiljahteluja en jaksa sitten kuunnella.

edit: PS4 tulee taloon kyllä heti kun niitä kaupan hyllyltä löytyy, mutta nyt vielä mennään PS3:lla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Parikymmentä tuntia on nyt tullut moninpeliä tahkottua (lähinnä conquestia) ja aika vähissä on olleet ne matsit, kun squadit ym. on pysynyt kasassa.
Osumatarkkuus mulla on ollut aina näissä peleissä aivan onneton, mutta olen ainakin yrittänyt pelata jo edellä mainitulla PTFO asenteella.
Hienoimpia ovat olleet matsit joissa commander tai ryhmänjohtajat antavat käskyt toimintaan.

Joten, jos muutama joukkuepeluri löytyisi kaverilistalle niin kiva olisi.
PSN ID: Lapp1z

ja tosiaan ps3 alustalla pelailen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Hyvin samoilla linjoilla edellisten kaa: hieman yli 30h multiplayerii takana, kokenut bf konkari tartteis nyt pelaajia ku ei oikee muita toi bf4 nappaa. Kaikkia pelimuotoja pelailen, lähinnä kuitenkin conquest ja jonkin verran defusee. Nyt jos on vielä bf4 peliseuraa vaille, niin viestiä täällä tai psn: kuivasieni.
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Onko porukkaa haluukkaana pelata bf4:ää Ps3 ? vai onko ihmiset jo päivittänyt tai vaihtanu laitteitaan koska itse etsin peliseuraa koska järkevää peliä ei saa aikaiseksi eurooppalaisten kanssa kielimuurin tai vastaavan takia
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Minkälainen tilanne on nyt? Pelaako vielä joku vanhalla konsolilla? Lisäilkäähän maktiFIN jos peliseura kelpaa, kivempihan tuota suomalaisten kanssa speelailla.

Mikki löytyy.
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Jonkun vuoden pelannut bäfisti BF4 PS4 alustalla etsii suomalaista peliseuraa. Ainoa mikki joka löytyy on se vakiohärpäke, joka tuli konsolin mukana, mutta jospa sillä alkuun pääsisi. Vielä on vähän totuttelemista tatteihin, kun viimeksi konsolin omistin PS2 aikaan, eli Pc:llä tullut Bäfät tähän asti hakattua. Isot mapit ja conquest yleensä. Nick on Nemukka ja saa lisätä.
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Hei! Etsin jäseniä BF4 Platooniin PS4:llä, tiimin nimi on Crazy Finns, jos haluat liittyä niin pitää olla yli 15v ja mikki olisi kanssa hyvä olla mutta ei ole pakko. Tiimin löytää battlelogista Crazy Finss nimellä tai PSN nimelläni lewitzy
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Vieläkö joku kyseisellä alustalla (ps3) pelailee, olis iha mukava porukalla tota hakkaa, ku yksin alkaa maistuu jo aika puulta :D
Mikki löytyy..
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Jooh, peliseuraa vailla alustana ps3. Kolmosesta lähtien bäfää hakannut eli perustaitoa löytyy... kd siinä 1.30 pintaan.

Mikki löytyy tarvittaessa. Pelimoodeina menee tdm & conquest.

Jos aktiivinen peliseura kelpaa, niin lisäilkää ihmeessä.

PSN: turbosimoz
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

psnID: PIONEERIvoimaa
alustana ps3 ainakin vielä :D en nyt hirveetä trffi ilmotusta jaksa värkätä tähän pelainen bäfää sen mitä töiltä kerkiän mikki löytyy ja ralli eglanti taittuu kohtuudella ois kiva saada samalta aika vyöhykkeeltä peli seuraa !
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Hei kaikki, tämä lanka oli kuin unelmieni täyttymys.

Rekryän PS4 alustalla klaaniin [EK05] uutta verta, pelimuotona conquest large ja presettinä hieman tavallista "haastavampi" hardcore. Mitään erityistaitoja emme vaadi.
Oma serveri löytyy, ja on olemassa AINAKIN 25.5.15 asti, suosiosta riippuen katson lähempänä, jatkanko vuokraa, vaiko en.

Mikäli olet kiinnostunut pelailemaan huvin vuoksi ja kieli poskella mukavassa porukassa, ilman ihmeempää sitoutumista, ota yhteyttä joko PSN verkon kautta nickille Umissa , tai täällä yksityisviestillä.
Otamme mielellämme mahdollisimman paljon pelaajia mukaan, sillä onhan tuo CQL melko massiivinen pelimuoto.
Lisäksi mainittakoon, että käymme kaikki joko vuorotöissä, tai opiskelemme, joten mitään tiettyjä aikoja ei valitettavasti pelaamiselle ole.

https://www.youtube.com/watch?v=FQ0gvtj3Mhw

Tuollaista meininkiä olisi luvassa, leppoisaa touhua!

Toivottavasti sain edes SINUN mielenkiintosi! :)
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Lisäilkäähän nakki84. PS3 puolella BF4 peliseuraa tositarkoituksella
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Joo hei vaan kaikille. Oisin vailla peliseuraa battlefieldiin. Oon nyt useamman pelin pelannu TDM:ää, mut nyt on lähtenny pelaa useammi muita pelimuotoja. Oon tahkonu peliä jonkun 30tuntia K/D:lla lähes 1... Olis mukava saada pelistä enemmä irti pelikavereiden kans.

Lisäilkää LeXiCUs1 & kirjoittakaa viestiin jotai pelikaveruudesta

Ps. Headset löytyy ja olen 22vuotias
 
Vastaus: Battlefield 4 -peliseuraketju

Pelaako tätä enää kukaan PS3:lla? Peliseura kelpais. Olen tällainen 40+ pappa, joka pelailee pleikalla satunnaisesti löysin rantein. Bäfässä konkka ja rush on ne suosikkipelimuodot. Arkisin pelaan n. klo 21 jälkeen, viikonloppuisin päivälläkin. Headset löytyy, en tosin ihan aina jaksa sitä käyttää

Voi laittaa kaveripyyntöä (PSN: Timppelius) viestiksi vaikka "KFIN BF4", niin tiedän mistä on kyse. :)
 
Ylös Bottom