Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Juu siis lunastin sen kyllä aikoinaan ja iloisesti PS3 levyllä pelasin vuositolkulla PS4:llä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Juu siis lunastin sen kyllä aikoinaan ja iloisesti PS3 levyllä pelasin vuositolkulla PS4:llä.
Okei, se ei selvinnyt alkuperäisestä tekstistä vaan oletin että nyt vasta siirryit ps3:sta ps4 pro versioon. Siirsitkö tiedot vanhasta ps4:sta pro versioon suoraan vai oletko lataillut pelit vain uusiksi? Voisin olettaa että se upgrade lisenssi tms. olisi pitänyt siirtää että peli toimii. Sitä kun ei enää varmaan saa uusiksi.

Edit. Kannattaa varmaan olla yhteydessä ea/sony aspaan tuon suhteen.
 
Vastaus: Battlefield 4

Jonkin aikaa sitten tuli hankittua Ps4 ja siihen Battlefield4 Nyt kun sitä pelaillut niin outoja bugeja tullut vastaan? Näkymättömiä ukkoja ja myös sellaisia ukkoja joita ei pysty millään tappamaan? Onko vaan joitain serveri ongelmia vai kyse puhtaasti hakkeroinnista kuten on Pc puolella paljonkin.
Videolla vähän mitä tarkoitan.
https://www.youtube.com/watch?v=j37HGkemd4k
 
Oli mukava taas pelailla tänään pitkästä aikaa. Kesti hetken tottua, kun pitkän aikaa olen pelannut Rainbow Six: Siegeä. Servereitä löytyi myös ihan hyvin, vaikka HC-servereitä ei ollut muulle kuin Rush-pelimuodolle. Täytynee palailla pelailemaan illalla paremmin, josko silloin olisi enemmän servereitä ja pelaajia paikalla.
 
Mitä noi KSA serverit on, tuntuu että niitä on vaikka miten paljon ja kun hyppää servuun niin kaikki rättipäitä ja hakkerointi/cheataaminen aika yleistä. Tuntuu että hyvät servut aika vähissä. Jos joku tietää niin ilmoa vaan :)
 
Mitä noi KSA serverit on, tuntuu että niitä on vaikka miten paljon ja kun hyppää servuun niin kaikki rättipäitä ja hakkerointi/cheataaminen aika yleistä. Tuntuu että hyvät servut aika vähissä. Jos joku tietää niin ilmoa vaan :)

KSA = Kingdom of Saudi Arabia.
 
Semmonen kysymys että, mulla on tää peli jo pleikka 3, niin ajattelin hommata pleikka neloselle uudestaan tän pelin, niin joutuuko alottaa kaiken alusta lähtien?
 
Semmonen kysymys että, mulla on tää peli jo pleikka 3, niin ajattelin hommata pleikka neloselle uudestaan tän pelin, niin joutuuko alottaa kaiken alusta lähtien?

Itse aloittelin aikoinaan Xbox 360 kanssa Bäfä 4 uraa ja muistaakseni edistyminen siirtyi Xbox Onelle, samoin kun Premium jonka olin hankkinut 360. En kyllä osaa sanoa Pleikan suhteen että meneekö samalla systeemillä? Googlella ja kokeilemalla se selviää. Ihan ok Bäfä tämä on kyllä, vielä tämänkin päivän asteikolla.
 
Haussa olisi ps4 puolelle rush pelaajia. Rush serverit tuntuu tänä päivänä olevan tyhjillään niin ajattelin tarttua ite toimeen ja koota bf4 pelaajia yhteen.

Serveri: EU Rush base maps (ei sääntöjä, normal)

Ps yhteisö: Battlefield 4 EU rush gamemode community

Lisätkää psn: DaJusebox

Koitetaampa vielä herätellä tätä peliä henkiin.
 
Pitkästa aikaa pelaan bf4 ja jostain syystä ei päästä servereihin missä premiumiin kuuluvat kartat vaikka omistan premiumin ja ennen aina pääsin. Onko muilla tälläistä ongelmaa?
 
Tänään löin Bäfä nelkkukelkun tulille 2042 traikun innoittamana. Pelihän näyttää aika kamalalta, mutta voi perskeles kuinka hyvä sitä on nyt pelata 120 FPS Boostilla. :eek: En koskaan jostain syystä oikein syttynyt uudempiin, mutta tuo kyllä kolisee edelleen...ja ribuligrafiikatkin unohtui heti ekan pelin aikana jo. Suosittelen, jos on sama oireyhtymä kuin minulla ettei ygönen ja femma silleen napostele.

Pelaajia on ihan kivasti vielä vääntämässä EU servereillä.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään löin Bäfä nelkkukelkun tulille 2042 traikun innoittamana. Pelihän näyttää aika kamalalta, mutta voi perskeles kuinka hyvä sitä on nyt pelata 120 FPS Boostilla. :eek: En koskaan jostain syystä oikein syttynyt uudempiin, mutta tuo kyllä kolisee edelleen...ja ribuligrafiikatkin unohtui heti ekan pelin aikana jo. Suosittelen, jos on sama oireyhtymä kuin minulla ettei ygönen ja femma silleen napostele.

Pelaajia on ihan kivasti vielä vääntämässä EU servereillä.
Itsekin latailin, ja tosiaan en muistanut kuinka surkealle näyttää tämä. Xbox one versio on 720p resoluutiolla ja aijemmin vuosia sitten pelasin pleikkarilla joka on 900p resolla.

Nyt olisi hieno ele diceltä jos nostaisi resoluution 4k kun pelaajiakin näyttäisi olevan vielä hyvin linjoilla. 120fps 4k ja tämä olisi aika herkku yhdistelmä, mutta kyllähä tätä räiskii edelleen. Paras Battlefield, bad company 2 kanssa.
 
Ylös Bottom